gastronomija i ugostiteljstvo

gastronomija i ugostiteljstvo | 07.10.2022

Investirati u razvoj franšize

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.

gastronomija i ugostiteljstvo | 02.08.2022

Novo ime u svijetu kave

Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?

gastronomija i ugostiteljstvo | 28.06.2022

Novo iskustvo i franšizni rast

Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović

gastronomija i ugostiteljstvo | 13.06.2022

Partnerstvo ubrzava rast

Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.

gastronomija i ugostiteljstvo | 01.06.2022

Pet preduvjeta za uspjeh

Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.

gastronomija i ugostiteljstvo | 26.05.2022

Snažan rast u UK

Američki fast food lanac Burger King planira povećati broj restorana na tržištu Velike Britanije.

gastronomija i ugostiteljstvo | 29.04.2022

Ljubav prema sushiju i poduzetnički duh

Ivica Lacić iz Zadra postao je primatelj franšize Sushi by A's u lipnju 2020. Što je potrebno za uspjeh, a što mu je donijelo sigurnost u poslovanju?

gastronomija i ugostiteljstvo | 01.04.2022

Uvozimo zrno, izvozimo kvalitetu

„Ako želite biti najbolji, potrebna vam je najviša razina znanja i prakse“, kaže Crina Ciocian, partnerka i direktorica poslovnog razvoja u lancu kafeterija Meron

gastronomija i ugostiteljstvo | 10.03.2022

Franšizni „boost“

Nagrada za globalno najistaknutiju franšizu, dodijeljena u okviru Međunarodne konvencije o franšizingu u San Diegu (SAD), ove je godine pripala australskom brendu Boost Juice.

gastronomija i ugostiteljstvo | 02.02.2022

Pod kapom poznatog brenda

Strategija tvrtke je usmjerenost na održivi rast, a cilj – generiranje profita, kaže direktor franšiznog razvoja Pizza Huta Kacper Szczepański

gastronomija i ugostiteljstvo | 24.01.2022

Papa John's osvaja Kinu

Američki lanac pizzerija Papa John's planira otvoriti više od tisuću franšiznih restorana u Kini.

gastronomija i ugostiteljstvo | 04.01.2022

Više od talijanskog restorana

Kako otvoriti restoran s provjereno popularnim jelovnikom? Comparello Bello nudi franšizu.

gastronomija i ugostiteljstvo | 21.12.2021

Knedle stižu u Zagreb

Beogradski koncept „Ferdinand knedle“ ulazi na tržište Hrvatske – prvi franšizni ugovor potpisan je s partnerskom tvrtkom iz Zagreba. Prva prodavaonica bit će otvorena krajem veljače 2022.

gastronomija i ugostiteljstvo | 10.12.2021

Riblje delicije i franšiza

Tko ima želju obogatiti lokalno gastro tržište i pokrenuti uspješan brand ribljeg street food restorana – od sada može uzeti franšizu koncepta Fish Delish. Kakva se prilika nudi franšiznim partnerima?

gastronomija i ugostiteljstvo | 16.11.2021

Pizza Hut budućnosti

Godina 2020. bila je godina reorganizacije za brend Pizza Hut. Franšizna mreža ponovno raste, a zainteresirani su i za širenje u zemljama ove regije.

gastronomija i ugostiteljstvo | 29.10.2021

Japanska kuhinja u malom formatu

Sushi restoran ne može funkcionirati samo s dva zaposlenika. Japanos, međutim, može! – kaže Cristina El Majzoub, operativna direktorica ovog restorana japanske kuhinje, koji kreće u osvajanje Europe

gastronomija i ugostiteljstvo | 29.09.2021

Zaradi na jeftinoj kavi

Cofix, lanac kafića s povoljnim cijenama, pojavio se na tržištu Izraela kao žestoki konkurent Starbucksu. Danas, nakon što su postigli zavidne rezultate na postojećim tržištima, namjeravaju proširiti biznis diljem Europe.

gastronomija i ugostiteljstvo | 23.09.2021

Zdrava hrana, dobra investicija

Lanac restorana zdrave hrane Salad Box traži franšizne partnere i u zemljama ove regije.

gastronomija i ugostiteljstvo | 02.07.2021

Brza zdrava hrana

Zašto je Salad Box gastro koncept skrojen po mjeri modernog potrošača, koliki je njegov poslovni potencijal te tko može uzeti ovu franšizu, otkriva jedan od osnivača Radu Lupaş

2
3
4
5
sledeća  
zadnji