Spar širi partnersku mrežu u Sloveniji

Sve se veći broj trgovaca i u zemljama ove regije odlučuje na širenje maloprodajne mreže kroz franšizne, odnosno, partnerske sustave, o čemu smo pisali u više navrata. Tim je putem prošle godine krenula i tvrtka Spar Slovenija i danas već ima šest franšiznih prodavaonica koje posluju pod nazivom Spar partner.
Vrata prve partnerske trgovine otvorena su u rujnu 2015. – Spar partner Blatnik. U službenim istupima predstavnika tvrtke tada je najavljeno da će u narednom periodu nastaviti širiti partnersku mrežu, što je i učinjeno već krajem prošle godine, kada je otvorena druga partnerska trgovina. Prije nekoliko dana, mreži se pridružio i šesti partner u mjestu Žiri – Spar partner Juries.
Neovisnim trgovcima ne samo što je dostupan dobro poznati brand, već im Spar osigurava i kvalitetan kanal nabave robe – izravno iz Sparovog distribucijskog centra. Također, stručnjaci Spara će neovisnim trgovcima dati i savjete kako organizirati prodaju te urediti trgovine.
– Odluka o razvijanju partnerske mreže u suradnji s neovisnim trgovcima doneta je kako bi naši proizvodi bili dosupni i onim potrošačima u čijoj okolici nema Spar trgovina. Proizvodi u partnerskim trgovinama će biti najviše kvalitete i u skladu s najvišim standardima – izjavio je Igor Mervič, generalni direktor Spar Slovenia.
Razvijanje partnerske mreže za Spar nije novost jer je brand Spar partner prisutan i na drugim tržištima. Na svojoj internacionalnoj korporativnoj internetskoj strani ističu da su razvili razne programe potpore koji partnerima omogućuju rast prodaje, ali i lanca nabave, pri čemu su u partnerskim trgovinama dostupni i premium brandovi i Sparove robne marke.
Spar brand je prisutan u 40 zemalja na četiri kontinenta i ima više od 12.000 trgvoina. U Sloveniji posluju od 1992. godine.
pročitajte članke

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.