Otvoreni za nova tržišta

Kvalitetna hrana, slatki i slani specijaliteti po niskim cijenama, usto, moderan ambijent restorana – to je ono što, u najkraćem, odlikuje češki koncept Poe Poe. Ukusni obroci te povoljne cijene, kako su se i nadali tvorci ovog koncepta, generirali su i visok promet. Nakon nešto više od godinu dana od otvorenja prvog restorana u Brnu, vlasnici kažu da se strategija "kvaliteta po povoljnim cijenama" – isplatila. Broj je kupaca porastao za 20% u odnosu na prošlu godinu, a osim tri vlastita restorana, otvorene su i dvije franšize. Zainteresirani za ovaj koncept sada se javljaju iz cijele Češke, a u kompaniji kažu da su upite za franšizu dobivali i iz inozemstva –prije svega, Slovačke i Hrvatske. Strategija razvoja za sljedeću godinu, obuhvatit će i ova tržišta, potvrđuju u kompaniji.
– Do kraja se ove godine želimo fokusirati na najnovije restorane – franšizni restoran otvoren u Hodonjinu, te restoran u našem vlasništvu koji će službeno biti otvoren početkom 2017. u Brnu – kaže Martin Kovářík, suvlasnik tvrtke Industriale Food, koja stoji iza koncepta Poe Poe. – Do kraja iduće godine planiramo otvoriti barem još tri restorana u Češkoj – dodaje on.
Za buduće partnere i primatelje franšize trenutačno pripremaju četiri "formata" – Container, Express, Premium te Drive – koji će odgovarati različitim financijskim mogućnostima partnera. Investicije će iznositi između 90.000 i 185.000 eura, a povrat se može očekivati za dvije do tri godine. Prednost koncepta je što primatelji franšize ne plaćaju ulaznu niti marketinšku naknadu, već samo redovnu fiksnu naknadu koja ne ovisi o prodaji.
Prije otvorenja restorana vlasnici se koncepta osobno sastaju s potencijalnim primateljem franšize, nakon čega slijedi detaljno upoznavanje s konceptom te izbor pogodnih lokacija s velikim protokom ljudi. Potom se potpisuje ugovor o zakupu te ugovor o franšiznoj suradnji. Primatelj franšize nakon toga prolazi kroz intenzivnu dvomjesečnu obuku. Tijekom tog razdoblja, centrala radi na uređenju i opremanju franšizne poslovnice, kako bi primatelj franšize na koncu dobio "ključ u ruke".
U ovom trenutku Poe Poe je fokusiran na razvoj u Češkoj, Slovačkoj i Hrvatskoj. Zahvaljujući različitim formatima koncepta, kako kaže Martin Kovářík, isplatilo bi se otvoriti restoran čak i u manjem mjestu, ali je najbolje da to budu gradovi s više od 20.000 stanovnika. U svakom slučaju, restoran bi trebao biti na lokaciji s velikim protokom ljudi, napominje Kovářík.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?