ProfitApp
Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
Šta je ProfitApp aplikacija i kako funkcionira?
ProfitApp je besplatna aplikacija koja omogućava korisnicima ostvarivanje povrata novca na kupovine kod partnerskih firmi. Aplikacija efikasno povezuje kupce i prodavce, pružajući kupcima benefite povrata, a prodavcima dovodi nove lojalne kupce.
Ostvarene povrate kupci dobijaju odmah na aplikaciji i mogu ih iskoristiti za nove kupovine, plaćanjem stanjem sa aplikacije. Aplikacija je besplatna i registracija i korišćenje su laki, jer nema obrazaca i kupona. Korisnici ni sa čim nisu uslovljeni za ostvarivanje povrata ili korišćenje sakupiljenih benefita – nema članarine, minimalnog ili maksimalnog iznosa kupovina, itd. Korisnici takođe preko aplikacije mogu plaćati račune za struju, telefon ili kablovsku televiziju, slati prikupljene benefite jedni drugima bez provizije i koristiti ProfitApp u bilo kojoj državi u kojoj je aplikacija dostupna.
ProfitApp nudi efikasno i jednostavno rešenje povezivanja korisnika sa partnerskim kompanijama i njihovim proizvodima ili uslugama. Naši korisnici dobivaju priliku uštedeti na svakoj kupovini, a naši poslovni partneri razvijati program lojalnosti u okviru našeg sustava, bez dodatnih tehničkih troškova, koji im omogućava da dođu do više kupaca.
ProfitApp omogućava korisnicima i da ostvare dodatne benefite, tako što mogu postati Premium članovi. Uz jednokratnu članarinu od 100 eura, Premium korisnici mogu ostvariti veće povrate novca, a imaju i mogućnost da podijele vaučere i uključe nove korisnike. Građenjem svoje mreže mogu ostvarivati i pasivni prihod i napredovati u organizaciji.
Poslovna filozofija ProfitApp-a je jednostavna – svi smo u plusu. Ovo nam omogućava zaokružen sustav koji donosi benefite i korisnicima i poslovnim partnerima. Naš cilj je obezbijediti korisnicima lako iskustvo korišćenja aplikacije kod poslovnih partnera koji posluju po našim standardima. Poslovnim partnerima želimo omogućiti da efikasnije privuku nove i odane kupce i povećaju svoj profit.
Gdje se koristi aplikacija?
Samo u Crnoj Gori, ProfitApp trenutno koristi preko 32.000 ljudi, koji su napravili preko 320.000 transakcija kroz aplikaciju. ProfitApp se u Crnoj Gori trenutno može koristiti u preko 400 prodavnica, a taj broj konstantno raste. ProfitApp je dostupan za korišćenje u Crnoj Gori, Srbiji i Bosni i Hercegovini, a do kraja 2020. godine aplikacija će biti dostupna korisnicima i u Hrvatskoj, Sloveniji i Albaniji.
ProfitApp franšizni sustav
ProfitApp franšizni sistem podijeljen je na master i lokalne franšize. Master franšiza je krovna franšiza za određenu zemlju, koja je otvorena za ulaganje, a kojom upravlja Profit App International A.D. Master franšiza je naš logističko-financijski centar u određenoj zemlji koji pruža profesionalnu podršku lokalnim franšizing partnerima.
Lokalne franšize su nosioci razvoja i širenja aplikacije u određenoj zemlji, a dodjeljuju se po teritorijalnom principu, za određeni grad ili region. Svaki korisnik franšize ima ekskluzivnost na svojoj teritoriji. Korisnik franšize ima priliku graditi dugoročni održivi biznis uz relativno malo ulaganje, a u okviru sistema u kome dobiva punu podršku i know-how za ostvarivanje dobrih rezultata.
Za razliku od tradicionalnih biznisa u kojima je vezan za samo jednu lokaciju na koju potrošači moraju da dođu, korisnik ProfitApp franšize nema fizičkih ograničenja na svojoj teritoriji. Svi stanovnici određene teritorije su naši potencijalni korisnici, a svi biznisi su naši potencijalni klijenti kojima su potrebni novi odani potrošači. Ovo znači da korisnik ProfitApp franšize ostvaruje prihod sa više lokacija, a ne samo sa jedne, kao u tradicionalnom biznisu.
Polazne tačke za master franšizu:
Master franšiza je logističko-tehnička centrala za određenu zemlju;
Master franšizom upravlja Profit App International A.D.
Polazne tačke za lokalnu franšizu:
Lokalna franšiza se može dodeliti za grad, grupu gradova ili regiju;
Minimalan broj stanovnika na teritoriji za dodelu lokalne franšize: 100.000;
Minimalan broj prodajnih suradnika u lokalnoj franšizi: 1 suradnik na 70.000 stanovnika;
Franšizna naknada: 0,10€ po stanovniku teritorije za koju se dodjeljuje franšiza;
Period dodele franšize za teritoriju: 5 godina uz pravo preče kupnje.
Kakve franšizing partnere traži ProfitApp?
