gastronomija i ugostiteljstvo

gastronomija i ugostiteljstvo | 15.01.2020

Rast Taco Bella u Rumunjskoj

Za samo dve godine, na tržištu Rumunije otvoreno je 10 restorana američkog lanca brze hrane Taco Bell.

Za samo dve godine, na tržištu Rumunije otvoreno je 10 restorana američkog lanca brze hrane Taco Bell.

gastronomija i ugostiteljstvo | 26.11.2019

Biznis bez ostatka

Originalni koncept usluge po kojoj se prepoznaju restorani EasyBeer i EasyWine posebno je zanimljiv gostima, a njihova profitabilnost, pak, poduzetnicima koji su zainteresirani za franšizu.

gastronomija i ugostiteljstvo | 30.10.2019

Licenca za juhu u jestivoj ambalaži

Ukrajinski lanac Soup Culture, poznat po pripremi i prodaji juhe u jestivoj čaši, ima franšize u sedam zemalja te planira širenje mreže širom Europe.

gastronomija i ugostiteljstvo | 02.09.2019

Manje osoblja, manje briga

Kako je moguće voditi restoran a ne zaposliti mnogo ljudi? Otvorite Easy Beer ili Easy Wine – poručuje franšizni menadžer ovih gastro barova. U čemu je „tajna“?

gastronomija i ugostiteljstvo | 26.08.2019

Surf’n’Fries i u Beogradu

Lanac restorana Surf’n’Fries, poznat po pomfritu, neobičnim umacima te origanalnoj ambalaži, stigao je u Srbiju. Prvi restoran ovog franšiznog lanca otvoren je u Beogradu.

gastronomija i ugostiteljstvo | 07.08.2019

Franšiza na štapiću

„Željeli smo stvoriti mjesto gdje će svakoga dana biti ljeto“ – kažu vlasnici branda Anjuna, mađarskog koncepta za prodaju sladoleda na štapiću. Uz franšizu, koncept žele prenijeti i na druga tržišta.

gastronomija i ugostiteljstvo | 17.07.2019

Icy Bobo je od sada YORTIE

Franšizni sustav Icy Bobo, koncept za prodaju sladoleda pripremljenog na tajlandski način, u potpunosti je rebrandiran te se sada širi pod brandom YORTIE.

gastronomija i ugostiteljstvo | 07.06.2019

Provjeri i popravi

Koje bi sastojke trebala imati te kako treba izgledati „savršena“ Domino's pizza? Umjetna inteligencija zna odgovor.

gastronomija i ugostiteljstvo | 28.05.2019

Restoran za radilice

U Švedskoj je nedavno otvoren i prvi McHive – McDonald'sov restoran za pčele.

gastronomija i ugostiteljstvo | 25.05.2019

Ledene rolice u franšizi

Franšizni sustav Icy Bobo, koncept za prodaju sladoleda pripremljenog na tajlandski način, namjerava proširiti mrežu širom Europe. Partnere traže i u ovoj regiji.

gastronomija i ugostiteljstvo | 16.04.2019

Starbucks otvoren u Beogradu

Jedan od svjetski najpopularnijih lanaca kafeterija Strabucks dobio je i prvi kafe u Srbiji.

gastronomija i ugostiteljstvo | 05.04.2019

Obilje u jednom zalogaju

Priča o Caribic Pizzi širila se „od zalogaja do zalogaja“, da bi danas pod ovim brandom u Srbiji radilo 14 restorana. Od 2017. lanac se širi i kroz franšizu.

gastronomija i ugostiteljstvo | 14.03.2019

Dašak Kanade u Kini

Prva od 1.500 planiranih kafeterija kanadskog lanca Tim Hortons otvorena je krajem veljače 2019. u Kini.

gastronomija i ugostiteljstvo | 22.02.2019

S ćevabdžinicama u Europu

Lanac brze prehrane „Pink ćevabdžinice“ godinama razvija franšiznu mrežu u Srbiji. Sad se pripremaju i za izlazak u inozemstvo. Prvi su koraci već načinjeni.

gastronomija i ugostiteljstvo | 30.01.2019

Lako do restorana

Kao što im je i u samo ime „upisano“, Easy Beer i Easy Wine predstavljaju inovativne ugostiteljske koncepte koji „s lakoćom“ privlače klijente. Vlasnici kažu – i primatelje franšize.

gastronomija i ugostiteljstvo | 16.01.2019

Novi primatelj s novim ciljem

Za širenje mreže restorana Burger Kinga u Hrvatskoj od 2017. zadužena je firma „Kraljevi Restorani“, a početak „velike ekspanzije“ obilježeno je otvaranjem restorana u Splitu i Zagrebu.

gastronomija i ugostiteljstvo | 24.12.2018

Kap po kap

S tri nove kafeterije, koje će biti uređene i otvorene do kraja 2018. godine, broj Starbucksa na mađarskom tržištu povećat će se na 27.

gastronomija i ugostiteljstvo | 14.12.2018

Započeti posao bez straha

Kao primatelj franšize, Matej Varga pet je godina vodio četiri Subway restorana u Bratislavi. U isto vrijeme, bio je i razvojni agent ovog branda za tržišta Slovačke i Hrvatske. Što su dobre strane višestrukog franšizinga te zašto je lakše raditi pod okriljem „velikog branda“?

gastronomija i ugostiteljstvo | 03.12.2018

Po mjeri lokalnog tržišta

Taco Bell, franšizni lanac poznat po meksičkim specijalitetima, ima 92 restorana u sedam europskih zemalja. Ovih je dana otvorio prvi restoran u Londonu.

2
3
4
5
sledeća  
zadnji