Veliko tržište s razvijenom kulturom ispijanja kave:
Velika Britanija bit će prva europska država u kojoj će kanadski Tim Hortons ove godine otvoriti restorane
Utorak
10.01.2017
Sukladno ranije objavljenim planovima ubrzanog širenja, Tim Hortons, međunarodni lanac brze prehrane, planira ove godine otvoriti restorane u Velikoj Britaniji.
 

Tim Hortons, kanadski lanac poznat po kavi i krafnama, namjerava započeti otvorenje restorana u Velikoj Britaniji – i to davanjem franšize. Naime, tvrtka Restaurant Brand International, u čijem se vlasništvu nalazi lanac Tim Hortons, osnovala je s jednim britanskim investitorom joint venture kompaniju koja će, zapravo, biti primatelj master franšize za teritorij Velike Britanije – Englesku, Škotsku i Wales. – Velika Britanija je veliko tržište s ogromnim potencijalom za nas. Na britanskom tržištu postoji kultura ispijanja kave koja je u porastu, što se prirodno uklapa u razvoj Tim Hortons branda – rekao je Daniel Schwarz, generalni direktor kompanije Restaurant Brands International.

Također je ranije objavljeno da postoje i planovi ekspanzije na azijsko tržište, a prva bi zemlja bili Filipini.

Iako su postali poznati po ponudi kave te čuvenim krafnama TIMBITS, danas je ponuda Tim Hortonsa šira te se u njihovim restoranima služi i topli doručak – različite vrste sendviča, salate, juhe, muffini.

Prvi restoran pod ovim brandom otvoren je 1964. u Hamiltonu, kanadskoj državi Ontario, a osnivač tvrtke bio je kanadski hokejaš Tim Horton. Sa širenjem izvan granica Kanade počeli su 1985. kada je otvoren prvi restoran u SAD. Iako u svojoj mreži imaju više od četiri tisuće restorana, njihova je ekspanzija desetljećima bila ograničena samo na Sjevernu Ameriku – Kanadu i SAD, da bi 2011. otvorili prvi restoran na Bliskom istoku. Snažniju ekspanziju izvan matičnog tržišta najavili su krajem 2015. godine.

Inače, tvrtka Restaurant Brands International vlasnik je i daleko poznatijeg lanca brze prehrane Burger King.