gastronomija i ugostiteljstvo

gastronomija i ugostiteljstvo | 29.09.2021

Zaradi na jeftinoj kavi

Cofix, lanac kafića s povoljnim cijenama, pojavio se na tržištu Izraela kao žestoki konkurent Starbucksu. Danas, nakon što su postigli zavidne rezultate na postojećim tržištima, namjeravaju proširiti biznis diljem Europe.

Cofix, lanac kafića s povoljnim cijenama, pojavio se na tržištu Izraela kao žestoki konkurent Starbucksu. Danas, nakon što su postigli zavidne rezultate na postojećim tržištima, namjeravaju proširiti biznis diljem Europe.

gastronomija i ugostiteljstvo | 02.06.2021

Kad kava postane više od užitka

Poduzetni ljubitelji kave koji imaju želju i ambiciju voditi premium kafeteriju od sada mogu razmisliti i o franšizi koncepta Meron. Koje sve uvjete trebaju ispuniti budući primatelji ove franšize?

gastronomija i ugostiteljstvo | 24.05.2021

Slatki biznis s krafnama

Franšizni sustav Donuterie zainteresiran je razviti mrežu svojih slastičarnica i na tržištu Hrvatske. Koliko treba uložiti u ovu franšizu?

gastronomija i ugostiteljstvo | 14.04.2021

Uz franšizu do fish bara

Spojili su ljubav prema ribi, moru i gastronomiji i pokrenuli street food fish bar Tunaholic. Ovaj gastro kutak, osmišljen do najsitnijih detalja, brzo je razvio i ponudio franšizu. Koje uvjete trebaju ispuniti potencijalni franšizni partneri Tunaholica?

gastronomija i ugostiteljstvo | 09.04.2021

CHIPAS stiže u Visoko

Prva franšizna jedinica u Bosni i Hercegovini sarajevskog restorana CHIPAS otvara se u Visokom.

gastronomija i ugostiteljstvo | 29.03.2021

Sushi i za poduzetne Slavonce

Pandemija nije usporila razvoj mreže Sushi by A'sa, koncepta za pripremu i prodaju suhija „to go“. Prva prodajna jedinica nedavno je otvorena u regiji Slavonije, a planirano je da, kako i nalaže koncept kompanije, poslovanje nakon uhodavanja preuzme primatelj franšize.

gastronomija i ugostiteljstvo | 18.02.2021

Izvući najbolje iz izazova

Kako je pandemija oblikovala poslovanje i u čemu je snaga franšiznog sustava McDonald'sa, otkriva Radim Foltyn, direktor franšiznog razvoja u tvrtki McDonald's Češka

gastronomija i ugostiteljstvo | 05.01.2021

Pizzerije za poduzetne

Pizza Hut nastavlja širenje u Centralnoj i Istočnoj Europi – traži primatelje franšize koji bi željeli otvoriti i voditi više restorana. Koliko treba uložiti u ovu međunarodnu franšizu?

gastronomija i ugostiteljstvo | 30.11.2020

U svim glavnim gradovima Europe

Kako se razvija poslovanje u uvjetima pandemije te gdje se još može očekivati otvaranje franšiznih slastičarnica pod brandom La Donuteria, odgovara vlasnik ovog koncepta Peter Straňák

gastronomija i ugostiteljstvo | 20.11.2020

Sigurna dostava hrane

Minimalni kontakt s klijentima, redovita uporaba dezinficijensa i stalne provjere zdravlja dostavljača – načela su sigurne dostave hrane. Kako jedan franšizni sustav primjenjuje ova načela u praksi?

gastronomija i ugostiteljstvo | 20.10.2020

Licenca za „dobru hranu“

Fine Food, proizvođač peciva, drugih pekarskih proizvoda i slastica i vlasnik 12 objekata u Sarajevu u kojima se ti proizvodi prodaju, odnedavno nudi franšizu u regiji, ali i zemljama EU. U mreži imaju već dvije franšizne jedinice.

gastronomija i ugostiteljstvo | 26.09.2020

Od fritula do franšize

Priča o „Jeti fritulama“ iz Makarske dobar je primjer kako se od malog obiteljskog biznisa može napraviti franšiza. Kako se gradio ovaj koncept, što je potrebno za profitabilno poslovanje i tko bi bili poželjni primatelji franšize?

gastronomija i ugostiteljstvo | 22.09.2020

Zvijezda s Jadrana na američkom tržištu

Lanac Surf'n'Fries, poznat po pomfritu, neobičnim umacima i originalnoj ambalaži, ulazi na jedno od najzahtjevnijih tržišta – američko. Kako su tekle pripreme i kakve su realne mogućnosti za razvoj, otkriva Andrija Čolak

gastronomija i ugostiteljstvo | 04.09.2020

Drugačije potrebe, drugačija misija

Alessandro Lazzaroni, primatelj master franšize branda Domino's za tržište Italije, otkriva kako izgleda razvijati mrežu američkih pizzerija u zemlji koja je – „izmislila“ pizzu

gastronomija i ugostiteljstvo | 20.08.2020

Steakhouse, franšiza finih okusa

Lanac obiteljskih restorana iz Latvije, Steiku Haoss, planira se proširiti izvan granica domaćeg tržišta. Franšiza se nudi i poduzetnicima iz ove regije.

gastronomija i ugostiteljstvo | 30.07.2020

Dubrovnik dobio Sushi by A’s

Sushi by A's, franšizni koncept koji se bazira na pripremi i prodaji sushija „to go“ u okviru trgovačkih lanaca, otvorio je svoje poslovnice u Dubrovniku. Nakon otvaranja i uhodavanja, poslovnice namjeravaju prepustiti – primatelju franšize.

gastronomija i ugostiteljstvo | 08.05.2020

Slatki odgovor na krizu

Dobar proizvod i lojalnost kupaca isplaćuju se u teškim vremenima – uvjerili su se u lancu slastičara La Donuteria. Pandemija nije poremetila ni planove za razvoj franšizne mreže.

gastronomija i ugostiteljstvo | 03.03.2020

Snažan glas primatelja franšize

McDonald’s je odlučio uvrstiti u ponudu restorana u Americi i dva sendviča s piletinom. Pitanje je da li bi se to dogodilo da nije bilo ozbiljnog „pritiska“ njegovih brojnih primatelja franšize.

gastronomija i ugostiteljstvo | 14.02.2020

Domino's stiže u Hrvatsku

Domino's, najveći lanac pizzerija u svijetu, ovog proljeća dobiva prvu franšiznu poslovnicu u Hrvatskoj.

2
3
4
5
sledeća  
zadnji