Nakon što je ušao u franšizni koncept tvrtke Metro, promet trgovca Steve Trača je uvećan oko 15 posto.
Četvrtak
20.12.2012
Prodavaonicu u Zemun Polju Steva Trač je otvorio pre sedam godina da bi obezbjedio posao ženi i deci, a posljednjih godinu dana posluje u franšiznom sustavu „Moja radnja“.
 

Prvo je bio sporadični kupac u Metrou, a zatim je postao „broj jedan“. Naime, Steva Trač, vlasnik STR Trač junior plus, prvi je prihvatio franšizni koncept „Moja radnja“ njemačkog trgovačkog lanca Metro. – Želio sam da moja prodavaonica bude dobro izbrendirana. Iako smo već bili u trgovini, svaka pomoć profesionalca u vezi sa slaganjem robe i odabirom asortimana nam je dobro došla. Posebno što je bila besplatna – objašnjava Trač zbog čega se uključio u ovaj projekt.

Sada ih supervizori iz tvrtke Metro obilaze jednom tjedno, kontroliraju i savjetuju. Rezultati su već vidljivi, a što je za trgovca najvažnije, promet je uvećan oko 15 posto. – Pošto je tvrtka Metro izbrendirala lokal i sâm sam bio potaknut da uložim dodatna sredstva, te sam uredio parkiralište ispred prodavaonice – kaže Trač.

Obveze koje ima nije mu teško da ispuni. One, prije svega, podrazumijavaju da deo asortimana čine proizvodi trgovačke marke Metroa ARO. – Nama to i odgovara, jer su ARO proizvodi znatno povoljniji i u kriznim vremenima ljudi ih mnogo više kupuju – kaže Trač.

Pored toga, tvrtka Metro za cijeli sustav „Moja radnja“ organizira akcije popusta na odrijeđene proizvode. U ovom slučaju, to su proizvodi koji su na sniženju i u samim centrima Metroa.

Najveća pogodnost za poduzetnika iz Zemun Polja je, ipak, odloženo plaćanje. – Robu možemo platiti za 30 dana, što malim trgovcima mnogo znači. Ranije smo morali izdvojiti novac odmah ili uzeti predračun, uplatiti novac u banku i tek onda podignuti robu, što je bilo suviše komplicirano i nepotrebno je oduzimalo vrijeme – objašnjava Trač.