Dobro došli u „Kralj“

Uvođenje noviteta i praćenje želja gostiju, neki su od najvažnijih uvjeta uspjeha, reći će iskusni ugostitelji. Držeći se ove filozofije, kave-pekara u grčkom stilu „Kralj“ nedavno je svojim klijentima u Srbiji ponudila novu vrstu kave – Bean&Leaf.
– Svidjelo nam se što možemo napraviti i ponuditi vlastitu mješavinu kave, koja će se peći na grčki način te prodavati isključivo u našim objektima. Tu mješavinu za nas pravi kompanija s domaćeg tržišta Bean&Leaf. Preporuku smo dobili od kolega, hotelijera koji s njima već uspješno surađuju, te je odluka time bila još lakša –kaže Slađana Kovačević, zadužena za širenje franšizne mreže ovog koncepta u Srbiji.
Kako više ne moraju uvoziti kavu, sada mogu računati na smanjenje troškova poslovanja te uštedu u vremenu potrebnom za razne carinske barijere i druge poteškoće prilikom uvoza. – Ne samo što smo dobili vrlo kvalitetnu kavu koja nam se jako dobro prodaje i koju će također u ponudi imati naši primatelji franšize i partneri, već smo dobili i jako povoljnu cijenu, što je značajno za cijeli sustav – kaže Kovačević.
Ponuda kave-pekare „Kralj“ obogaćena je i u segmentu hrane, te se osim peciva, sendviča i salata, sada mogu pojesti i muffini, tartovi, tortilje, grilovana piletina.
– Ljudima je trebalo vremena da se naviknu na naša peciva. U početku su najviše jeli sendviče, ali kako su počeli uzimati peciva, sada se isključivo zbog njih vraćaju. Zanimljivo je da se nama najbolje prodaju oni proizvodi kojih nema na srpskom tržištu, što je i naša konkurentska prednost. U planu je da i dalje širimo ponudu, te ćemo uskoro imati tart s čokoladom, narančom i čokoladom, višnjama. Naša matična tvrtka u Grčkoj, koja proizvodi sva peciva, krafne, muffine, tartove, u svojoj paleti ima 400 proizvoda. Ne možemo ih baš sve ponuditi, ali možemo stalno uvodimo novitete, u čemu se ogleda i snaga ovog koncepta – objašnjava Kovačević.
Međutim, ističe da su kave-pekare „Kralj“ jedinstven koncept te da ih nikako ne treba svrstavati u klasične pekare, stoga i naglašava da ih potencijalni primatelji franšize ili partneri, ako računaju na dobre rezultate, ne trebaju tako doživljavati.
– U našem neposrednom okruženju, u Ulici kneza Miloša u Beogradu, nalazi se nekoliko pekara, ali ih mi ne vidimo kao konkrenciju, jer se naši koncepti u potpunosti razlikuju. Naši su ljudi, recimo, navikli popiti jogurt uz pecivo, i mi ga imamo u ponudi jer želimo izaći u susret svim klijentima, ali ga najmanje „potenciramo“. Uvijek ću prije ponuditi cijeđeni naranču ili kavu, jer želimo pokazati da postoji i drukčiji izbor, da su i promjene dobre. Svatko tko je bio u Grčkoj može prepoznati da je ovo pravi grčki koncept. Zbog toga nam i dolazi mnogo stranaca jer oni upravo to i prepoznaju – objašnjava Kovačević.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?