„Broj jedan“ iz Zemun Polja

Prvo je bio sporadični kupac u Metrou, a zatim je postao „broj jedan“. Naime, Steva Trač, vlasnik STR Trač junior plus, prvi je prihvatio franšizni koncept „Moja radnja“ njemačkog trgovačkog lanca Metro. – Želio sam da moja prodavaonica bude dobro izbrendirana. Iako smo već bili u trgovini, svaka pomoć profesionalca u vezi sa slaganjem robe i odabirom asortimana nam je dobro došla. Posebno što je bila besplatna – objašnjava Trač zbog čega se uključio u ovaj projekt.
Sada ih supervizori iz tvrtke Metro obilaze jednom tjedno, kontroliraju i savjetuju. Rezultati su već vidljivi, a što je za trgovca najvažnije, promet je uvećan oko 15 posto. – Pošto je tvrtka Metro izbrendirala lokal i sâm sam bio potaknut da uložim dodatna sredstva, te sam uredio parkiralište ispred prodavaonice – kaže Trač.
Obveze koje ima nije mu teško da ispuni. One, prije svega, podrazumijavaju da deo asortimana čine proizvodi trgovačke marke Metroa ARO. – Nama to i odgovara, jer su ARO proizvodi znatno povoljniji i u kriznim vremenima ljudi ih mnogo više kupuju – kaže Trač.
Pored toga, tvrtka Metro za cijeli sustav „Moja radnja“ organizira akcije popusta na odrijeđene proizvode. U ovom slučaju, to su proizvodi koji su na sniženju i u samim centrima Metroa.
Najveća pogodnost za poduzetnika iz Zemun Polja je, ipak, odloženo plaćanje. – Robu možemo platiti za 30 dana, što malim trgovcima mnogo znači. Ranije smo morali izdvojiti novac odmah ili uzeti predračun, uplatiti novac u banku i tek onda podignuti robu, što je bilo suviše komplicirano i nepotrebno je oduzimalo vrijeme – objašnjava Trač.
pročitajte članke

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.