Novi logo za veliki brand

Kako je, naime, objavio američki lanac poznat po sendvičima, svi će Subway restorani početkom 2017. predstaviti ili početi raditi pod novim logom. Ovo je šesti put u povijesti kako Subway „osvježava“ svoj vizualni identitet, prvi za posljednjih 15 godina – praksa, inače, dobro poznata među velikim brandovima brze usluge u Americi.
Pojednostavljen dizajn te boje koje upućuju na svježe povrće bit će i osnovne odlike novog rješenja. Ova je promjena, međutim, samo posljednja u nizu – Subway je već uveo nove stavke na meni i najavio poboljšanja u digitalnom marketingu i programu lojalnosti.
U ovom trenutku pod imenom Subway radi više od 44.000 restorana u 112 zemalja. Lanac, međutim, i dalje nastavlja sa ekspanzijom, a primatelje franšize traži i u ovoj regiji – za sada u Hrvatskoj i Sloveniji. Poduzetnici iz ovih zemalja, dakle, koji sada razmišljaju kupiti Subway franšizu, sasvim je sigurno da bi restoran otvorili pod novim logom. A ako potpišu ugovor do listopada ove godine te otvore restoran u roku od godinu dana, mogli bi računati i na povrat investicije za licencu – čak polovicu od početnog iznosa – što podrazumijeva povrat od 3.750 eura.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?