Grimaldi’s je osvojio više priznanja od bilo koje druge pizzerije u Sjedinjenim Državama. Nositelj je nagrade "5 Star Diamond", ovjenčan titulama "najbolja pizza", "najbolja pizzerija", "najbolja pizza u New Yorku", "najbolja gurmanska pizza", "najbolji talijanski restoran"...
Petak
23.09.2016
Među pizzerijama u New Yorku, Grimaldi’s ima kultni status. Hoće li isti imidž izgraditi i u Europi? Bit će to zadatak budućih primatelja franšize.
 

Svoje "dobro ime" Grimaldi's gradi još od tridesetih godina prošloga stoljeća, a popularnost najviše duguje najpoznatijem talijanskom specijalitetu te načinu na koji se priprema. U Grimaldi'su se, naime, pizza peče u pećima na ugljen, a uz svježe sastojake, na okus te kvalitetu utječu i nadjev pravljen po tajnoj recepturi, domaća mozzarella i specijalna "njujorška voda", točno određenog mineralnog sastava, kako bi tijesto svake pizze imalo isti okus. Nije, stoga, niti čudo što zaposlenike svako jutro dočekuje red ispred restorana, i što je Grimaldi's postao mjesto koje često posjećuju poznate ličnosti. U Americi danas radi 45 pizzerija pod ovim brandom, a vlasnici koncepta planiraju prve restorane uskoro otvoriti i u Europi. Poznata njujorška pizzerija, naime, nudi franšizu.

Potraga za partnerima – potencijalnim primateljima franšize – koji bi razvijali mrežu pizzerija na lokalnom tržištu, obuhvaća i zemlje Istočne i Centralne Europe. Među njima su i Srbija, Hrvatska i Slovenija.

– Snažne, marketinški orijentirane tvrtke koje već imaju iskustva u sektorima povezanim s hranom, bili bi idealni partneri – kaže William Edwards, direktor tvrtke Edwards Global Services (EGS), zadužene za razoj branda u Središnjoj i Istočnoj Europi. To bi, objašnjava dalje Edwards, trebale biti tvrtke koje mogu osigurati adekvatne nekretnine za pizzerije i koje već dobro poznaju potrebe te potencijal lokalnog tržišta. – U obzir, međutim, dolaze i tvrtke iz drugih, srodnih područja – trgovački lanci, nekretnine, hotelijerstvo... Bitno je da imaju pristup dobro organiziranom lancu nabave te da mogu zaposliti kvalitetno osoblje – dodaje Edwards. Investicija za otvaranje dvije Grimaldi 's picerije iznosila bi između 1,5 i 3 milijuna dolara.

Foto: Grimaldi's

Primatelji Grimaldi's franšize imali bi podršku matične tvrtke od samog početka. Obuka za menadžere i kuhare restorana bila bi organizirana u jednom od certificiranih restorana u Americi. Podrška davatelja franšize uključit će i pomoć pri projektiranju i uređenju interijera – uz fleksibilne nacrte i formate restorana, primatelj bi franšize mogao računati i na dizajnerska rješenja, opremu i rekvizite po kojima je Grimaldi's postao prepoznatljiv – ručno zidana peć za pizzu, karirani crveno-bijeli stolnjaci, lusteri od boca za vino...
– Potpora, naravno, podrazumijeva i savjetovanje po pitanju marketinga. Primatelji će franšize imati sve marketinške resurse na raspolaganju, a davatelj će pomoći oko planiranja reklamnih kampanja – kaže Edwards.

Kandidatima koji bi željeli nešto više saznati o restoranu i uvjetima franšizne suradnje, jedinstvena se prilika pruža već sredinom listopada. Naime, na Sajmu franšiza u Varšavi, koji se ove godine održava od 13. do 15. listopada, naći će se i tvrtka Edwards Global Services. – Svi zainteresirani će na taj način moći izravno pričati s nama i dobiti detaljne odgovore na sva pitanja – kaže William Edwards. Tvrtka Edwards Global Services, inače, zadužena je i za još nekoliko američkih brandova – restorane Denny's, Arby's i Lawry's, sportski pub Tilted Kilt, kafeteriju PJ's Coffee, igraonicu s trambolinama Sky Zone. – Naravno, svi su kandidati dobrodošli –dodaje Edwards.