Prvi plodovi sezonskih franšiza

Srbijanski lanac "Trafika" nastavlja širiti svoju franšiznu mrežu, a ove su godine povećali i broj sezonskih franšiza na popularnom beogradskom kupalištu Adi Ciganliji. – Na Adi smo prije dvije godine imali svoju "Trafiku", međutim, prošle je godine ona prešla u ruke primatelja franšize i odmah počela bilježiti bolje poslovne rezultate te i dalje posluje pozitivno. Ove smo godine na Adi dobili još dva sezonska franšizna objekta te se već pokazuje da oni dobro rade i da je odluka o otvorenju bila ispravna. Ti se objekti otvaraju već u travnju, ukoliko je lijepo vrijeme, i rade do listopada – objašnjava Dragomir Stanković, glavni koordinator partnerskog razvoja u tvrtki Grafart, vlasniku franšize "Trafika".
U međuvremenu "Trafici" su pristigli upiti za otvorenje sezonskih objekata i iz drugih srbijanskih turističkih mjesta, planina i banja, te u tvrtki razmatraju i tu mogućnost. – Ovo je, ipak, novo iskustvo za nas, pa ćemo na temelju toga donijeti odluke hoćemo li nastaviti otvarati nove objekte. Za sada, razmatramo tu mogućnost –kaže Stanković.
Tvrtka Grafart je samostalno razvijala maloprodajnu mrežu "Trafika", da bi prije dvije godine odlučila sve objekte prepustiti primateljima franšize, te pronaći nove zainteresirane poduzetnike koji bi pod ovim brendom pokrenuli vlastiti posao. Trenutno su samo još dva objekta u vlasništvu tvrtke – "Trafike" u Kraljevu i Kragujevcu. – Te "Trafike" i dalje uspješno posluju, a primateljima franšize ćemo ih prepustiti kada se jave ozbiljni kandidati – kaže Stanković.
On ističe da su novi partneri dobrodošli, no da odluke neće donositi brzopleto. – Sljedeće će godine fokus biti na većim gradovima poput Niša i Subotice, ali i zainteresiranima koji imaju objekte u svom vlasništvu. Usto, postoji određeni plan širenja mreže. Naime, vodimo računa da nove franšize budu na dosadašnjoj "ruti". Prvo ćemo otvarati "Trafike" u gradovima bliže Beogradu – Smederevu, Požarevcu, a zatim postupno, u gradovima ka istoku – Majdanpeku, Kladovu, Boru... To je iznimno važno jer moramo voditi računa da ne opteretimo centralu te da troškovi kontrole objekata budu racionalni – objašnjava Stanković.
pročitajte članke

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.