Tim Hortons dolazi u Europu

Velika Britanija bit će prva europska država u kojoj će kanadski Tim Hortons ove godine otvoriti restorane
Tim Hortons, kanadski lanac poznat po kavi i krafnama, namjerava započeti otvorenje restorana u Velikoj Britaniji – i to davanjem franšize. Naime, tvrtka Restaurant Brand International, u čijem se vlasništvu nalazi lanac Tim Hortons, osnovala je s jednim britanskim investitorom joint venture kompaniju koja će, zapravo, biti primatelj master franšize za teritorij Velike Britanije – Englesku, Škotsku i Wales. – Velika Britanija je veliko tržište s ogromnim potencijalom za nas. Na britanskom tržištu postoji kultura ispijanja kave koja je u porastu, što se prirodno uklapa u razvoj Tim Hortons branda – rekao je Daniel Schwarz, generalni direktor kompanije Restaurant Brands International.
Također je ranije objavljeno da postoje i planovi ekspanzije na azijsko tržište, a prva bi zemlja bili Filipini.
Iako su postali poznati po ponudi kave te čuvenim krafnama TIMBITS, danas je ponuda Tim Hortonsa šira te se u njihovim restoranima služi i topli doručak – različite vrste sendviča, salate, juhe, muffini.
Prvi restoran pod ovim brandom otvoren je 1964. u Hamiltonu, kanadskoj državi Ontario, a osnivač tvrtke bio je kanadski hokejaš Tim Horton. Sa širenjem izvan granica Kanade počeli su 1985. kada je otvoren prvi restoran u SAD. Iako u svojoj mreži imaju više od četiri tisuće restorana, njihova je ekspanzija desetljećima bila ograničena samo na Sjevernu Ameriku – Kanadu i SAD, da bi 2011. otvorili prvi restoran na Bliskom istoku. Snažniju ekspanziju izvan matičnog tržišta najavili su krajem 2015. godine.
Inače, tvrtka Restaurant Brands International vlasnik je i daleko poznatijeg lanca brze prehrane Burger King.
pročitajte članke

Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?