Pizzerija s pet zvjezdica

Svoje "dobro ime" Grimaldi's gradi još od tridesetih godina prošloga stoljeća, a popularnost najviše duguje najpoznatijem talijanskom specijalitetu te načinu na koji se priprema. U Grimaldi'su se, naime, pizza peče u pećima na ugljen, a uz svježe sastojake, na okus te kvalitetu utječu i nadjev pravljen po tajnoj recepturi, domaća mozzarella i specijalna "njujorška voda", točno određenog mineralnog sastava, kako bi tijesto svake pizze imalo isti okus. Nije, stoga, niti čudo što zaposlenike svako jutro dočekuje red ispred restorana, i što je Grimaldi's postao mjesto koje često posjećuju poznate ličnosti. U Americi danas radi 45 pizzerija pod ovim brandom, a vlasnici koncepta planiraju prve restorane uskoro otvoriti i u Europi. Poznata njujorška pizzerija, naime, nudi franšizu.
Potraga za partnerima – potencijalnim primateljima franšize – koji bi razvijali mrežu pizzerija na lokalnom tržištu, obuhvaća i zemlje Istočne i Centralne Europe. Među njima su i Srbija, Hrvatska i Slovenija.
– Snažne, marketinški orijentirane tvrtke koje već imaju iskustva u sektorima povezanim s hranom, bili bi idealni partneri – kaže William Edwards, direktor tvrtke Edwards Global Services (EGS), zadužene za razoj branda u Središnjoj i Istočnoj Europi. To bi, objašnjava dalje Edwards, trebale biti tvrtke koje mogu osigurati adekvatne nekretnine za pizzerije i koje već dobro poznaju potrebe te potencijal lokalnog tržišta. – U obzir, međutim, dolaze i tvrtke iz drugih, srodnih područja – trgovački lanci, nekretnine, hotelijerstvo... Bitno je da imaju pristup dobro organiziranom lancu nabave te da mogu zaposliti kvalitetno osoblje – dodaje Edwards. Investicija za otvaranje dvije Grimaldi 's picerije iznosila bi između 1,5 i 3 milijuna dolara.
Foto: Grimaldi's
Primatelji Grimaldi's franšize imali bi podršku matične tvrtke od samog početka. Obuka za menadžere i kuhare restorana bila bi organizirana u jednom od certificiranih restorana u Americi. Podrška davatelja franšize uključit će i pomoć pri projektiranju i uređenju interijera – uz fleksibilne nacrte i formate restorana, primatelj bi franšize mogao računati i na dizajnerska rješenja, opremu i rekvizite po kojima je Grimaldi's postao prepoznatljiv – ručno zidana peć za pizzu, karirani crveno-bijeli stolnjaci, lusteri od boca za vino...
– Potpora, naravno, podrazumijeva i savjetovanje po pitanju marketinga. Primatelji će franšize imati sve marketinške resurse na raspolaganju, a davatelj će pomoći oko planiranja reklamnih kampanja – kaže Edwards.
Kandidatima koji bi željeli nešto više saznati o restoranu i uvjetima franšizne suradnje, jedinstvena se prilika pruža već sredinom listopada. Naime, na Sajmu franšiza u Varšavi, koji se ove godine održava od 13. do 15. listopada, naći će se i tvrtka Edwards Global Services. – Svi zainteresirani će na taj način moći izravno pričati s nama i dobiti detaljne odgovore na sva pitanja – kaže William Edwards. Tvrtka Edwards Global Services, inače, zadužena je i za još nekoliko američkih brandova – restorane Denny's, Arby's i Lawry's, sportski pub Tilted Kilt, kafeteriju PJ's Coffee, igraonicu s trambolinama Sky Zone. – Naravno, svi su kandidati dobrodošli –dodaje Edwards.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?