Ambiciozno u Albaniju

Tvrtka Almark, u vlasništvu albanskog Balfin Groupa, potpisala je sredinom srpnja ugovor o master franšizi s međunarodnim trgovcem Spar International. Naime, Balfin Group, jedna od najvećih investicijskih tvrtki u Albaniji, ranije je preuzela lanac trgovina koje su poslovale pod brandom Carrefour. Potpisivanjem ugovora s poznatim trgovačkim lancem, plan je bio da ova prodajna mjesta budu rebrandirana te nadalje rade pod Interspar brandom. Postojeći lanac čini 15 trgovina – od toga, dva hipermarketa i 13 supermarketa.
Tvrtka Almark već je rebrandirala i prema standardima Spara opremila dva supermarketa u Tirani – početkom rujna, naime, u okviru tržnih centara TEG i QTU, otvorene su trgovine pod novim brandom.
Daljnjom, snažnijom ekspanzijom, Almark bi do kraja 2017. trebao pokriti tržište Albanije sa 100 Interspar supermarketa i 10 hipermarketa. Time bi, kako navode u tvrtki, stvorili najveći maloprodajni lanac u Albaniji. Planirana investicija u ovaj projekt je 50 milijuna eura.
Ovakvim planom razvoja, otvorile su se i nove mogućnosti za male trgovce u Albaniji. Naime, primatelj master franšize pozvao je na suradnju lokalne trgovce i poduzetnike koji rade u maloprodajnom sektoru, i koji su zainteresirani da se, uzimanjem pojedinačne franšize, pridruže renomiranom trgovačkom lancu.
Spar je jedan od napoznatijih brandova u sektoru maloprodaje prehrane. Osnovan je 1932. godine u Nizozemskoj, a danas je prisutan u 43 zemlje na četiri kontinenta. Od zemalja ove regije, Spar već djeluje u Hrvatskoj i Sloveniji. U Sloveniji odnedavno razvija partnerski sustav.
pročitajte članke

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Vedrana Kosanović, primateljica master franšize hrvatskog benda L'Arome, zadužena je za širenje mreže u Srbiji. U nešto više od godinu dana, na tom je tržištu otvoreno osam parfumerija.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?