„Broj jedan“ iz Zemun Polja
Prvo je bio sporadični kupac u Metrou, a zatim je postao „broj jedan“. Naime, Steva Trač, vlasnik STR Trač junior plus, prvi je prihvatio franšizni koncept „Moja radnja“ njemačkog trgovačkog lanca Metro. – Želio sam da moja prodavaonica bude dobro izbrendirana. Iako smo već bili u trgovini, svaka pomoć profesionalca u vezi sa slaganjem robe i odabirom asortimana nam je dobro došla. Posebno što je bila besplatna – objašnjava Trač zbog čega se uključio u ovaj projekt.
Sada ih supervizori iz tvrtke Metro obilaze jednom tjedno, kontroliraju i savjetuju. Rezultati su već vidljivi, a što je za trgovca najvažnije, promet je uvećan oko 15 posto. – Pošto je tvrtka Metro izbrendirala lokal i sâm sam bio potaknut da uložim dodatna sredstva, te sam uredio parkiralište ispred prodavaonice – kaže Trač.
Obveze koje ima nije mu teško da ispuni. One, prije svega, podrazumijavaju da deo asortimana čine proizvodi trgovačke marke Metroa ARO. – Nama to i odgovara, jer su ARO proizvodi znatno povoljniji i u kriznim vremenima ljudi ih mnogo više kupuju – kaže Trač.
Pored toga, tvrtka Metro za cijeli sustav „Moja radnja“ organizira akcije popusta na odrijeđene proizvode. U ovom slučaju, to su proizvodi koji su na sniženju i u samim centrima Metroa.
Najveća pogodnost za poduzetnika iz Zemun Polja je, ipak, odloženo plaćanje. – Robu možemo platiti za 30 dana, što malim trgovcima mnogo znači. Ranije smo morali izdvojiti novac odmah ili uzeti predračun, uplatiti novac u banku i tek onda podignuti robu, što je bilo suviše komplicirano i nepotrebno je oduzimalo vrijeme – objašnjava Trač.
pročitajte članke
Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.