Keltski duh iz srca Vegasa
Tilted Kilt nije običan sportski pub. Iako najveći broj stalnih mušterija jesu ljubitelji sporta, u lokale ovog američkog lanca svraćaju i oni koji žele uživati u jedinstvenoj usluzi i dobroj kuhinji. Prvi je Tilted Kilt otvoren 2003. godine u Las Vegasu, a želja je vlasnika bila vidljiva "još sa vrata" – interijerom, a zatim izborom hrane i pića uspjeli su dočarati "keltski" ambijent. Osim toga, ono što je ubrzo postao zaštitni znak puba te ga izdvojilo od ostale ponude na tržištu, bile su atraktivne konobarice i konobari, koji su danas diljem svijeta poznati kao Tilted Kilt Girls & Boys™. Veliku popularnost, međutim, Tilted Kilt ne duguje samo svojoj atraktivnoj "postavi" zaposlenika, već i velikom izboru hrane te pića. Gostima se nudi desetak jela tradicionalne i suvremene američke, irske i škotske kuhinje. Na raspolaganju je i oko trideset vrsti točenih i flaširanih piva. A u duhu tipičnog sportskog lokala, interijer upotpunjuju LCD televizori, kako bi ljubitelji sporta mogli biti u tijeku s sportskim događanjima.
Tilted Kilt – moderan američki sportski pub koji ujedinjuje keltski duh Irske, Škotske te Engleske
Foto: Tilted Kilt
Iz Las Vegasa, koncept se vrlo brzo proširio diljem Amerike, a zatim i izvan granica matičnog tržišta. Danas, više od 100 pubova radi pod ovim brandom, a franšiza se sada nudi i partnerima koji bi željeli otvoriti te voditi Tilted Kilt u nekoj od zemalja ove regije.
Kako objašnjava William Edwards, direktor tvrtke EGS, zadužene za širenje lanca u Središnjoj Europi, partnere traže među snažnim, marketinški orijentiranim tvrtkama, koje već imaju iskustva u ugostiteljstvu te koje bi mogle osigurati atraktivne lokacije za bar. Tipičan Tilted Kilt zauzima između 450 i 900 m2. – Kandidati bi također trebali imati solidnu logistiku i pouzdan lanac nabave. Podrazumijeva se i da dobro poznaju lokalno tržište – dodaje Edwards.
Foto: Tilted Kilt
Primatelj franšize (Area Licencee) provodi pet tjedana na obuci u sjedištu tvrtke u Arizoni, a na raspolaganju će kasnije imati i tim za podršku "na licu mjesta", sedam dana prije i nakon otvorenja puba. Materijal koji će mu pomoći pri obuci te daljnjem poslovanju, bit će stalno dostupan on-line. – Osim obuke, naravno, tvrtka će partnerima pomoći i oko marketinga. Dobit će sve potrebne materijale za oglašavanje na radiju, televiziji ili časopisima – napominje Edwards.
Za pokretanje Tilted Kilt puba treba izdvojiti oko milijun dolara. Investicija pokriva sve troškove prilagodbe lokala arhitektonskim i dizajnerskim standardima branda, kao i troškove nabave i implementacije opreme i rekvizita specifičnih za koncept.
pročitajte članke

Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?