Fly Fly na sjever

Nova franšizna poslovnica tvrtke Fly Fly Travel otvorena je 1. prosinca u Subotici, a primatelj franšize je Tanja Prčić, vlasnica tvrtke Happy holiday. Nova članica franšizne mreže, inače ekonomist po struci, od malena je mnogo putovala te samostalno organizirala putovanja za sebe i svoje prijatelje. Otuda i njezina želja da se bavi turizmom.
– Želja mi je bila otvoriti turističku agenciju u rodnom gradu, u Subotici. S obzirom da je Fly Fly Travel vodeća turistička agencija, pretraživala sam njihove web-stranice. Potpuno sam slučajno vidjela da daju franšizu. Odlučila sam popuniti upitnik i tražiti informacije o franšiznom poslovanju. Ovaj mi se franšizni koncept učinio idealnim za moje poslovanje te ideje koje sam željela provesti – priča Prčić.
Nakon obuke od šest tjedana uslijedilo je otvorenje poslovnice u čemu su joj, kako kaže, također pomogle kolege iz Fly Fly Travela. – Vrlo sam zadovoljna obukom koju sam prošla te cjelokupnom organizacijom – kaže ona.
– Na početku poslovanja će mi jako značiti pomoć iskusnog agenta prodaje koji dolazi iz Fly Fly-a, koji će određeni period biti uz mene. Takva je podrška važna početnicima kako bi napravili prve korake i poslije bili sigurniji u svoj rad – dodaje Prčić.
Inače, tvrtka Fly Fly Travel osnovana je 2009. godine i prisutna je na tržištima Europe s konstantnom tendencijom rasta. Svoje poslovnice imaju u Podgorici, Istanbulu, Rijeci, Beču i Ljubljani, a od 2016. posluju i u Hrvatskoj.
Očekuju da će poslovnica u Subotici napraviti dobre rezultate, jer će, praktički, biti zastupnik za sjeverni dio Srbije.
Foto: Potpora od samog početka – Fly Fly Travel
Pored osnovne djelatnosti, prodaje turističkih aranžama te avio-karta, tvrtka izdaje i Fly Fly Inflight Magazin, magazin o civilnom zrakoplovstvu, putovanjima, turizmu, posjeduje FlyFly Shop u kojem se mogu kupiti makete raznih zrakoplova, te FlyFly akademiju za obuku kabinskog osoblja.
pročitajte članke

– Turistički sektor se oporavlja, samim time raste i interes za franšizu CityPal-a – kaže Željko Gobac, osnivač platforme CityPal putem koje se turistima predstavljaju najbolje lokalne preporuke
Direct Booker je svoj franšizni portfelj ove godine proširio s dva nova tržišta – Sjevernom Makedonijom i Grčkom. Kakvi su planovi te očekivanja novih primatelja franšize?
Unatoč pandemiji koja je teško pogodila turistički sektor, franšizni sustav Direct Booker proširio je svoje poslovanje na talijansko tržište. Primatelj franšize stari je znanac.
CityPal, web platforma i brošure putem kojih lokalni stanovnici turistima predstavljaju najbolje iz ponude svog mjesta, dostupna je kroz franšizu. Za sada, CityPal posluje u Zagrebu i Puli.
Direct Booker, franšizni sustav turističkih agencija za iznajmljivanje i upravljanje privatnim smještajem, započinje poslovanje u Poljskoj. Franšiznu su mrežu proširili i u regiji.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.