pročitajte članke

Kada davatelj franšize traži idealnog primatelja, on se fokusira na specifičan „profil“ kandidata. Koje se kvalitete i vještine uzimaju u obzir?
„Kad smo počinjali, o franšizingu uopće nismo razmišljali kao o modelu za širenje biznisa. Sada je to ključna strategija“, kaže Dejan Grbić, jedan od osnivača i vlasnika „Muzeja osjetila“
Živimo u nevjerojatnom vremenu u kojem svaki hobi može prerasti u posao koji će donijeti profit i lijep život pun zadovoljstva. Što je za to potrebno, otkriva Milica Lepojević, kreatorica koncepta Perfect Surprise
Želite izgradite atrakciju koja staje na 100 četvornih metara, a privlači posjetitelje iz svih krajeva svijeta? Otvorite kuću leptira! – kaže Zbyněk Černý, vlasnik češkog koncepta Papilonia
Iako su privatni muzeji na Balkanu prava rijetkost, Muzej iluzija, otvoren prije tri godine u Zagrebu, postao je "instant hit".
Najčitanije

Poljska je danas jedno od najrazvijenijih tržišta franšiza u Europi. Što ga čini atraktivnim te kakvu bi prođu imale franšize iz drugih zemalja, otkriva Grzegorz Morawski
Među sektorima koji su u posljednjih deset godina doživjeli "franšizni bum", nalazi se i sektor kućne pomoći i brige o starim i bolesnim osobama. Što ga čini pogodnim za franšizing?
Franšizni sustav za kemijsko čišćenje tekstila i odjeće 5àSec stigao je i u Hrvatsku. U narednom peirodu u planu je otvaranje nekoliko čistionica ovoga branda.
Nakon Maribora, Ljubljane i Zagreba, nedavno je i Beograd dobio slovensku franšizu – pekaru za pse „Hov-Hov“.
U Hrvatsku je početkom ove godine stigao novi franšizni koncept – samoposlužna praonica rublja LG Laundry Lounge. Za kratko vreme otvorene su dvije jedinice.