Bez predaha za McDonald’s

Ovo je ujedno i četvrti restoran američkog branda u Splitu, a nalazi se na Poljičkoj cesti 71. Temeljen je na 'made for you' konceptu i opremljen je najmodernijim tehnologijama poput kioska za samoposluživanje i digitalnog 'Magic Table' stola, na kojem se projiciraju interaktivne igre za djecu.
Posebnost u novom restoranu je i samoposlužni kiosk na kojemu gost samostalno bira što želi, plati karticom te dobije račun i broj narudžbe. Zatim prati broj narudžbe na monitoru te, naposljetku, na posebnom dijelu pulta, preuzima naručeni proizvod. Samoposlužni kiosk dio je opreme za 'made for you' restorane, a McDonald’s ga u iduće tri godine namjerava uvesti i u ostale restorane.
– Samoposlužni kiosk dodatno će olakšati proces naručivanja svim našim kupcima, nudeći im istovremeno vrhunski pripremljen proizvod, koji će u ruke kupca doći svježiji nego ikad, u rekordno kratkom vremenu. Dakle, kupci će dobiti još bolji proizvod na koji neće morati čekati ni minute duže nego inače. U tome je bit 'made for you' koncepta – uđete, naručite i istoga trenutka vaš se omiljeni proizvod radi samo za vas – rekao je Pavel Pavliček, direktor McDonald'sa Hrvatska.
McDonald's je, poručuju, učinio korak prema novim restoranima budućnosti, a najavljuju i aplikaciju za mobitele kojom bi naručivanje hrane bilo maksimalno pojednostavljeno.
Tvrtka Globalna hrana, nositelj je franšize McDonald’s za područje Hrvatske, zadužena ujedno za širenje mreže restorana.
Izvor: Dalmatinski portal
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?