Taste of Asia

Podaci o franšiznom sustavu
opis franšiznog sustava
Taste of Asia predstavlja autentičan restoran azijske kuhinje sa sjedištem u Budvi, koji je postao prepoznatljiv po kvaliteti, raznolikosti i jedinstvenom spoju tradicionalnih i modernih jela iz različitih dijelova Azije. Koncept se temelji na ideji da se kroz pažljivo odabrane recepte i vrhunsku pripremu hrane pruži istinsko iskustvo azijske gastronomije prilagođeno europskim ukusima, uz očuvanje autentičnosti i visokih standarda.
Tržište azijske kuhinje u Europi bilježi kontinuirani rast i sve veći interes potrošača za zdrave, inovativne i egzotične okuse. Urbanizacija, putovanja i globalizacija doprinose tome da potrošači postaju sve otvoreniji prema novim gastronomskim iskustvima, a azijska kuhinja – sa svojom raznolikošću i nutritivnim vrijednostima – zauzima značajno mjesto u tom trendu.
Restoran Taste of Asia je tijekom svog rada u Budvi uspio izgraditi lojalnu bazu gostiju i razviti operativni model koji kombinira učinkovitost, kontrolu kvalitete i izvrsnu korisničku uslugu. Cilj je da se kroz franšizni sustav prenese ovaj uspjeh na druga tržišta u Europi, posebno u gradove sa sličnim profilom potrošača i potencijalom za razvoj ugostiteljstva orijentiranog na međunarodnu kuhinju.
Franšizni koncept Taste of Asia osmišljen je tako da omogući skalabilnost i prilagodljivost različitim lokacijama i formatima – od manjih urbanih lokala u prometnim centrima do većih restorana u turističkim zonama. Fokus je na pružanju standardiziranog iskustva koje objedinjuje prepoznatljiv vizualni identitet, kvalitetu hrane, brzinu usluge i učinkovitu organizaciju.
S ovim modelom, franšizni partneri dobivaju jedinstvenu priliku da se pozicioniraju u rastućem segmentu ugostiteljstva, koristeći provjerene poslovne principe, stručnu podršku i prepoznatljiv brend. Nadolazeći dio dokumenta detaljno analizira konkurentske franšizne sustave i tržišne prilike, kako bi se istaknule prednosti i mogućnosti koje franšiza Taste of Asia donosi.
Broj vlastitih poslovnica
1 Budva, Crna Gora
Fotografija jedinice sustava
Podaci za primatelje franšize
Podrška primatelju franšize
Startni paket sadrži sve elemente, znanja i alate potrebne za pokretanje poslovanja u skladu sa standardima Taste of Asia franšize. Uključuje:
- Operativni priručnik – s detaljnim uputama za rad restorana (kuhinja, sala, higijena, recepture, komunikacija).
- Asortiman jela – definiran osnovni paket recepata koji se kasnije može proširivati. Fokus je na kvaliteti pripreme, ne kvantiteti. Primatelj dobiva upute, trening i praćenje implementacije.
- Prijedlog cjenika – preporučene minimalne cijene koje koristi restoran u Budvi; primatelj može prilagoditi cijene lokalnom tržištu.
- Marketinška biblioteka i priprema za tisak – meni, podmetači, zidni znakovi, posjetnice, memorandumi i drugi brendirani materijali.
- Obuka – uključuje početnu i startnu obuku prije otvaranja, te dodatnu obuku prema potrebi.
- Smjernice za uređenje i opremanje lokala, uključujući posjet Davatelja lokaciji Primatelja radi personaliziranih preporuka.
- Startna podrška – fizička prisutnost tima Davatelja na lokaciji Primatelja prije i nakon otvaranja.
- Kontinuirana podrška u radu tijekom trajanja ugovora.
- Smjernice za lokalni marketing, s gotovim prijedlozima i vizualima.
- Podrška u digitalnom marketingu i online prisutnosti.
Procijenjena ukupna vrijednost investicije
Ulazna naknada: 15.000 €
Mjesečna naknada: 6% prometa
Ukupna procijenjena investicija za pripremu lokala: 30.000 – 50.000 €
(investicija varira ovisno o stupnju pripremljenosti lokala, formatu i veličini prostora).
Osnovni zahtjevi sustava
Za uspješno funkcioniranje restorana unutar našeg brenda, potrebno je da lokal ispunjava sljedeće uvjete:
- Lokacija s potencijalom – Prednost imaju kutne pozicije (ugao dviju ulica), u prometnim dijelovima gradova s više od 100.000 stanovnika, kao i u turističkim središtima.
- Optimalna veličina – Kuhinja minimalno 25 m², unutarnji prostor za goste najmanje 50 m². Terasa je značajna prednost, ali nije obvezna.
- Prilagodljiv koncept – “Taste of Asia” format može se prilagoditi i za lokacije u trgovačkim centrima (food corner), kao i za street food formate.
Primatelj franšize mora ispunjavati sljedeće uvjete:
- spreman je i sposoban raditi unutar franšiznog sustava
- spreman je osobno se angažirati u radu restorana
- posjeduje dovoljan kapital i ne oslanja se na početne prihode kao glavni izvor zarade
- ima poduzetnički način razmišljanja, ali i spremnost da razmišlja kao zaposlenik
- ima iskustva u ugostiteljstvu ili pouzdan menadžerski tim
Informacije o davatelju franšize
Kontakt osoba za kandidate
Goran Djorić (srpski
engleski jezik)
Saznajte više
pročitajte članke
Najčitanije

New York bagel sa sarajevskom dušom: kako je jedan bračni par pokrenuo hit biznis i sada nudi franšizu svima koji žele autentičan brend u svom gradu.
Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?

Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Ugovor o franšizingu temelj je na kojem se gradi odnos između davatelja i primatelja franšizinga.
Franšizni paket je suština franšiznog sustava, jer sadrži sve - kompletan poslovni koncept koji nudi davatelj franšize.
Ovaj Europski etički kodeks ažurna je verzija kodeksa koji je Europska franšizna federacija (EFF) usvojila 1972. godine, a njegove posljednje izmjene usvojene su koncem 2016. godine.

Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Američki fast food lanac Burger King planira povećati broj restorana na tržištu Velike Britanije.
Ivica Lacić iz Zadra postao je primatelj franšize Sushi by A's u lipnju 2020. Što je potrebno za uspjeh, a što mu je donijelo sigurnost u poslovanju?

Informacije u katalogu dolaze od organizatora sustava. Prije potpisivanja sporazuma o suradnji, svaki kandidat treba detaljno provjeriti ponudu franšiznoga sustava. Uredništvo i samo zadržava pravo provjeriti podatke sadržane u katalogu. Ako primjetite ili primite obavijest da su bilo koji podaci u katalogu netočni ili zastarjeli, molimo kontaktirajte uredništvo.
PROFIT system, izdavač Franchising.hr portala, obavještava čitatelje da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem obrasca za kontakt u katalogu. Sve informacije unesene u obrazac za kontakt šalju se e-poštom organizatoru sustava koji je naveden u katalogu, u dijelu koji se tiče informacija o franšiznom sustavu. Organizator sustava, koji prima informacije, će ih koristiti za pružanje informacija o svom sustavu osobi koja je unijela upit. Slanje bilo kojih osobnih podataka je dobrovoljno, a organizator sustava koji prima podakte unijete putem obrazca za kontakt je subjekt koji je odgovoran za prikupljanje i obradu osobnih podataka.