Jačanje pozicije na Zapadu

Krajem siječnja 2017, AmRest je, naime, potpisao ugovor o kupnji dionica s belgijskom tvrtkom Top Brands NV te na taj način preuzeo 100 posto udjela u tvrtki Pizza Topco France – tvrtki koja je do sada bila nositelj Pizza Hut master franšize i zadužena za razvoj biznisa u Francuskoj. Ovom transakcijom, vrijednom gotovo 14 milijuna eura, AmRest preuzima licencu za master franšizu te nastavlja širiti poslovanje. Od tvrtke Pizza Topco, AmRest će naslijediti i lanac od 123 Pizza Hut Delivery restorana – od toga, sedam je pripadalo tvrtki, ostali su u rukama pojedinačnih primatelja franšize.
Ova je transakcija potpuno u skladu s najavljenim planovima AmResta koji je u kolovozu 2016. najavio ubrzan razvoj Pizza Hut branda u Europi. Tada je, podsjetit ćemo, poljska tvrtka također potpisala ugovor o master franšizi za zemlje Središnje i Istočne Europe – preuzevši obvezu širenja Pizza Hut restorana u Poljskoj, Češkoj, Slovačkoj, Mađarskoj, Bugarskoj, ali i Srbiji, Hrvatskoj i Sloveniji.
Za poljsku tvrtku Francuska nije nepoznato tržište. AmRest u ovoj zemlji posluje od 2011, nakon što je te godine kupio španjolski lanac La Tagliatelle, preuzevši njegove restorane i u Francuskoj. Potencijala za širenje na ovom tržištu još uvijek ima, smatraju u tvrtki, a daljnji bi razvoj Pizza Hut lanca to trebao i potvrditi.
– Ovo je još jedan korak u jačanju našeg prisustva u Zapadnoj Europi, te strateška prekretnica u gradnji biznisa dostave br.1 u Europi – kaže Monika Czyż, predsjednica Pizza Hut Delivery&Express Amrest.
AmRest će u Francuskoj razvijati dva formata restorana – Pizza Hut Delivery i Pizza Hut Express.
AmRest Holdings najveći je neovisni operator restorana brze usluge i neformalnog objedovanja u Središnjoj i Istočnoj Europi, s više od 1.000 restorana u 13 zemalja. Trenutačno vode 78 Pizza Hut restorana u tri države –Poljskoj, Rusiji i Mađarskoj. Franšizna prava za razvoj u Srednjoj i Istočnoj Europi AmRest drži i za brandove KFC, Burger King i Starbucks.
pročitajte članke

Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?