AHF ponovno okuplja hotelske stručnjake Europe

Kako organizatori ističu, još od prve godine glavni je cilj Foruma bio dovođenje što većeg broja globalnih fondova zainteresivanih za ulaganja u regiju. Za ovih pet godina postojanja, na Forumu se diskutiralo o gorućim pitanjima u turizmu, o novim trendovima i budućnosti industrije, a tema ovogodišnjeg Adria Hotel Foruma bit će "INVESTments in hotel industry: Development and Beyond".
Očekuje se više od 50 panelista, a teme o kojima će se diskutirati su: promjene u svijetu i njihov utjecaj na turizam i hotelsku industriju, razvoj infrastrukture u cilju razvoja hotela i destinacija, razvoj kontinentalnog turizma, kako luksuzni hoteli unapređuju destinaciju, na koji način se priprema projekt za investitore, što novi turisti traže te koja su tržišta najbrže rastuća.
Organizatori napominju da će se govoriti i o tome koliko hrvatski hoteli prate globalna tržišta i razvijaju li se sukladno trendovima. Svoja mišljenja sukobit će predstavnici hotela i privatnog smještaja, a sudionici će moći vidjeti pregled regionalnih investicija i stanje hotelske industrije iz perspektive investitora.
Sudjelovanje na Forumu do sada su potvrdili predstavnici mnogobrojnih hotelskih kompanija, kao što su Starwood Capital, InterContinental Hotels Group, Hilton Worldwide, Hyatt International, Four Seasons Hotels and Resorts, Expedia, Colliers International, Liberty International, Ideas Revenue Solution, Dream Hotel Group, Whitebridge Hospitality Limited, Catalonia Hotels & Resorts, Kohl & Partner, Corinthia Hotel, Delta Holding, IGH, Christie & Co, Business 2 Hospitality, Valamar Riviera i mnogi drugi.
Zanimljivo je da će na Forumu sudjelovati i predstavnici najveće poljske hotelske grupacije – Orbis Hotel Group. Ova je grupacija, podsjetimo, sredinom prošle godine najavila da je zainteresirana za ulazak u zemlje Adriatik regije. Naime, kao nositelj master franšize francuske grupacije AccorHotels, Orbis je zadužen za razvoj mreže hotela u 16 zemalja Središnje i Istočne Europe – među kojima je i Hrvatska. Orbis već traži franšizne partnere zainteresirane za AccorHotels brandove, a prije svega Mercure i ibis Styles, budući da su ovi brandovi u potpunosti prilagođeni franšiznom načinu poslovanja. U ovom trenutku, Orbis upravlja mrežom od preko 100 hotela, nudi 19.000 soba u devet zemalja. Najveći je hotelski lanac u Poljskoj i zemljama Središnje i Istočne Europe.
pročitajte članke

– Turistički sektor se oporavlja, samim time raste i interes za franšizu CityPal-a – kaže Željko Gobac, osnivač platforme CityPal putem koje se turistima predstavljaju najbolje lokalne preporuke
Direct Booker je svoj franšizni portfelj ove godine proširio s dva nova tržišta – Sjevernom Makedonijom i Grčkom. Kakvi su planovi te očekivanja novih primatelja franšize?
Unatoč pandemiji koja je teško pogodila turistički sektor, franšizni sustav Direct Booker proširio je svoje poslovanje na talijansko tržište. Primatelj franšize stari je znanac.
CityPal, web platforma i brošure putem kojih lokalni stanovnici turistima predstavljaju najbolje iz ponude svog mjesta, dostupna je kroz franšizu. Za sada, CityPal posluje u Zagrebu i Puli.
Direct Booker, franšizni sustav turističkih agencija za iznajmljivanje i upravljanje privatnim smještajem, započinje poslovanje u Poljskoj. Franšiznu su mrežu proširili i u regiji.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.