Novi partneri za Husse

Franšiza branda Husse, proizvođača i distributera visokokvalitetne hrane za pse i mačke, razvija se u Srbiji već pet godina. Pored primatelja master franšize, u mreži posluje i osam primatelja single-unit franšize. Najnoviji franšizni partneri mreži su se pridružili početkom lipnja i bit će zaduženi za dostavu hrane na teritoriju beogradskih općina Surčin i Zemun. Saša Milutinović, primatelj master franšize za srbijansko tržište, kaže da je izvjesno da će se u narednom razdoblju franšizna mreža nanovo proširiti. – Primatelji franšize za Zemun i Surčin poduzetni su ljudi kojima se naš koncept svidio. Kupci koje smo imali na tim teritorijima sada će pripasti njima, što jeste princip ovog koncepta – kaže Milutinović.
Istina je da, prema njegovim riječima, mnogi još ne znaju da Husse prodajnu mrežu razvija davanjem pojedinačnih (single-unit) franšiza. I pored toga, mreža se lagano i sigurno širi. – Beograd smo skoro pokrili. U pregovorima smo s zainteresiranima za prigradske općine, poput Obrenovca i Lazarevca. Postoji još mnogo prostora za širenje franšize, naročito u istočnoj i središnjoj Srbiji, Vojvodini, budući da se pojedinačna franšiza odnosi na teritorij od 200.000 stanovnika – kaže Milutinović.
On dodaje da svi primatelji imaju podjednaku šansu zaraditi te da profit ne ovisi o samoj veličini teritorija, već o posvećenosti primatelja franšize te lokalnog marketinga. – Ilustrovat ću to jednim primjerom. Prije no što smo prodali franšizu za općine Novi Beograd i Čukaricu u Beogradu, imali smo svega 30 kupaca u razdoblju od tri godine. Kada je taj teritorij preuzeo primatelj franšize, on je za tri i pol mjeseca imao već 170 kupaca. To samo pokazuje koliko su osobno zalaganje i usmjerenost na lokalno tržište i lokalni marketing bili presudni za poslovanje – objašnjava Milutinović.
On kaže da je pozitivno poslovanje moguće ostvariti za šest mjeseci, dok se cjelokupna investicija isplati za godinu dana. – Primatelj franšize može zaraditi više no dobru plaću. Od nas dobivaju dobru cijenu i kvalitetan proizvod, što je osnova, a svojim angažiranjem određuju koliko će u konačnici zarađivati – kaže Milutinović.
pročitajte članke

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Vedrana Kosanović, primateljica master franšize hrvatskog benda L'Arome, zadužena je za širenje mreže u Srbiji. U nešto više od godinu dana, na tom je tržištu otvoreno osam parfumerija.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?