gastronomija i ugostiteljstvo

gastronomija i ugostiteljstvo | 24.01.2022

Papa John's osvaja Kinu

Američki lanac pizzerija Papa John's planira otvoriti više od tisuću franšiznih restorana u Kini.

Američki lanac pizzerija Papa John's planira otvoriti više od tisuću franšiznih restorana u Kini.

gastronomija i ugostiteljstvo | 10.12.2021

Riblje delicije i franšiza

Tko ima želju obogatiti lokalno gastro tržište i pokrenuti uspješan brand ribljeg street food restorana – od sada može uzeti franšizu koncepta Fish Delish. Kakva se prilika nudi franšiznim partnerima?

gastronomija i ugostiteljstvo | 16.11.2021

Pizza Hut budućnosti

Godina 2020. bila je godina reorganizacije za brend Pizza Hut. Franšizna mreža ponovno raste, a zainteresirani su i za širenje u zemljama ove regije.

gastronomija i ugostiteljstvo | 29.10.2021

Japanska kuhinja u malom formatu

Sushi restoran ne može funkcionirati samo s dva zaposlenika. Japanos, međutim, može! – kaže Cristina El Majzoub, operativna direktorica ovog restorana japanske kuhinje, koji kreće u osvajanje Europe

gastronomija i ugostiteljstvo | 29.09.2021

Zaradi na jeftinoj kavi

Cofix, lanac kafića s povoljnim cijenama, pojavio se na tržištu Izraela kao žestoki konkurent Starbucksu. Danas, nakon što su postigli zavidne rezultate na postojećim tržištima, namjeravaju proširiti biznis diljem Europe.

gastronomija i ugostiteljstvo | 23.09.2021

Zdrava hrana, dobra investicija

Lanac restorana zdrave hrane Salad Box traži franšizne partnere i u zemljama ove regije.

gastronomija i ugostiteljstvo | 02.07.2021

Brza zdrava hrana

Zašto je Salad Box gastro koncept skrojen po mjeri modernog potrošača, koliki je njegov poslovni potencijal te tko može uzeti ovu franšizu, otkriva jedan od osnivača Radu Lupaş

gastronomija i ugostiteljstvo | 02.06.2021

Kad kava postane više od užitka

Poduzetni ljubitelji kave koji imaju želju i ambiciju voditi premium kafeteriju od sada mogu razmisliti i o franšizi koncepta Meron. Koje sve uvjete trebaju ispuniti budući primatelji ove franšize?

gastronomija i ugostiteljstvo | 24.05.2021

Slatki biznis s krafnama

Franšizni sustav Donuterie zainteresiran je razviti mrežu svojih slastičarnica i na tržištu Hrvatske. Koliko treba uložiti u ovu franšizu?

gastronomija i ugostiteljstvo | 14.04.2021

Uz franšizu do fish bara

Spojili su ljubav prema ribi, moru i gastronomiji i pokrenuli street food fish bar Tunaholic. Ovaj gastro kutak, osmišljen do najsitnijih detalja, brzo je razvio i ponudio franšizu. Koje uvjete trebaju ispuniti potencijalni franšizni partneri Tunaholica?

gastronomija i ugostiteljstvo | 09.04.2021

CHIPAS stiže u Visoko

Prva franšizna jedinica u Bosni i Hercegovini sarajevskog restorana CHIPAS otvara se u Visokom.

gastronomija i ugostiteljstvo | 29.03.2021

Sushi i za poduzetne Slavonce

Pandemija nije usporila razvoj mreže Sushi by A'sa, koncepta za pripremu i prodaju suhija „to go“. Prva prodajna jedinica nedavno je otvorena u regiji Slavonije, a planirano je da, kako i nalaže koncept kompanije, poslovanje nakon uhodavanja preuzme primatelj franšize.

gastronomija i ugostiteljstvo | 18.02.2021

Izvući najbolje iz izazova

Kako je pandemija oblikovala poslovanje i u čemu je snaga franšiznog sustava McDonald'sa, otkriva Radim Foltyn, direktor franšiznog razvoja u tvrtki McDonald's Češka

gastronomija i ugostiteljstvo | 05.01.2021

Pizzerije za poduzetne

Pizza Hut nastavlja širenje u Centralnoj i Istočnoj Europi – traži primatelje franšize koji bi željeli otvoriti i voditi više restorana. Koliko treba uložiti u ovu međunarodnu franšizu?

gastronomija i ugostiteljstvo | 30.11.2020

U svim glavnim gradovima Europe

Kako se razvija poslovanje u uvjetima pandemije te gdje se još može očekivati otvaranje franšiznih slastičarnica pod brandom La Donuteria, odgovara vlasnik ovog koncepta Peter Straňák

gastronomija i ugostiteljstvo | 20.11.2020

Sigurna dostava hrane

Minimalni kontakt s klijentima, redovita uporaba dezinficijensa i stalne provjere zdravlja dostavljača – načela su sigurne dostave hrane. Kako jedan franšizni sustav primjenjuje ova načela u praksi?

gastronomija i ugostiteljstvo | 20.10.2020

Licenca za „dobru hranu“

Fine Food, proizvođač peciva, drugih pekarskih proizvoda i slastica i vlasnik 12 objekata u Sarajevu u kojima se ti proizvodi prodaju, odnedavno nudi franšizu u regiji, ali i zemljama EU. U mreži imaju već dvije franšizne jedinice.

gastronomija i ugostiteljstvo | 26.09.2020

Od fritula do franšize

Priča o „Jeti fritulama“ iz Makarske dobar je primjer kako se od malog obiteljskog biznisa može napraviti franšiza. Kako se gradio ovaj koncept, što je potrebno za profitabilno poslovanje i tko bi bili poželjni primatelji franšize?

gastronomija i ugostiteljstvo | 22.09.2020

Zvijezda s Jadrana na američkom tržištu

Lanac Surf'n'Fries, poznat po pomfritu, neobičnim umacima i originalnoj ambalaži, ulazi na jedno od najzahtjevnijih tržišta – američko. Kako su tekle pripreme i kakve su realne mogućnosti za razvoj, otkriva Andrija Čolak

2
3
4
5
sledeća  
zadnji