roba široke potrošnje

Kad biznis s konopljom procvjeta
Cbweed, talijanski proizvođač i distributer proizvoda na bazi konoplje, širi poslovanje kroz franšizu i zainteresiran je razviti prodajnu mrežu širom Europe.
Cbweed, talijanski proizvođač i distributer proizvoda na bazi konoplje, širi poslovanje kroz franšizu i zainteresiran je razviti prodajnu mrežu širom Europe.

Jeste li za sushi?
Sushi by A's, franšizni koncept koji se temelji na pripremi i prodaji sushija u okviru trgovačkih lanaca, proširio je mrežu u Hrvatskoj i Sloveniji te najavljuje ulazak na nova tržišta.

Razmjena znanja, bolje poslovanje
Kad se primatelji franšize nađu na jednom mjestu, razmjena iskustva je neizbježna. S godišnjeg skupa primatelja master franšize branda Husse, tim iz Hrvatske dolazi bogatiji i za jedno priznanje.

Lakše do Husse franšize
Davor Bencek iz Koprivnice postao je primatelj Husse franšize, zadužen za područje Koprivničko-križevačke županije. Što ga je potaklo te ohrabrilo na ovaj korak?

Novi članovi dobrodošli u Husse obitelj
Husse, švedski proizvođač i distributer hrane za pse i mačke, pet godina posluje u Sloveniji, gdje prodajnu mrežu razvijaju franšizeri i distributeri.

Snaga velike franšizne obitelji
Švedski Husse jedan je od rijetkih franšiznih sustava koji razvija mrežu u svim zemljama ove regije. Primatelje master franšize od prošle godine imaju i u Bosni i Hercegovini.

Samo za jake partnere
Za pet godina poslovanja Proteini.si su u Srbiji otvorili 12 trgovina, od toga je 11 otvorio primatelj master franšize – tvrtka D Sport System. Otkrivaju nam zašto su oprezni kada je riječ o davanju pojedinačnih franšiza.

Kad se spoji ugodno i korisno
Ivana Koprivanac iz Osijeka postala je primatelj Husse franšize u prelomnom trenutku života. Iako je dosadašnjim rezultatima zadovoljna, smatra da „poduzetnik uvijek mora težiti boljem“.

Kvaliteta, osnov za uspjeh
Husse je upravo dobio novog primatelja franšize u Hrvatskoj – Krešimir Martinko će voditi posao na području zapadnog dijela Zagreba i zapadnog dijela Zagrebačke županije.

Livade u susjedstvu
Radi boljeg plasmana proizvoda, srbijanska je mljekara Kuč Company prije desetak godina počela razvijati i vlastiti maloprodajni lanac Livade. Danas imaju više od 120 franšiznih objekata.

Husse osvaja novo tržište
Franšizni lanac Husse započinje rad u Crnoj Gori, a primatelji ove franšize računaju da će kvalitetom proizvoda te sustavom dostave unijeti značajnu razliku na tržište.

S malo rizika do održivog biznisa
Makedonski lanac Sara Fashion, u kojem se prodaju čarape, donje rublje, pidžame, kupaći kostimi i brojni modni dodaci, ove godine planira snažno širenje u regiji. Mreža će se širiti i kroz franšizing.

Ulog veliki, ali opravdan
Bračni par Renata i Danijel Dolenec iz Donje Stubice novi su primatelji Husse franšize. Bit će zaduženi za područje Varaždinske, Krapinsko-zagorske i zapadni dio Zagrebačke županije.

Radom i ustrajnošću do uspjeha
Novi partneri, pripreme za brojne izložbe pasa te druge vidove promocije branda, obilježavaju početak godine franšiznog sustava Husse u Srbiji.

Sve veća Jumbo mreža
Jumbo, grčki lanac za prodaju igračaka, nastavlja širiti franšiznu mrežu na Balkanu, a otvorenje novih jedinica najavljeno je i za 2018.

Jumbo raste na Balkanu
Jumbo, grčki lanac trgovina igračkama, proširio je franšiznu mrežu u regiji. Posljednja trgovina otvorena je u Gnjilanu na Kosovu.

U društvu najboljih
Sa redovitog godišnjeg sastanka primatelja master franšize, Husse Srbija donosi preporuke za bolje poslovanje, ali i jedno priznanje.

Husse osvaja Hrvatsku
Novi franšizni ugovori potpisani su za Primorsko-goransku, Brodsko-posavsku i Požeško-slavonsku županiju. Franšize će voditi tri mlade, poduzetne žene.

Partneri za jaku mrežu
Spar nastavlja širiti maloprodajnu mrežu u Albaniji. Partnerski sustav je okosnica razvoja.

Husse u naletu
Franšizni lanac Husse proširio je svoju mrežu u Hrvatskoj na još dvije županije – Bjelovarsko-bilogorsku i istočni dio Zagrebačke županije.

Dio iste obitelji, a posebni
Tvrtka DIM 011, vlasnik branda ZLA Shtek, prije je nekoliko godina počela svoju maloprodajnu mrežu graditi kroz specifičan oblik suradnje – labavu franšizu...