Valera Vita
Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
Franšiza Valera Vita koncept je usluga na području KAM-a (komplementarna i alternativna medicina) koji se temelji na BICOM biorezonantnim uređajima. Cilj mu je pružiti analizu funkcionalnog stanja organizma, kao i tretmane koji slijede nakon toga. Razvili smo oblik kroz koji širimo naš koncept i franšiznu mrežu:
- Valera Vita BICOM centar - prostor veličine 50-100m2 u dobro održavanoj zgradi po mogućnosti u prizemlju i s pristupom na 1-3 parkirna mjesta. Lokacija centra nalazi se u lijepom kvartu, unutar sat vremena vožnje od ciljanog tržišta. Stanovništvo ciljnog tržišta trebalo bi biti 50.000+ u krugu od 20 kilometara. Većina naših klijenata može se svrstati u srednju klasu.
Cilj nam je omogućiti vam da živite svoj život u potpunosti i slobodno. To činimo pomažući vam da održavate ili povratite svoje zdravlje putem BICOM tretmana.
Tipičan biorezonantni postupak
Franšiza Valera Vita uspostavljeni je sustav pružanja biorezonantnih testova i tretmana pomoću BICOM biorezonantnog uređaja. Valera Vita pruža uslugu koja se sastoji od jednog ili više posjeta klijenta jednom od naših centara. Pri prvom posjetu svaki će klijent dobiti test funkcionalnog stanja organizma. Nakon toga se preporučuje, ali u konačnici je odluka klijenta da se podvrgne određenom broju BICOM tretmana. Također, neki nas klijenti redovito posjećuju, ponekad bez simptoma, kao vid prevencije. Svaki BICOM tretman pomaže ubrzati procese samoizlječenja tijela što zauzvrat pomaže u oporavku i prevenciji bolesti.
- TEST
Bezbolnim postupkom biranja programa (tretmana) pomoću BICOM tenzora i testnih ampula tj. testnih setova utvrđuje se postoje li slabosti ili opterećenja koja negativno utječu na organizam. Rezultat postupka je otkrivanje uzroka tegoba. Poremećaj se može otkriti i prije nego se pojave prvi simptomi te stoga ima značajnu ulogu u preventivnoj medicini. - TRETMAN
Tretman je individualan i ovisi o otkrivenim štetnim utjecajima i funkcionalnom stanju organizma. Tijekom tretmana s BICOM uređajem elektrode se postavljaju na pacijenta koji sjedi ili leži u opuštenom položaju. Tretman obično traje između 30 i 60 minuta ovisno o analizi. Tretman je potpuno bezbolan, a cilj tretmana je smanjiti one čimbenike koji uzrokuju pojedine tegobe i tako potaknuti zdravu komunikaciju između stanica u organizmu. Broj tretmana je individualan te ovisi o brojnim čimbenicima i u idealnom slučaju izvodi se svakih 7-14 dana. - NAKON TRETMANA
Nakon BICOM tretmana potrebno je piti više vode i prilagoditi prehranu u skladu s preporukama terapeuta. Važno je izbjegavati slatku hranu jer prekomjeran unos šećera šteti crijevnim bakterijama, a uzrok je i mnogim bolestima povezanim s crijevima. Također, treba izbjegavati i stimulanse (kava, alkohol, pušenje, droge) jer opterećuju organizam i usporavaju oporavak.
Biorezonantni centar Valera Vita, tokom 20 godina poslovanja, pozicionirao se kao jedan od lidera u industriji s tisućama zadovoljnih klijenata koji se vraćaju. Naš glavni centar Valera Vita nalazi se u Zagrebu i želi se proširiti putem franšize kako na lokalnom tako i na globalnom nivou. Naš cilj nije kopirati bilo koji drugi centar za biorezonancu, već sve stvoriti sami. To uključuje, ali nije ograničeno na, inovativne tretmane, ugodnu atmosferu, snažan marketing i uslugu usmjerenu na klijenta. Isto tako, Valera Vita treninzi djelomično se temelje na postulatima homeopatije jer homeopatija nudi objašnjenja i smjernice za liječenje BICOM biorezonantnih nalaza. Većina praktičara biorezonance zanemaruje isprepletenu prirodu biorezonance i homeopatije, što znači da vidite samo jednu stranu priče. Učenja homeopatije pomoći će vam da nacrtate cjelokupnu sliku svakog slučaja. Dakle, imajte na umu da su treninzi Valera Vita i isprepletenost dvije komplementarne prakse, biorezonance i homeopatije, naša najveća konkurentska prednost.
Broj vlastitih poslovnica
1
Broj franšiznih poslovnica
1 Hrvatska (Dubrovnik)
1 Slovenija (Maribor)
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
Glavne prednosti ovog koncepta su u standardizaciji, decentralizaciji, snazi branda i potencijalu zarade korisnika franšize. Standardizacijom naših tretmana moći ćemo pružiti jednake, visokokvalitetne usluge u svakom od naših franšiznih centara.
Evo što nudimo:
- Know how
Vaše ulaganje omogućuje vam pristup vrhunskim uređajima i 20 godina iskustva. Za vas organiziramo nabavu svih resursa po konkurentnim cijenama, uključujući BICOM uređaj, testne ploče i svu dodatnu opremu. Pružamo kontinuirano obrazovanje, razvoj i podršku za vas i vaše zaposlenike.
- Edukacija/obuka
- Marketing
Uštedite vrijeme i novac jer će vam glavni fokus biti pružanje usluga.
Pružamo lokaliziranu marketinšku podršku i mjesečne branding kampanje kako bi vaši kupci znali gdje se nalazite. Vaše poslovanje bit će od prvog dana pod provjerenim brandom i zaštitnim znakom Valera Vita.
