McDonald’s bez Big Maca?

Takav McDonald's, međutim, postoji. Nalazi se u centru Pariza (Rue Rambuteau) i nudi sendviče, juhu, peciva, kolače, kave – ali niti jedan od specijaliteta po kojima je McDonald's postao poznat diljem svijeta –burgere i pomfrit.
Ovo, istina, nije prvi put kako McDonald's eksperimentira s novim konceptima. Slično se dogodilo prije dvije godine u Australiji, gdje je jedan broj McCaféa "zamijenjen" (rebrandiran) konceptom Corner. Novi dizajn i meni, koji je uključivao sendviče, integralnu rižu, wraps s povrćem te salate s dimljenom piletinom, lećom ili plavim patlidžanom, trebali su "osvježiti" imidž diva brze prehrane. Prošle godine, da podsjetimo, u Hong Kongu otvoren je nekonvencionalni McDonald's Next koji je također ponudio obilje salate te jednu od tzv. "supernamirnica" – kinou. Međutim, niti jedan od ovih restorana nije išao toliko daleko da s menija izostavi –meso i krumpiriće.
Izvjesno je da se koncept iz Pariza neće preslikati u ostale McDonald's restorane u svijetu, vrlo vjerojatno čak niti u sve restorane u Francuskoj. Praksa pokazuje da se ovakvi, novi koncepti testiraju, i primjenjuju, u vrlo malom broju restorana. Kada bi McDonald's i razmišljao o radikalnim promjenama na globalnoj razini, sigurno ne bi mogao računati da bi ih lako prihvatili svi njegovi primatelji franšize. A broj franšiznih restorana nije mali – gotovo 13.000 u Americi i više od 17.000 diljem svijeta. Ostaje, stoga, više nego impozantan broj lokacija u kojima će se i nadalje služiti sve ono po čemu je McDonald's prepoznatljiv i čime privlači milijune mušterija.
pročitajte članke

Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Prema statistici Subwaya, u prvoj godini rada u Hrvatskoj najpopularniji Subway sendvič je ChickenTeriyaki, koji je bio svaki četvrti naručeni Subway sendvič.
Ekofungi nadomak Beograda proizvodi organsku gljivu. Njihove brojne inovacije snižavaju troškove proizvodnje, a maksimizuju prinose. Je li u poljoprivredi moguće razviti franšizu, razgovarali smo s vlasnicom tvrtke Ivankom Milenković.
Peta međunarodna hotelsko-investicijska konferencija Adria Hotel Forum (AHF) održat će se 8. i 9. veljače u hotelu Sheraton u Zagrebu. Forum će privući najzvučnija imena globalne hotelske industrije.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?