Novi partneri za Husse

Franšiza branda Husse, proizvođača i distributera visokokvalitetne hrane za pse i mačke, razvija se u Srbiji već pet godina. Pored primatelja master franšize, u mreži posluje i osam primatelja single-unit franšize. Najnoviji franšizni partneri mreži su se pridružili početkom lipnja i bit će zaduženi za dostavu hrane na teritoriju beogradskih općina Surčin i Zemun. Saša Milutinović, primatelj master franšize za srbijansko tržište, kaže da je izvjesno da će se u narednom razdoblju franšizna mreža nanovo proširiti. – Primatelji franšize za Zemun i Surčin poduzetni su ljudi kojima se naš koncept svidio. Kupci koje smo imali na tim teritorijima sada će pripasti njima, što jeste princip ovog koncepta – kaže Milutinović.
Istina je da, prema njegovim riječima, mnogi još ne znaju da Husse prodajnu mrežu razvija davanjem pojedinačnih (single-unit) franšiza. I pored toga, mreža se lagano i sigurno širi. – Beograd smo skoro pokrili. U pregovorima smo s zainteresiranima za prigradske općine, poput Obrenovca i Lazarevca. Postoji još mnogo prostora za širenje franšize, naročito u istočnoj i središnjoj Srbiji, Vojvodini, budući da se pojedinačna franšiza odnosi na teritorij od 200.000 stanovnika – kaže Milutinović.
On dodaje da svi primatelji imaju podjednaku šansu zaraditi te da profit ne ovisi o samoj veličini teritorija, već o posvećenosti primatelja franšize te lokalnog marketinga. – Ilustrovat ću to jednim primjerom. Prije no što smo prodali franšizu za općine Novi Beograd i Čukaricu u Beogradu, imali smo svega 30 kupaca u razdoblju od tri godine. Kada je taj teritorij preuzeo primatelj franšize, on je za tri i pol mjeseca imao već 170 kupaca. To samo pokazuje koliko su osobno zalaganje i usmjerenost na lokalno tržište i lokalni marketing bili presudni za poslovanje – objašnjava Milutinović.
On kaže da je pozitivno poslovanje moguće ostvariti za šest mjeseci, dok se cjelokupna investicija isplati za godinu dana. – Primatelj franšize može zaraditi više no dobru plaću. Od nas dobivaju dobru cijenu i kvalitetan proizvod, što je osnova, a svojim angažiranjem određuju koliko će u konačnici zarađivati – kaže Milutinović.
pročitajte članke

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.