„Američki diner“ u potrazi za partnerima

Na svom matičnom tržištu, u Sjedinjenim Američkim Državama, Denny’s je sinonim za klasični američki diner –obiteljski restoran neformalnog objedovanja u kojima se služi tipična američka hrana: palačinke, omleti, vafle, burgeri, bifteci, sendviči... Goste uslužuje duže od 60 godina. U ovom trenutku, ima više od 1.700 restorana u 14 zemalja svijeta. U portfelju, međutim, još uvijek nema zemalja iz Europe. Od ove godine, Denny’s to planira promijeniti, a među tržištima na kojima želi otvoriti restorane te već traži franšizne partnere, nalaze se i zemlje Adriatic regije.
– Mislimo da je došlo vrijeme za ulazak na tržišta Europe. Svjesni smo da nećemo biti jedini američki brand koji će se boriti za naklonost kupaca, međutim, Europa je i dalje otvorena za nove koncepte, pod uvjetom da ispunjavaju želje i očekivanja gostiju – kaže William Edwards, direktor tvrtke EGS, koja predstavlja brand Denny’s na međunarodnim tržištima.
Dennys’s, kako objašnjava Edwards, planira razviti čitavu mrežu restorana na svakom od pojedinačnih tržišta, i to na različitim vrstama lokacija. Restorani bi mogli biti otvoreni u zračnim lukama, u blizini fakulteta, shopping mallovima, ali i u centralnim dijelovima grada – uglavnom u područjima s velikim protokom ljudi. – Ponuda naših restorana je, inače, namijenjena svim skupinama kupaca – obiteljima s djecom, mladima, odraslima, starijim osobama. Meni je širok i pokriva svako doba dana. Služimo i doručak, ručak i večeru, ali i „noćne“ obroke, jer Denny’s radi non-stop, 24 sata, sedam dana u tjednu. U našim se restoranima također služe alkoholna pića, te jela karakteristična za lokalnu kuhinju – dodaje William Edwards.
Franšizu nude za tri formata restorana. Mali Denny’s, površine od 70 do 250 m2, idealan je za shopping mallove, zračne luke, željezničke postaje, područja oko fakulteta. Standardni Denny’s, s površinom od 300 do 800 m2, projektiran je za samostalne zgrade, lokale u centralnim dijelovima grada, ali i velikim trgovačkim centrima. S druge strane, Denny’s on-the-go namijenjen je za lokacije uz autoceste i velika raskrižja, te zauzima površinu od 250 do 500m2.
Foto: Denny’s / Facebook
Partnere, koji bi kupili franšizu te razvijali mrežu restorana na lokalnom tržištu, Denny’s traži među jakim tvrtkama ili investitorima s iskustvom i dokazanim rezultatima iz ugostiteljske ili slične branše. Ne bez razloga. Kako, naime, planiraju u što kraćem roku otvoriti veći broj restorana, franšizni bi partner, osim iskustva i znanja, trebao imati i značajna financijska sredstva – u ovom slučaju oko pet milijuna dolara, što bi bilo dovoljno za otvorenje najmanje pet restorana.
Denny’s, inače, ne bi imao ništa protiv i da partneri budu tvrtke koje već surađuju ili su primatelji franšize nekih drugih američkih brandova. – Denny’s se izdvaja i ponudom i uslugom od već prisutnih američkih lanaca – napominje William Edwards. – A iskusan partner bit će čista dobit – dodaje.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?