DOG&STYLE
Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
Dog & Style franšiza je dobra poslovna prilika za sve ljubitelje pasa i mačaka koji se žele odvažiti na samostalan posao s puno zadovoljstva, dobrom zaradom, i nekim drugačijim rasporedom vremena u danu.
Dok većina ostalih trgovaca proizvodima i uslugama iz domene kućnih ljubimaca nudi ili samo trgovinu ili samo salon za šišanje ili pak specijaliziranu ljekarnu, mi smo sve tri djelatnosti objedinili - u jedno. Upravo to je suština našeg koncepta - to je koncept koji osigurava nisku najamninu i smanjene troškove poslovanja, uz uvećane prihode, disperzirane u tri kanala.
Dvije trećine prostora u našem konceptu zauzima trgovina s hranom, potrepštinama i lijekovima. Radi se o otvorenom, ali dobro popunjenom i organiziranom prostoru, sa kružnim dijelom (otokom) u sredini u samoj trgovini, koji osigurava protočnost kretanja i optimalnu komunikaciju kupca s prodavačem.
Samo jedna trećina prostora dovoljna je za mali "grooming“ salon sa svom opremom (kadom, stolom za uređivanje) te ured i sanitarni čvor.
Ulazak u naš franšizni sustav omogući će vam lako pokretanje posla, do detalja organizirano uređenje i opremanje, izgrađene uvjete nabavke, dobar zajednički marketing (jer smo već uspjeli stvoriti prepoznatljiv brand), i prije svega - konstantnu potporu u poslovanju, tako da vam prethodno iskustvo u ovoj branši i nije neophodno.
- brzi povratak uloženih sredstava
- 3 mjeseca od potpisa do otvaranja
- minimalna ulaganja
Broj vlastitih poslovnica
1 (Zagreb)
Broj franšiznih poslovnica
2
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
- Know-how za pokretanje i vođenje posla
- Brending i knjiga standarda
- Obuka, kako za trgovački dio, tako i za uslugu groominga
- Odlična profesionalna podrška – intenzivnije u prva tri mjeseca, no i tijekom narednih mjeseci smo uvijek dostupni za moguća pitanja
- Razrađeni uvjete distribucije, gdje prenosimo naše već izgrađene odnose i rabate ostvarene sa zastupnicima različitih proizvoda
- Arhitektonsku pripremu prostora i namještaja, koja najoptimalnije iskorištava svaki djelić trgovine za svaku od tri različite usluge
- Zajednički nacionalni marketing
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
- Ulazna franšizna naknada: 5.000 EUR
- Franžizna naknada (royalty fee) 4% od prihoda
- Očekivane ukupne investicije za pokretanje posla: 75.000 kn (cca 10.000 EUR) za opremanje, ukupno oko 200.000 kn (cca 30.000 EUR), za obrtni kapital i punjenje robom
- Očekivano vrijeme potrebno od potpisa ugovora do otvaranja trgovine: 3 mjeseca
- Očekivani BEP (break-even point): cca 3 mjeseca
- Očekivani ROI (return on investment): od 3 - 5 godina
Osnovni zahtjevi sustava
- Nije potrebo imati neko posebno iskustvo u radu sa sličnim sadržajima. Dovoljno je da volite kućne ljubimce i da ste odgovorni
- Poželjno radno iskustvo, najbolje u trgovačkom sektoru.
- Odgovarajući prostor, idealno između 65-75m2
Informacije o davatelju franšize
Kontakt osoba za kandidate
Ženja Moskaljov
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije
Studenac je ovim potezom postao prvi domaći trgovački lanac koji u svojoj prodajnoj mreži ima više od 1.000 prodavaonica.
Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Nakon ukidanja karantene, prvih znakova oporavka poslovanja, ali i inovacija koje su uveli, češki lanac trgovina čaja i kave Oxalis planira proširiti svoju franšiznu mrežu i izvan domaćeg tržišta.
Kako je Husse „pobijedio“ pandemiju, zašto je ovo dobar posao za obitelji bez previše kapitala i kakvu potporu mogu dobiti od sustava, govori Saša Milutinović, primatelj master franšize za Srbiju i Crnu Goru
Cbweed, talijanski proizvođač i distributer proizvoda na bazi konoplje, širi poslovanje kroz franšizu i zainteresiran je razviti prodajnu mrežu širom Europe.
Sushi by A's, franšizni koncept koji se temelji na pripremi i prodaji sushija u okviru trgovačkih lanaca, proširio je mrežu u Hrvatskoj i Sloveniji te najavljuje ulazak na nova tržišta.
Kad se primatelji franšize nađu na jednom mjestu, razmjena iskustva je neizbježna. S godišnjeg skupa primatelja master franšize branda Husse, tim iz Hrvatske dolazi bogatiji i za jedno priznanje.
Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba detaljno provjeriti ponudu franšiznoga sustava. Uredništvo i samo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.hr portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.