KiDS Escape Room
Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
KiDS Escape Room je hrvatski brend, koji je nastao 2019. godine, sa prvom poslovnicom u Rijeci, kao spoj dva segmenta: edukacija i zabava. Usluge brenda namjenjene su djeci u dobi od 7 do 13 godina, a glavna niša brenda i generator zarade su proslave rođendana.
Koncept se bazira na inovativnoj igri u tematskim sobama, nalik escape room igrama za odrasle, no sa naglaskom na: timski rad, edukaciju, razvijanje kreativnosti i mašte te potpuno interaktivnu igru koja potiče sudjelovanje svih članova tima. Igre u tematskim sobama osmišljene su od strane stručnih osoba, te su u potpunosti prilagođene dječjoj dobi pružajući im nezaboravno i posebno iskustvo.
Koje su posebnosti KiDS Escape Room franšize?
- prepozatljiv KiDS Escape Room brend
- kvaliteta, inovativnost i posebnost usluge
- minimalna konkurencija
- investiranje u brzo rastuću dječju i obiteljsku entertainment industriju
- niska početna ulaganja te brz povrat investicije (unutar prve godine rada)
- osigurana podrška i motivacija prije i nakon otvaranja
- vremenska investicija franšizera: od 10 do 20 sati tjedno
Kako zarađujemo?
- proslave rođendana
- igre u tematskim sobama
- team building
- posjeti škola
- obiteljske igre (vrlo atraktivno za objekt na turističkoj lokaciji, koji onda može poslovati i u manjem prostoru, samo sa tematskim sobama i bez party room-a, javiti se za posebnu ponudu)
Broj vlastitih poslovnica
2 (Rijeka, Zadar)
Broj franšiznih poslovnica
3 Hrvatska (Pula, Split, Slavonski Brod)
1 Srbija (Niš)
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
Što sve primatelj franšize dobiva kupnjom KiDS Escape Room franšize:
- pravo na KiDS Escape Room brend
- detaljan operativni priručnik (kompletan know-how)
- scenarije tematskih soba
- vizualni identitet
- dio na web stranici i mail adresu
- trening osoblja
- verifikaciju lokacije
- podršku pri opremanju lokacije i tematskih soba
- izradu custom eksponata
- marketinšku podršku i marketing plan
- savjetovanje i podršku tijekom poslovanja
- motivaciju za ostvarenje ciljeva.
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
- Ulazna franšizna naknada: 10 000 €
- Royalty fee: 6%
- Početna investicija: ovisno o stanju i veličini prostora, od 13 000€ pa naviše (plus ulazna franšizna naknada)
Osnovni zahtjevi sustava
Lokacija i prostor:
Za KiDS Escape Room centar:
- gradovi sa više od 45.000 stanovnika
- potreban je prostor veličine od 80 do 300 m2 (lobby, party room, 1-4 tematske sobe, sanitarni čvor), u neposrednoj blizini parkirališta i kafića
Za KiDS Escape Room poslovnicu u turističkom mjestu:
- veliki protok turista sa naglaskom na obiteljske destinacije
- potreban je prostor od 50 m2 (lobby, tematska soba, sanitarni čvor)
Tko sve može postati KiDS Escape Room franšizer?
- osoba koja želi biti unutar industrije za djecu
- osoba poduzetničkog duha
- osoba koja poznaje gradske lokacije pogodne za otvaranje KiDS Escape Room objekta
- osoba koja je financijski stabilna te ima sredstva potrebna za ulaganje (dio financiranja moguć i kroz projekt Samozapošljavanja od strane HZZ-a)
Prethodno radno iskustvo u industriji nije potrebno, primatelj franšize će uz početni trening te operativni priručnik biti sposoban potpuno samostalno voditi KiDS Escape Room objekt.
- Netko tko je ambiciozan, želi raditi za sebe, stvarati i zarađivati a pri tome imati puno slobode.
Informacije o davatelju franšize
KIDS ESCAPE obrt za usluge poslovnog savjetovanja
Bok 44a, Rijeka
+385 91 5668 849
Kontakt osoba za kandidate
Nikolina Mužić
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije
Franšizni sustav KiDS Escape Room proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Na mapi poslovnica su sada i dječiji escape roomovi u Splitu i Puli.
KiDS Escape Room je u kratkom roku postao najtraženije mjesto za dječje proslave rođendana u Rijeci. Je li ovo dobra poslovna prilika i za poduzetne iz drugih gradova i što je potrebno za uzimanje franšize?
Što je potrebno i tko može postati primatelj franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik Solution Laba
Friendly Fire, vodeći hrvatski brand gaming cafe-a, otvorio je svoju prvu od 30 potpisanih franšiza u Meksiku u gradu Mexico City.
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Europi, lanac esports igraonica Friendly Fire namjerava ući na tržište SAD-a.
Nakon uspješne internacionalizacije poslovanja te porasta broja zaposlenika, Carwiz International sada ojačava i tim koji će biti zadužen za franšizno poslovanje.
Master franšizu Carwiz rent a cara za tržište Hrvatske kupila je tvrtka ABmobil rent.
Pandemija jeste usporila, ali nije zaustavila tempo širenja franšiznog lanca samoposlužnih praonica rublja LG Laundry Lounge. Što se promijenilo te na što sada mogu računati primatelji ove franšize?
Željeli su ponuditi jedinstveno posjetiteljsko iskustvo koje će spojiti zabavu i edukaciju i privući posjetitelje svih uzrasta. „Muzej osjetila“ je za kratko vrijeme postao nezaobilazna atrakcija te naveo osnivače da sada ponude i – franšizu.
Tržište brijačnica konstantno raste, a oni koji žele pokrenuti biznis u ovom području sada mogu razmisliti i o uzimanju franšize. Barbershop Mr. Razor iz Zadra pruža priliku poduzetnim ljudima iz Hrvatske, ali i regije.
Voditi Esports Arenu može biti dobra poslovna prilika, pogotovo ako se uzima franšiza dokazanog koncepta. Što nudi sustav Friendly Fire te koje uvjete trebaju ispuniti potencijalni primatelji ove franšize, otkriva vlasnik koncepta David Kosir.
Online platforma Qjob pomaže u povezivanju raznih tvrtki i pružatelja usluga s potencijalnim klijentima. Tvrtka namjerava razviti posao i u Hrvatskoj. Tko može dobiti licencu?
Malo je tvrtki koje su specijalizirane za izgradnju i rekonstrukciju sportskih terena, a još je manje onih koje uz to daju franšizu. Tvrtka Inteko, osim što je jedna od najuglednijih na ovom polju, planira razviti mrežu franšiznih partnera i tako odgovoriti na sve veću potražnju za sportskim podlogama.
Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba detaljno provjeriti ponudu franšiznoga sustava. Uredništvo i samo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.hr portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.