Rakija fest

(Slike: prošlogodišnji Rakija fest, neke od izloženih rakija)
Branko Nešić, direktor festivala, kaže da je novina ovogodišnje manifestacije održavanje okruglog stola na kojem će se raspravljati o Zakonu o rakiji i ujednačavanju kvalitete voćnih rakija. Četrdesetak sudionika pokušat će da rasvetle probleme u oblasti proizvodnje rakije, sa posebnim naglaskom na proizvodnju voćne rakije. – Želimo naći odgovor na pitanje kako sačuvati prirodne voćne rakije, a da možemo svijetu ponuditi konkurentan proizvod – kaže Nešić.
Na okruglom stolu će se polemisati i o kontroli kvalitete, hemijskim analizama rakije, a namjera organizatora je da Ministarstvu poljoprivrede prezentira sve probleme koji inače muče proizvođače rakije.
Nešić kaže da će se na Festu pojaviti proizvođači iz Srbije i Republike Srpske, kao i jedan izlagač iz Mađarske, koji će predstaviti destilacionu opremu. – Odziv je fantastičan, s obzirom na krizu. Bit će predstavljeno više od 100 vrsta voćnih rakija, među kojima će neke imati sasvim nove okuse, od banane, gloga, drenjina – kaže Nešić.
Na manifestaciji će, kako kaže Nešić, biti izabrana i najbolja rakija koja će poneti titulu „Beogradskog pobednika“. – Ove godine smo uzorke uzimali sa polica trgovina. U konkurenciji je 65 uzoraka, a stručni žiri će činiti i ugostitelji, novinari i proizvođači – kaže Nešić.
Budući da je Nešić vlasnik Rakija bara koji se širi franšizno, on očekuje da za svoj sustav i ove godine odabere neke nove vrste rakije. – Mogu reći da Rakija fest, zaparavo, daje pravi godišnji prijesek stanja na tržištu rakija – kaže Nešić.
Ove godine bit će izabrana nova etiketa za zvanični suvenir Beograda „Bgd 2013“.
Svečano otvaranje Rakija Festa je zakazano za 15.prosinac u 13 časova. Posjetiteljima su vrata Festa otvorena od 11 sati do 20 sati. Ulaznice, sa čašom na poklon, mogu se nabaviti na ulazu po cijeni od oko 33 kune.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?