Ideja za posao u šalici kave

Priprema pravog kvalitetnog espressa u domu do prije se nekoliko godina smatralo privilegijom malog broja ljudi koji su si mogli priuštiti dobre i skupe aparate, te koji su bili spremni pomučiti se za kratku, jaku dozu kave. Da bi se dobio "savršeni espresso", proces pripreme uključivao je više koraka i nešto vještine (od mljevenja kave do čišćenja aparata), što su mnogi doživjeli i kao "previše posla za nekoga tko se time ne bavi profesionalno". Revoluciju je, i ne samo na ovim prostorima, unio Nespresso, mali kućni aparat za espresso švicarske tvrtke Nestle, koji je proces pripreme kave pojednostavio i poprilično automatizirao. Osnovna je olakšica bilo to što su se za "punjenje" koristile već gotove doze – kapsule ili ampule s kavom.
Kada je "fenomen Nespresso" preplavio i Italiju, mala skupina prijatelja i poduzetnika iz "zemlje espressa i cappuccina" odlučila je ponuditi svoju liniju kava u kapsulama i vrećicama (cialde), pri čemu espresso, zbog kvalitete kave i punjenja, ne bi gubio na prepoznatljivom okusu i aromi. Od 2011, kada su pokrenuli posao, pa do danas, uspjeli su okupiti veliki broj neovisnih proizvođača i pržionica kave, razviti asortiman od 1.400 proizvoda te pokriti teritorij s više od 70 specijaliziranih prodavaonica kave i prateće opreme. Pod brandom 101CAFFE’, sve trgovine su, zanimljivo je, ustrojene kao franšize.
Tvrtka sada namjerava koncept prenijeti i na druga tržišta, a primatelje franšize traže i u zemljama ove regije. Za otvorenje prodavaonice po sistemu "ključ u ruke", franšizni bi partner trebao izdvojiti najmanje 50.000 eura, a ukupna bi investicija najviše ovisila o veličini lokala. – Naš idealni primatelj franšize jest osoba koja je spremna staviti sebe u službu kupca, osoba koja gaji strast prema kavi te kojoj neće biti teško objašnjavati suštinu niti pričati o kvaliteti i aromi naših proizvoda – kaže Umberto Gonnella, direktor tvrtke 101CAFFE’.
U 101CAFFE’ trgovinama ne prodaje se, međutim, samo kava za espresso, već i niz drugih napitaka – voćni i biljni čajevi, tople čokolade, kave na bazi ječma, ginsenga. Od 1.400 dostupnih proizvoda, čak se 600 nudi pod markom 101CAFFE’. – Imamo najbolje opskrbljenu mrežu specijaliziranih prodavaonica za prodaju napitaka i kave u kapsulama i ćaldama u Italiji. Kao koncept, i kao mreža, nudimo pravi recept za poslovanje na rastućem tržištu samostalne pripreme kave, nudimo planiran i sistematičan rast, sa stabilnim rastom prometa i profitabilnosti – ističu u talijanskoj kompaniji. Partneri iz zemalja ove regije mogu računati na teritorijalnu ekskluzivnost, a u franšizni paket ulaze i obuka, te konstantna tehnička i prodajna potpora.
pročitajte članke

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.