Po kavu u "podzemlje"

Prva kafeterija pod markom Subway Cafe otvorena je krajem listopada u Poljskoj, na željezničkoj postaji u Katowicama. Ovom kafeu je tako pripala čast premijerno predstaviti novi poslovni koncept poznatog brenda restorana brze hrane u Europi, i to nekoliko mjeseci nakon lansiranja koncepta u SAD-u, gdje je do sada otvoreno 20-ak Subway Cafe-a.
Pored osnovnog izbornika, koji obuhvaća veliki izbor sendviča, putnici sada mogu kupiti i kavu, peciva i kolače. Restoran je osmišljen tako da omogući brzu uslugu, a specifičnom prostoru je prilagođen i dizajn interijera.
- Željeli smo novi koncept predstaviti baš u Poljskoj, jer ovdašnje tržište konstantno raste. Broj naših restorana u Poljskoj i dalje raste i do sada ih ima 62. Istovremeno, uvjereni smo da ni Subway Caffe neće "propasti u zemlju", sudeći po ovolikom broju restorana koji uspješno posluju pod Subway logom. Sljedećih šest mjeseci pokazat će hoće li nova ideja naići na dobar odjek i nastaviti širiti se u ostatku Europe - kaže Martin Princ, zadužen za razvoj brenda u zemljama Srednje i Istočne Europe.
Subway širi svoju franšiznu mrežu u 99 zemalja, gdje ima gotovo 38.000 restorana. U Poljskoj je prvi restoran tvrtke Subway otvoren prije 12 godina u Varšavi. Danas, lanac obuhvaća 62 restorana, a još deset je u fazi priprema za otvaranje. Da bi pokrenuo restoran pod markom Subway, potencijalni franšizoprimac treba izdvojiti najmanje 85.000 eura. Ulazna naknada iznosi 7.500 eura.
pročitajte članke

Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?