Sljedeći korak – franšiza

Hot Horse, lanac brze prehrane, ima u Sloveniji tri objekta, a prvi je otvoren u Ljubljani davne 1995. Njihovi proizvodi od konjskog mesa – burgeri, tortilje, salate, hot dogovi, paštete, čak i gulaš – vrlo su brzo postali pravni trend među Slovencima, kaže Matej Pogačnik, rukovoditelj franšizinog poslovanja. Tvrtka je nakon dva desetljeća rada, kako on kaže, dosegla određeni stupanj razvoja te je i došlo vrijeme za daljnji rast. – Odlučili smo da je franšizing najpogodiniji model razvoja. S jedne strane, primatelji osiguravaju kadrovske resurse i lokalnu podršku, a davatelj franšize priliku za razvoj i poznati brand – kaže Pogačnik.
Franšizu najpre žele proširiti u Sloveniji, no, otvoreni su i za razgovore s ozbiljnim kandidatima iz drugih zemalja regije. Najvažnije je da, kako kaže Pogačnik, primatelj vjeruje u brand i njegov uspjeh. – Uvjeti se, s jedne strane, svode na osobne karakteristike primatelja, a s druge, na poslovne, odnosno, financijske. Vrlo je važno da kandidat ima razvijen poduzetnički duh, povjerenje u Hot Horse brand te da pronalazi sebe u ugostiteljstvu i poslu s ljudima. Idealni kandidati su dinamične osobe koje su spremne poštivati naše vrijednosti: ljubaznost, iskrenost i transparentnost. Također, moraju se starati da im proizvod uvijek bude kvalitetan i svjež, zadovoljstvo kupca na prvom mjestu, usluga brza, a lokal uredan – objašnjava on.
S druge strane, primatelj franšize mora osigurati lokal i zaposlenike. Franšizna naknada iznosi 10.000 eura, dok ukupna investicija ovisi o samom modelu kioska. Mjesečne naknade su šest posto prihoda. – U tijeku su pripreme pristupačnijeg modela kioska, koji će također biti dostupan u manjim mjestima – kaže Pogačnik.
Primatelj franšize dobija mogućnost poslovati pod Hot Horse brandom, opremu za prodajno mjesto, software koji omogućuje efikasnije poslovanje, prvo punjenje robom, operativni priručnik koji predstavlja svojevrsni vodič za poslovanje te kontinuirani razvoj proizvoda.
pročitajte članke

Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?