Friendly Fire
Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
Friendly Fire je franšiza Esports Arena prilagođena za korisnike iz generacije Z, generacije koja gaming doživljava kao integralni dio svoje osobnosti.
Esports Arena je mjesto odlične atmosfere, druženja, zabave i natjecanja u kompetetivnim igrama. Za razliku od drugih zabavnih aktivnosti, Esports Arena postaje zabavnija što se više posjećuje. Prosječna franšiza ima preko 100 dnevnih posjeta.
Friendly Fire franšiza donosi prihode od usluga te proizvoda, a karakterizira ju visoka marža. Gaming i esports industrija raste iz godine u godinu, a time i Friendly Fire dobiva na popularnosti.
Idealna lokacija za Friendly Fire franšizu je naseljeno područje s mnogo mlade populacije. Idealan prostor je od 100 do 300 m2. Idealan franšizer je poduzetnik s strašću za gaming.
Friendly Fire franšiza ima niske operativne troškove što je čini otpornom na krize i recesije.
Broj vlastitih poslovnica
1 u Austriji (Beč)
3 u Hrvatskoj (Zagreb)
Broj franšiznih poslovnica
5 u Bosni i Hercegovini (Sarajevo, Mostar, Zenica, Ljubuški, Čapljina)
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
Friendly Fire ima organiziranu podršku za:
- franchise i business probleme
- IT (hardware i software)
- marketing
Prilikom otvaranja Friendly Fire izrađuje sve planove (građevinski radovi, podovi, struja, ventilacija, klimatizacija, IT), a postoji mogućnost i najma opreme (računala, konzola i namještaja) kako bi se smanjio CAPEX.
Za vrijeme izgradnje franšize, Friendly Fire je konstantno dosutpan za konzultacije.
Friendly Fire organizira trening te intenzivno pomaže u Grand Openingu. U periodu nakon otvorenja Friendly Fire je intenzivno uključen i pomaže vlasniku pokrenuti posao na ispravan način.
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
- Početna investicija je od 70.000 € do 250.000 €.
- Initial franchise fee je 15.000 €
- Royalties:
- 10% neto vrijednosti prodanih usluga
- 3% neto vrijednost prodanih proizvoda
- Marketing:
- Globalni - 3% neto vrijednosti prodanih usluga
- Regionalni - 1% neto vrijednosti prodanih usluga
Osnovni zahtjevi sustava
Gusto naseljeno područje (minimalno 20.000 stanovnika), prostor od 100 do 300 m2, mlada populacija. Nije nužno da prostor bude na prometnoj ili istaknutoj mikro-lokaciji. Parking i javni prijevoz su poželjni.
Informacije o davatelju franšize
FRIENDLY FIRE FRANCHISING LTD.
3 Gower Street, London, WC1E 6HA, UK
+385 98 957 0048
Kontakt osoba za kandidate
David Kosir (HR
EN)
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije
Friendly Fire, vodeći hrvatski brand gaming cafe-a, otvorio je svoju prvu od 30 potpisanih franšiza u Meksiku u gradu Mexico City.
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Europi, lanac esports igraonica Friendly Fire namjerava ući na tržište SAD-a.
Voditi Esports Arenu može biti dobra poslovna prilika, pogotovo ako se uzima franšiza dokazanog koncepta. Što nudi sustav Friendly Fire te koje uvjete trebaju ispuniti potencijalni primatelji ove franšize, otkriva vlasnik koncepta David Kosir.
Što je potrebno i tko može postati primatelj franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik Solution Laba
Franšizni sustav KiDS Escape Room proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Na mapi poslovnica su sada i dječiji escape roomovi u Splitu i Puli.
KiDS Escape Room je u kratkom roku postao najtraženije mjesto za dječje proslave rođendana u Rijeci. Je li ovo dobra poslovna prilika i za poduzetne iz drugih gradova i što je potrebno za uzimanje franšize?
Nakon uspješne internacionalizacije poslovanja te porasta broja zaposlenika, Carwiz International sada ojačava i tim koji će biti zadužen za franšizno poslovanje.
Master franšizu Carwiz rent a cara za tržište Hrvatske kupila je tvrtka ABmobil rent.
Pandemija jeste usporila, ali nije zaustavila tempo širenja franšiznog lanca samoposlužnih praonica rublja LG Laundry Lounge. Što se promijenilo te na što sada mogu računati primatelji ove franšize?
Željeli su ponuditi jedinstveno posjetiteljsko iskustvo koje će spojiti zabavu i edukaciju i privući posjetitelje svih uzrasta. „Muzej osjetila“ je za kratko vrijeme postao nezaobilazna atrakcija te naveo osnivače da sada ponude i – franšizu.
Tržište brijačnica konstantno raste, a oni koji žele pokrenuti biznis u ovom području sada mogu razmisliti i o uzimanju franšize. Barbershop Mr. Razor iz Zadra pruža priliku poduzetnim ljudima iz Hrvatske, ali i regije.
Online platforma Qjob pomaže u povezivanju raznih tvrtki i pružatelja usluga s potencijalnim klijentima. Tvrtka namjerava razviti posao i u Hrvatskoj. Tko može dobiti licencu?
Malo je tvrtki koje su specijalizirane za izgradnju i rekonstrukciju sportskih terena, a još je manje onih koje uz to daju franšizu. Tvrtka Inteko, osim što je jedna od najuglednijih na ovom polju, planira razviti mrežu franšiznih partnera i tako odgovoriti na sve veću potražnju za sportskim podlogama.
LG Laundry Lounge, lanac samoposlužnih praonica rublja, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davatelj franšize savjetuje svoje primatelje da se u vrijeme COVIDa-19 obvezno pridržavaju i određenih pravila.
Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba detaljno provjeriti ponudu franšiznoga sustava. Uredništvo i samo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.hr portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.