Franšiza i u Australiji
Ovih je dana u Sydneyu otvorena prva pekarnica hrvatskog lanca, što je tek početak intenzivnog razvoja. Mreža će se i nadalje širiti kroz franšizu, a za razvoj je zadužena tvrtka BPS Foodservices. Ubrzo nakon Sydneya bit će otvorena i prodavaonica u Melbourneu.
Mlinar je i do sada preko partnera u Australiju izvozio pekarske proizvode, tako da su potrošači već bili dobro upoznati s asortimanom hrvatskog branda, koji su mogli kupovati u trgovačkim lancima. Franšizni model poslovanja je logičan nastavak suradnje, objavljuje Mlinar na svojoj internetskoj stranici.
Australija je, međutim, tek jedno u nizu inozemnih tržišta na koja je lanac plasirao svoje proizvode i otvorio franšizne prodavaonice. Prošle su godine otvorili franšizu u Münchenu, uz najavu da do 2020. planiraju otvoriti 150 jedinica diljem Njemačke. U mreži trenutno imaju više od 200 pekarnica u Hrvatskoj, Sloveniji, Mađarskoj te Njemačkoj. Prema posljednjim najavama, poslovanje će uskoro započeti i u Saudijskoj Arabiji.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?