Snažno od samog početka
Elektromišićna stimulacija nekoliko se desetljeća koristila isključivo u rehabilitacijske svrhe, da bi posljednjih godina postala hit u fitness industriji. Razlozi svakako leže i u tome što treninzi traju kratko, obično 20 minuta, dovoljno je uraditi dva treninga tjedno, a efekt, zbog angažiranja više od 90 posto mišića tijekom, te čak i nakon treninga – brzo je vidljiv. Takvu vrstu treninga nude i u Maxifit studijima u Srbiji, koji su prije pola godine počeli razvijati i franšiznu mrežu u regiji.
Idealni primatelj Maxifit franšize treba imati iskustva u području fitnessa te individualnim treninzima, ali i poduzetničkog duha
Foto: MaxiFit
– Tvrtka Maxifit prvo je postala ekskluzivni zastupnik za opremu proizvođača Xbody iz Mađarske za sve zemlje bivše Jugoslavije. Budući da je vlasnik tvrtke Paul Hodis ujedno i trener u području EMS fitnessa, odlučio je da, pored klasične distribucije spomenutih proizvoda, osmisli franšizni koncept koji bismo širili u svim zemljama regije – objašnjava Nikola Kovačević, predstavnik tvrtke.
Nakon samo pola godine rada već su dali prvu franšizu u Banja Luci, a zatim je otvorena nova franšiza na Novom Beogradu. I ova je godina počela uspješno budući da su otvorene dvije Maxifit franšize – jedna u Novom Sadu, a druga u Beogradu na Zvezdari.
Primatelj Maxifit franšize trebao bi za studio osigurati prostor od najmanje 30 m2. Za početak mu je dovoljan standardni komplet opreme čija cijena, kako kaže Kovačević, varira ovisno o odabranom konceptu te paketu opreme. Također, postoji i ulazna franšizna naknada, te i mjesečna, čija visina ovisi o dogovoru s primateljem franšize. – Mogao bih reći da se Maxifit franšiza svrstava u povoljnije franšize i da ulaganja nisu velika. S druge strane, naša iskustva govore da se investicija može povratiti za manje od godinu dana – kaže Kovačević.
Prema njegovim riječima, idealni primatelj ove franšize jest osoba koja već ima iskustva u području fitnessa i individualnim treninzima, poduzetničkog duha, željna razvijati vlastiti posao te spremna raditi u franšiznom sustavu, što podrazumijeva poštivanje određenih pravila. Svakako da to mogu biti i poslovni ljudi koji u Maxifit franšizi vide dobru poslovnu priliku i koji bi zaposlili profesionalne trenere. – Ne želimo svakome davati franšizu, jer kvaliteta usluge mora biti ista u svakom studiju koji nosi naše ime. Želimo i da se dobro ruzimijemo s partnerima. Zato obavljamo nekoliko razgovora sa zainteresiranima prije potpisivanja ugovora, a obuke u našem studiju i na samoj lokaciji prije otvorenja obavezne su i ulaze u sam franšizni paket – kaže Kovačević.
Osim toga, primatelji dobivaju kompletan know-how glede organizacije studija, treninga, odnosa s klijentima i marketinških aktivnosti. – Oni također dobivaju i software koji je povezan s opremom i koji im omogućuje da s druge lokacije, preko svog računala, prate svaki detalj u svom studiju od korištenja sprava, aktivnosti trenera, broja uplaćenih članarina, odnosno, financijskih tokova. Prednost naših studija je u otme što zaista koristimo najmoderniju opremu u oblasti elektromišićne stimulacije – naglašava Kovačević.
Maxifit je od proizvođača opreme Xbody, koji u svojoj mreži ima 40 ekskluzivnih distributra diljem svijeta, dobio prošle godine i nagradu "Zvijezda u usponu" za odlične rezultate koje su postigli. U narednom razdoblju namjeravaju franšiznu mrežu proširiti u sve zemlje regije, za koje su i ekskluzivni distributeri Xbody opreme.
pročitajte članke

Prodaja raste, otvaraju se novi franšizni centri. Koja su tržišta sada u fokusu i kako će se dalje razvijati portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, otkriva vlasnik brenda Alexandre Lourenço
Franšizni centri iz područja njege ljepote i fitnessa također su pogođeni krizom. Kako davatelji mogu pomoći svojim primateljima franšize te koja su rješenja primijenili za nastavak poslovanja?
Epidemija koronavirusa sigurno utječe i na biznise iz sektora njege ljepote. Kako se franšizni sustavi nose s novom situacijom? Dijelimo neka iskustva iz Poljske.
Početak godine je, u pravilu, vrijeme za analizu prethodnog poslovanja. Što je obelježilo portugalski lanac za epilaciju DepilConcept, govori vlasnik branda Alexandre Lourenço
Lanac centara za rukovođenje i održavanje tjelesne težine Body Creator ove godine obilježava 18 godina poslovanja i najavljuje jače širenje u regiji. Zašto je ova franšiza idealna za žene poduzetnice?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.