Uzdanica u Kini

Prema posljednjim najavama, američki lanac kafeterija planira do 2021. otvoriti oko 12.000 novih poslovnica diljem svijeta. Kina je, još od prije nekoliko godina, najperspektivnije te najveće inozemno tržište za Starbucks, a prema najavljenim planovima razvoja – čini se da će to ostati i u narednim godinama. U najmnogoljudnijoj zemlji svijeta, Starbucks namjerava udvostručiti broj kafeterija – sa 2.500, koliko ih ima danas, na 5.000, koliko bi ih trebalo biti krajem 2021.
Otvorenje novih kafeterija, kako kažu u kompaniji, pratit će i određena unapređenja – prije svega u servisima koji ciljaju na poboljašanje usluge te cjelokupnog "korisničkog doživljaja". Starbucks je ovih dana sklopio strateško partnerstvo s kineskom kompanijom Tencent, pružateljem naprednih internet usluga, što u praksi znači – u svim će Starbucksovim kafeterijama u Kini mušterije od sada moći plaćati i putem aplikacije WeChat Pay.
I ne samo to, ističu u tvrtki. Starbucks je, kako navode, sudjelovao i u kreiranju nove funkcije "darovanja" unutar WeChata. Naime, od 2017. više od 800 milijuna aktivnih korisnika na WeChatu, moći će putem ove intrenet platforme poručiti te poslati na poklon brandirane Starbucksove proizvode. Oni kojima je poklon namijenjen, moći će uzeti svoje "darove" u bilo kojoj lokalnoj Starbucksovoj kafeteriji.
Još jedna uzdanica američkog lanca, koja bi trebala privući nove mušterije te generirati brži razvoj na tržištu Kine, bit će novi format – Starbucks Reserve & Roasteries, premium pržionice i prodavaonice kave, koje se u ovom trenutku mogu naći samo u Americi. Prva prodavaonica izvan matičnog tržišta bit će otvorena tijekom 2017. u Šangaju.
Američki lanac u ovom trenutku ima oko 22.000 kafeterija u 67 zemalja – od toga, 2.400 u regiji Europe, Bliskoga istoka i Afrike (EMEA). Suprotno uvriježenom mišljenju, Starbucks retko pribjegava franšizingu kao načinu širenja mreže. Ovaj je model poslovanja usvojio tek 2013, i to vrlo selektivno – prve franšizne kafeterije otvorio je najprije u Velikoj Britaniji, a poslije pozitivnih rezultata, model poslovanja kroz franšizu proširio još i na tržište Francuske.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?