U Profit App International-u želimo surađivati sa preduzetnicima koji će prepoznati potencijal našeg sustava i našu viziju budućnosti Profit App aplikacije. Naši kandidati za korisnike franšize su vrijedni, komunikativni, dobro povezani na svojoj teritoriji i žele graditi dugoročan i uspješan biznis u skladu sa principima i preporukama ProfitApp sustava. Uz praćenje preporuka ProfitApp sustava dobro predstavljanje benefita ProfitApp aplikacije i firmama partnerima, ne sumnjamo u mogućnost ostvarivanja odličnih rezultata.
Za koje teritorije su dostupne ProfitApp franšize?
Hrvatska (master i lokalne franšize);
Bosna i Hercegovina (lokalne franšize);
Srbija (lokalne franšize);
Slovenija (master i lokalne franšize);
Albanija (master i lokalne franšize).
Broj vlastitih poslovnica
-
Broj franšiznih poslovnica
Master franšize u 5 zemalja
15 primatelja lokalne franšize
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
ProfitApp franšizni sustav obezbjeđuje podršku svim korisnicima ProfitApp franšize. Cilj podrške je omogućiti korisniku franšize da stekne znanje o ProfitApp sustavu kako bi uspješno poslovao na svojoj teritoriji. Podrška korisniku franšize obuhvata sledeće:
- Korišćenje ProfitApp softvera i tehnologije;
- Dokazan poslovni sustav;
- Trodnevnu teorijsku i tehničku obuku za korisnika franšize i njegove saradnike;
- Dvodnevnu praktičnu (terensku) obuku za korisnika franšize i njegove saradnike na teritoriji;
- Know-how razvoja mreže ProfitApp korisnika i poslovnih partnera;
- IT podršku;
- Marketing podršku;
- Operativni priručnik i pravilnik.
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
- Ulazna naknada za lokalnu franšizu: 0.10€ po stanovniku teritorije;
- Obuka: 500€ po polazniku (u cenu uključena obuka, materijali, smještaj i hrana);
- Bez redovnih naknada.
Osnovni zahtjevi sustava
Za master franšizu:
- Spremnost i financijski kapacitet za investiranje u posao;
- Poznavanje lokalnog tržišta;
- Sposobnost širenja mreže lokalnih franšiza.
Za lokalnu franšizu:
- Poduzetnički duh;
- Iskustvo u prodaji;
- Poželjno iskustvo u vođenju svog biznisa;
- Dobro poznavanje tržišta i konekcije na teritoriji;
- Posvećenost razvoju biznisa.
Informacije o davatelju franšize
Profit App International A.D. Podgorica
Cetinjska 11, The Capital Plaza, 81000 Podgorica, Crna Gora
+382 68 888 996
Kontakt osoba za kandidate
Marko Mirović
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije
Koji su poslovni ciljevi ProfitAppa, koja su tržišta otvorili, kakav profil primatelja franšize traže i što očekuju u narednim godinama, otkriva franšizni menadžer tvrtke Marko Mirović
ProfitApp International, vlasnik istoimene aplikacije koja se temelji na programu lojalnosti, povezujući tvrtke iz različitih industrija i kupce, prva je crnogorska franšiza koja je započela širenje u regiji.
Što je potrebno i tko može postati primatelj franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik Solution Laba
Friendly Fire, vodeći hrvatski brand gaming cafe-a, otvorio je svoju prvu od 30 potpisanih franšiza u Meksiku u gradu Mexico City.
Franšizni sustav KiDS Escape Room proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Na mapi poslovnica su sada i dječiji escape roomovi u Splitu i Puli.
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Europi, lanac esports igraonica Friendly Fire namjerava ući na tržište SAD-a.
KiDS Escape Room je u kratkom roku postao najtraženije mjesto za dječje proslave rođendana u Rijeci. Je li ovo dobra poslovna prilika i za poduzetne iz drugih gradova i što je potrebno za uzimanje franšize?
Nakon uspješne internacionalizacije poslovanja te porasta broja zaposlenika, Carwiz International sada ojačava i tim koji će biti zadužen za franšizno poslovanje.
Master franšizu Carwiz rent a cara za tržište Hrvatske kupila je tvrtka ABmobil rent.
Pandemija jeste usporila, ali nije zaustavila tempo širenja franšiznog lanca samoposlužnih praonica rublja LG Laundry Lounge. Što se promijenilo te na što sada mogu računati primatelji ove franšize?
Željeli su ponuditi jedinstveno posjetiteljsko iskustvo koje će spojiti zabavu i edukaciju i privući posjetitelje svih uzrasta. „Muzej osjetila“ je za kratko vrijeme postao nezaobilazna atrakcija te naveo osnivače da sada ponude i – franšizu.
Tržište brijačnica konstantno raste, a oni koji žele pokrenuti biznis u ovom području sada mogu razmisliti i o uzimanju franšize. Barbershop Mr. Razor iz Zadra pruža priliku poduzetnim ljudima iz Hrvatske, ali i regije.
Voditi Esports Arenu može biti dobra poslovna prilika, pogotovo ako se uzima franšiza dokazanog koncepta. Što nudi sustav Friendly Fire te koje uvjete trebaju ispuniti potencijalni primatelji ove franšize, otkriva vlasnik koncepta David Kosir.
Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba detaljno provjeriti ponudu franšiznoga sustava. Uredništvo i samo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.hr portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.