Mjesečne kampanje brendiranja dio su obveznog marketinškog paketa (300 EUR) koji će vam poslužiti kao temelji za nadogradnju. Cilj ovog ulaganja je ojačati brend Valera Vita u cjelini omogućavajući vam da se usredotočite na marketinške kampanje za povećanje prodaje i akviziciju novih klijenata. Međutim, mi vam čak pružamo pomoć i s tim jer ćete dobivati mjesečna izvješća za vaše tržište koja će vam služiti kao prijedlog kako prodavati usluge na vašem području.
- Grafička knjiga standarda i Arhitektonska knjiga standarda
Isto tako, pružamo vam potpunu arhitektonsku i grafičku podršku, kao i standardizirane planove koji uključuju i najmanje detalje potrebne za pokretanje posla.
- CRM
Također vam pružamo napredni CRM sustav uz profesionalnu podršku. Naš CRM sustav omogućit će vam uredno vođenje baze podataka klijenata, kao i donošenje zaključaka iz svih tretmana koje ste ikada napravili.
Glavni diferencijal Valere Vita bit će kvaliteta naše standardizirane usluge. Također, privlačne boje našeg branda ostavit će trajni podsjetnik u svijesti svih klijenata.
- Kontakt osobe za rješavanje poteškoća u svakodnevnom radu
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
- Ulazni tantijem – 15.000 EUR
- CapEx opreme po objektu 55.000 – 85.000 EUR
- Ukupno – Od 80.000 do 127.400 EUR
ONGOING:
- Royalty fee – 8% mj.
- Marketing fee – 300 EUR fiksno mj.
Osnovni zahtjevi sustava
- Prednost je ako je budući partner osoba medicinske struke. Za sve one koji nisu medicinske struke sugerira se da unutar godine dana završe sljedeći tečaj: http://huped.hr/hr/novosti-detalji/osnove-predklinicke-i-klinicke-medicine-za-terapeute-i-iscjelitelje-27 (u uvjetima franšize je da se na godišnjoj razini partneri moraju educirati u određenom iznosu. Ovaj tečaj im se računa u to).
- Primatelj može osnovati tvrtku kako sam izabere: obrt, j.d.o.o., d.o.o., ali poželjno je da to bude j.d.o.o. ili d.o.o. Primatelj bi trebao biti prisutan u tekućem poslovanju. Ako to nije slučaj i primatelj planira imati zaposlenike koji će sve odrađivati onda je potrebno te zaposlenike predstaviti prilikom kupnje franšize, pogotovo osobu koja će raditi testove i tretmane.
- HUPEDova LICENCA ZA ISCJELITELJSKO TERAPEUTSKU DJELATNOST - http://www.huped.hr/hr/clanci-detalji/kako-postati-clan/uvjeti-za-uclanjenje-i-suradnja-sa-iscjeliteljima-9. Licenca se može dobiti nakon završetka Valera Vita uvodnog treninga što je i dio franšiznog paketa.
- Potrebna je i licenca za uređaje koja se isto izdaje od strane HUPED-a. Uvjet za dobivanje licence su certifikati koji se dobiju uz uređaj.
Informacije o davatelju franšize
Biorezonanca d.o.o.
Ulica Dragojle Jarnević 1, 10000, Zagreb
+385 98 986 98 30
Kontakt osoba za kandidate
Zdravka Svetličić
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije
Što je potrebno i tko može postati primatelj franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik Solution Laba
Friendly Fire, vodeći hrvatski brand gaming cafe-a, otvorio je svoju prvu od 30 potpisanih franšiza u Meksiku u gradu Mexico City.
Franšizni sustav KiDS Escape Room proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Na mapi poslovnica su sada i dječiji escape roomovi u Splitu i Puli.
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Europi, lanac esports igraonica Friendly Fire namjerava ući na tržište SAD-a.
KiDS Escape Room je u kratkom roku postao najtraženije mjesto za dječje proslave rođendana u Rijeci. Je li ovo dobra poslovna prilika i za poduzetne iz drugih gradova i što je potrebno za uzimanje franšize?
Nakon uspješne internacionalizacije poslovanja te porasta broja zaposlenika, Carwiz International sada ojačava i tim koji će biti zadužen za franšizno poslovanje.
Master franšizu Carwiz rent a cara za tržište Hrvatske kupila je tvrtka ABmobil rent.
Pandemija jeste usporila, ali nije zaustavila tempo širenja franšiznog lanca samoposlužnih praonica rublja LG Laundry Lounge. Što se promijenilo te na što sada mogu računati primatelji ove franšize?
Željeli su ponuditi jedinstveno posjetiteljsko iskustvo koje će spojiti zabavu i edukaciju i privući posjetitelje svih uzrasta. „Muzej osjetila“ je za kratko vrijeme postao nezaobilazna atrakcija te naveo osnivače da sada ponude i – franšizu.
Tržište brijačnica konstantno raste, a oni koji žele pokrenuti biznis u ovom području sada mogu razmisliti i o uzimanju franšize. Barbershop Mr. Razor iz Zadra pruža priliku poduzetnim ljudima iz Hrvatske, ali i regije.
Voditi Esports Arenu može biti dobra poslovna prilika, pogotovo ako se uzima franšiza dokazanog koncepta. Što nudi sustav Friendly Fire te koje uvjete trebaju ispuniti potencijalni primatelji ove franšize, otkriva vlasnik koncepta David Kosir.
Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba detaljno provjeriti ponudu franšiznoga sustava. Uredništvo i samo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.hr portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.