Svaki je kutak u Hot’ Horse kiosku pažljivo osmišljen i sve se nalazi točno tamo gdje treba. Zaposlenicima je rad olakšan, a usluga ubrzana. Kiosci su napravljeni i tako da se bez problema održava vrhunski stupanj čistoće.
Ponedjeljak
15.08.2016
Hot’ Horse, slovenski lanac brze prehrane na bazi konjskog mesa, razvio je franšizni model te aktivno kreće u potragu za kandidatima u Sloveniji, ali i drugim zemljama regije.
 

Hot' Horse ima tri prodajna mjesta na matičnom tržištu Slovenije, i time dokazan poslovni model. Poslovanje stoga sada planiraju proširiti i davanjem franšize. – Najprije smo željeli prve franšize ponuditi samo u Sloveniji – zbog logistike i pravno-formalnih zahtjeva, a to bi bilo i najjednostavnije, zbog potpore. Međutim, sustav je dobro osmišljen, stoga smo već sada spremni franšizu dati i u regiji – objašnjava Matej Pogačnik, rukovoditelj franšiznog poslovanja u tvrtki Hot-Horse.

Specijaliteti od konjskog mesa – burgeri, paštete, hot dogovi, gulaš – pripremaju se i prodaju prije svega u specijalno dizajniranim kioscima koje je osmislio Hot-Horse, te primatelji franšize mogu kupiti takav kiosk izravno od davatelja. Međutim, postoji i mogućnost da umjesto kioska zakupe „klasični“ lokal koji bi bio opremljen po standardima ove franšize.

– Kiosci su rezultat našeg znanja i dosadašnjeg rada. Svaki je kutak u kiosku pažljivo osmišljen i sve se nalazi točno tamo gdje treba. Na taj način olakšavamo rad zaposlenicima i ubrzavamo uslugu. Kiosci su napravljeni i tako da se bez problema održava vrhunski stupanj čistoće. Međutim, primatelji franšize mogu i zakupiti prostor. U tom bismo slučaju napravili plan za konkretan objekt te spisak neophodne opreme. Primaocima bismo također pomogli u sređivanju prostora i nabavi opreme, ili bi to oni mogli učiniti sami po unaprijed pripremljenom planu. Važno je da se ne odstupa od plana. Opremanje lokala za nas je od suštinskog značaja, jer se pokazalo da je riječ o pouzdanoj i dokazanoj opremi – objašnjava Pogačnik.

Od jeseni je u planu i testiranje novog modela kioska čija bi izrada bila jeftinija od dosadašnjeg. Kada detaljno testiraju te isprave eventualne nedostatke, i ovaj novi, povoljniji kiosk biti će predstavljen na tržištu i ponuđen zainteresiranim primateljima franšize.

Foto: Hot-Horse

Prednost ovog sustava je i što Hot-Horse osigurava redovitu opskrbu konjskim mesom iz vlastite mesnice, u kojoj se ono obrađuje te priprema po provjerenim receptima. Predviđeno je da davatelj franšize dostavlja meso cijeloj franšiznoj mreži. Pogačnik kaže da je logistika za Sloveniju detaljno osmišljena, dok se plan za kandidate u regiji još uvijek razrađuje.

Pojedinačna franšizna naknada za Hot' Horse iznosi 10.000 eura za tržište Slovenije, dok bi za tržišta u regiji, prema riječima Pogačnika, poželjnije bilo naći primatelja master franšize. – Mislimo da bi na taj način primatelji pojedinačnih franšiza dobili bolju podršku. U ovom trenutku ne bih mogao reći koja bi bila visina franšizne naknade za master franšizu. To bi uvelike ovosilo o dogovoru, veličini teritorija i obliku suradnje – kaže Pogačnik.

Predviđena ulaganja u ovu franšizu iznose oko 70.000 eura. Za koje se vrijeme može vratiti investicija, prema njegovim riječima, ovisi o početnim ulaganjima te same prodaje. – Teško je uspoređivati, primjerice, Zagreb i Celje. Investicija ne mora biti veća u Zagrebu, a promet, pak, može biti veći nego u Celju. Detaljnu i najpribližniju procjenu prodaje mogli bismo napraviti kada saznamo koja je konkretno lokacija u pitanju –objašnjava Pogačnik.