Franšizna punionica i za Hrvatsku
– Iznimno nam je drago što smo dobili priliku proširiti postojeću suradnju s PepsiCo i postati odabrana franšizna punionica te kompanije za Hrvatsku – izjavio je Marian Šefčovič, glavni direktor Radenske i direktor za jadransku regiju unutar matičnog društva Radenske Kofola ČeskoSlovensko. Radenska će preuzeti punjenje proizvoda kompanije PepsiCo Pepsi, Mirinda i 7UP za hrvatsko tržište, kao i distribuciju ovih bezalkoholnih napitaka geografski zahtjevnim hrvatskim terenom.
– Već imamo odličan radni odnos s kompanijom PepsiCo i drago nam je reći da usko surađujemo s Badelom koji je dosada bio partner tvrtke PepsiCo, a kako bismo osigurali da prijenos poslova teče glatko i tako mogli jamčiti da svi trenutni partneri i poslovni klijenti budu profesionalno opskrbljeni proizvodima PepsiCo bez prekida i zastoja – dodao je Šefčovič.
Radenska je jedan od najvećih proizvođača mineralne vode u jadranskoj regiji, gdje je njeno ime nekoć, a tako je i na mnogim mjestima danas, bilo sinonim za mineralnu vodu. Glavni su joj proizvodi svjetski poznata mineralna voda Radenska Classic u premium kategoriji, koju podupire raznovrstan portfelj voda i bezalkoholnih napitaka, poput Ore i Pepsija. U proljeće 2015. Radenska je postala članom obitelji grupe Kofola. Kofola je jedan od vodećih europskih proizvođača bezalkoholnih napitaka s osam proizvodnih pogona i 1.900 zaposlenika u Slovačkoj, Češkoj, Sloveniji i Poljskoj.
Izvor: Liderpress.hr
pročitajte članke

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Vedrana Kosanović, primateljica master franšize hrvatskog benda L'Arome, zadužena je za širenje mreže u Srbiji. U nešto više od godinu dana, na tom je tržištu otvoreno osam parfumerija.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?