gastronomija i ugostiteljstvo

gastronomija i ugostiteljstvo | 07.06.2019

Provjeri i popravi

Koje bi sastojke trebala imati te kako treba izgledati „savršena“ Domino's pizza? Umjetna inteligencija zna odgovor.

Koje bi sastojke trebala imati te kako treba izgledati „savršena“ Domino's pizza? Umjetna inteligencija zna odgovor.

gastronomija i ugostiteljstvo | 16.04.2019

Starbucks otvoren u Beogradu

Jedan od svjetski najpopularnijih lanaca kafeterija Strabucks dobio je i prvi kafe u Srbiji.

gastronomija i ugostiteljstvo | 05.04.2019

Obilje u jednom zalogaju

Priča o Caribic Pizzi širila se „od zalogaja do zalogaja“, da bi danas pod ovim brandom u Srbiji radilo 14 restorana. Od 2017. lanac se širi i kroz franšizu.

gastronomija i ugostiteljstvo | 14.03.2019

Dašak Kanade u Kini

Prva od 1.500 planiranih kafeterija kanadskog lanca Tim Hortons otvorena je krajem veljače 2019. u Kini.

gastronomija i ugostiteljstvo | 22.02.2019

S ćevabdžinicama u Europu

Lanac brze prehrane „Pink ćevabdžinice“ godinama razvija franšiznu mrežu u Srbiji. Sad se pripremaju i za izlazak u inozemstvo. Prvi su koraci već načinjeni.

gastronomija i ugostiteljstvo | 30.01.2019

Lako do restorana

Kao što im je i u samo ime „upisano“, Easy Beer i Easy Wine predstavljaju inovativne ugostiteljske koncepte koji „s lakoćom“ privlače klijente. Vlasnici kažu – i primatelje franšize.

gastronomija i ugostiteljstvo | 16.01.2019

Novi primatelj s novim ciljem

Za širenje mreže restorana Burger Kinga u Hrvatskoj od 2017. zadužena je firma „Kraljevi Restorani“, a početak „velike ekspanzije“ obilježeno je otvaranjem restorana u Splitu i Zagrebu.

gastronomija i ugostiteljstvo | 24.12.2018

Kap po kap

S tri nove kafeterije, koje će biti uređene i otvorene do kraja 2018. godine, broj Starbucksa na mađarskom tržištu povećat će se na 27.

gastronomija i ugostiteljstvo | 14.12.2018

Započeti posao bez straha

Kao primatelj franšize, Matej Varga pet je godina vodio četiri Subway restorana u Bratislavi. U isto vrijeme, bio je i razvojni agent ovog branda za tržišta Slovačke i Hrvatske. Što su dobre strane višestrukog franšizinga te zašto je lakše raditi pod okriljem „velikog branda“?

gastronomija i ugostiteljstvo | 03.12.2018

Po mjeri lokalnog tržišta

Taco Bell, franšizni lanac poznat po meksičkim specijalitetima, ima 92 restorana u sedam europskih zemalja. Ovih je dana otvorio prvi restoran u Londonu.

gastronomija i ugostiteljstvo | 27.11.2018

Stotina restorana u godinu dana

Od povratka na tržište Francuske, američki fast food lanac Burger King ne odustaje od ambicioznih planova širenja. Cilj – doći do 500 restorana u najkraćem mogućem roku.

gastronomija i ugostiteljstvo | 14.11.2018

Slatko, uz zrno soli

Zanimljiva poslovna inicijativa udružila je dva američka franšizna sustava – lance za prodaju sladoleda Dippin' Dots te prodaju kokica Doc Popcorn. Kako ove dvije franšize rade „rame uz rame“?

gastronomija i ugostiteljstvo | 30.10.2018

Za Dan sendviča – u Subway

Iako je riječ o neformalnom prazniku, Subway svake godine na prikladan način obilježava Dan sendviča. Tako će ove godine biti i u Subwayu u Hrvatskoj.

gastronomija i ugostiteljstvo | 23.10.2018

Idemo dalje

Rezultati poslovanja su dobri. Očekuje se otvorenje drugog restorana Subway u Zagrebu. Planovi za širenje nepromijenjeni – Hrvatska ima potencijala za mnogo više restorana – kaže Vladimir Hanula, primatelj Subway franšize

gastronomija i ugostiteljstvo | 22.10.2018

Strateško prepuštanje poslovanja

Starbucks namjerava prepustiti upravljanje razvojem na četiri tržišta zapadne Europe dugogodišnjem partneru iz Latinske Amerike, tvrtki Alsea.

gastronomija i ugostiteljstvo | 19.10.2018

Jeste li za vending biznis?

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.

gastronomija i ugostiteljstvo | 08.10.2018

Na legendarnoj surferskoj plaži

Surf'n'Fries, brand iz Rijeke poznat po krumpirićima, otvorio je prvi franšizni objekt u Australiji.

gastronomija i ugostiteljstvo | 27.09.2018

Premium segment viši od prosjeka

Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.

gastronomija i ugostiteljstvo | 13.09.2018

Budimo realni – i nemoguće je moguće

Kako je stvorio i izvozio prvu jugoslavensku franšizu, što ga je dovelo do novog projekta te zašto je za njega franšizing ozbiljan, ali osjetljiv posao, govori Dušan Radović

2
3
4
5
sledeća  
zadnji