Hotelski gigant nudi franšize u regiji

Sa portfeljom od 4.000 hotela i 570.000 soba, francuski AccorHotels je ne samo najveći europski, već i jedan od vodećih svjetskih hotelskih operatera. Prisutan je u 95 zemalja i izdvaja se kao grupacija s najvećim i najraznovrsnijim portfeljom hotelskih brandova koji uključuje hotele u svim kategorijama, u rasponu od ekonomičnih do luksuznih. AccorHotels svoje prisustvo na svjetskim tržištima gradi kroz više kanala i strategija -- izravnim prisustvom (otvorenjem vlastitih hotela), menadžment ugovorima, ali i franšiznim ugovorima, tj. davanjem franšize, kao sve prisutnijom strategijom. Mrežu hotela pod svojim brandovima sada žele proširiti i u zemljama ove regije, a ta je misija povjerena poljskoj hotelskoj grupi Orbis.
Orbis je najveći lanac hotela u Poljskoj i primatelj master franšize za AccorHotels brandove za Poljsku i još 15 zemalja Središnje, Istočne te Jugoistočne Europe. Orbis je, inače, prethodno bio dugogodišnji strateški partner Accora, a od 2008. tvrtka je i u većinskom vlasništvu (preko 50%) grupe AccorHotels. Počevši od 2015. godine, Orbis je zadužen i za spomenutih 16 zemalja, među kojima su i Hrvatska, Slovenija, Srbija, Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Makedonija.
Hotelijeri koji razmišljaju o promjeni imidža i rebrendingu postojećih objekata, kao i oni koji bi željeli u hotelijerstvo ući "od nule", dobivaju sada priliku otvoriti i voditi hotele po visokim standardima i pod dobro poznatim brandovima -- Mercure, Novotel, Sofitel, M gallery, Pullman, Ibis, Ibis Styles i Ibis Budget, samo su neki od brandova AccorHotels grupacije koji se nude zainteresiranim primateljima franšize, hotelijerima i investitorima. Kao nositelj master franšize i tvrtka s međunarodnim iskustvom, Orbis Group će biti zadužen za prijenos znanja, obuku i podršku tijekom čitavog procesa suradnje.
– Zahvaljujući dobroj praksi i standardima preuzetim od našeg partnera, francuske grupe AccorHotels, postali smo ne samo najveći lanac hotela u Poljskoj, već i jedan od glavnih igrača u hotelskoj industriji u Središnjoj i Istočnoj Europi – ističu u Orbisu svoje adute. Pored matičnog tržišta Poljske, poslovanje se već razvija u Litvi, Letoniji, Češkoj, Mađarskoj, Slovačkoj, Rumunjskoj i Bugarskoj, a u rujnu 2015. u Makedoniji, u Skoplju otvoren je hotel pod jednim od najpopularnijih AccorHotels brandova – ibis Skopje City Center.
Vlasnici hotela koji se odluče za franšiznu suradnju s grupom Orbis, mogu očekivati sveobuhvatnu potporu –tim će im savjetnika i stručnjaka stojati na raspolaganju po svim pitanjima upravljanja i modernizacije hotela. Kako kaže Malgorzata Morek, direktorica franšiznog razvoja grupe Orbis, pored snažnog marketinga i online kanala distribucije, dobro će poslovanje franšiznim hotelima donijeti i rezervacijski sustav TARS – najbolji u svojoj klasi, globalno rasprostranjena mreža prodavača te program lojalnosti Le Club AccorHotels, koji pomaže u podizanju konkurentnosti te svijesti o pripadnosti renomiranom lancu hotela. Ulaskom u franšizni sustav, hotelijeri u pravilu mogu računati i na visoke standarde kvalitete usluge i sigurnosti. – Tijekom pregovora, najveći je naglasak stavljen na lokaciji i veličini objekta. Stoga, provodimo temeljitu tehničku provjeru objekta, jer je stanje hotela od ključne važnosti. Bitan nam je i broj soba te postoji li mogućnost za proširenje kapaciteta – napominje Morek.
Za one vlasnike koji žele sami utjecati na dizajn hotela, nude se "fleksibilniji" brandovi Mercure i Ibis Styles. Nakon odabira branda te potpisivanja franšiznog ugovora, primatelj će franšize biti u obavezi prilagoditi objekte u određenoj mjeri standardima branda. – Primatelji se franšize, međutim, mogu osloniti na ponuđenu optimizaciju troškova i realizaciju investicije prema utvrđenom planu. Zahvaljujući franšiznoj suradnji, hotel postaje dio međunarodne obitelji, vidljiv i dostupan kroz sve distribucijske kanale sustava – kaže Malgorzata Morek.
Kroz suradnju s grupom Orbis, AccorHotels je danas vodeći "igrač" u Poljskoj koji pokriva gotovo 50% cjelokupne ponude soba na tržištu. Orbis upravlja mrežom od 65 hotela u Poljskoj i ima više od 11.000 soba, razvijajući sve AccorHotels brandove, a prije svega brandove Mercure i ibis Styles, koji su u potpunosti prilagođeni, pa time svakako i najinteresantniji franšiznom tržištu.
pročitajte članke

– Turistički sektor se oporavlja, samim time raste i interes za franšizu CityPal-a – kaže Željko Gobac, osnivač platforme CityPal putem koje se turistima predstavljaju najbolje lokalne preporuke
Direct Booker je svoj franšizni portfelj ove godine proširio s dva nova tržišta – Sjevernom Makedonijom i Grčkom. Kakvi su planovi te očekivanja novih primatelja franšize?
Unatoč pandemiji koja je teško pogodila turistički sektor, franšizni sustav Direct Booker proširio je svoje poslovanje na talijansko tržište. Primatelj franšize stari je znanac.
CityPal, web platforma i brošure putem kojih lokalni stanovnici turistima predstavljaju najbolje iz ponude svog mjesta, dostupna je kroz franšizu. Za sada, CityPal posluje u Zagrebu i Puli.
Direct Booker, franšizni sustav turističkih agencija za iznajmljivanje i upravljanje privatnim smještajem, započinje poslovanje u Poljskoj. Franšiznu su mrežu proširili i u regiji.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Ugovor o franšizingu temelj je na kojem se gradi odnos između davatelja i primatelja franšizinga.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?