„Traži se predanost“

Zorislav Zlatar
I sami ste u Husse obitelj ušli kao primatelj single-unit franšize. Danas ste primatelj master franšize, zaduženi za razvoj sistema na cijelom teritoriju Hrvatske. Što se promijenilo, kako danas izgleda vaš radni dan?
Ukratko, svaki dan mi je prekratak. Osim svakodnevnog posla – primanja narudžbi, dostave hrane na kućnu adresu i razgovora s potencijalnim primateljima franšize, ovih smo dana bili dodatno zaokupljeni pripremama te sudjelovanjem na Sajmu kućnih ljubimaca u Zagrebu, koji je trajao tri dana, te smo u poslu bili, doslovno, od 9 do 23 sata.
Potvrđujete da ima zainteresiranih za Husse franšizu. Koliko je među njima ozbiljnih kandidata?
Interes je jako veliki, i svaki dan mi, po prethodnom dogovoru, dolaze zainteresirane osobe na razgovor – iz cijele Hrvatske. Dogovori su pri kraju za pet do šest županija, a i za ostale je veliki interes. Kako smo već ranije najavili, naša namjera je da u svakoj županiji imamo poslovnog partnera, osobu ili tvrtku koja će postati primatelj Husse franšize za to područje.
Koje kriterije trebaju ispuniti potencijalni primatelji?
Ne želimo baš sa svakim sklopiti suradnju te potpisati ugovor o franšizi, jer želimo da osoba koja preuzme franšizu za određeno područje radi kako treba, što znači da se mora posvetiti Husse franšizi kao osnovnoj djelatnosti. Tako da smo odbili već nekoliko ponuda za koje smo procijenili da ne zadovoljavaju naše kriterije.
Što, dakle, savjetujete ljudima koji se žele baviti ovim poslom?
Odmah unaprijed kažemo da ovo nije posao u kojem će se u kratkom roku obogatiti, ali koji im sigurno može osigurati lijepu egzistenciju, bez nekog velikog rizika. Husse je koncept dokazan u cijelom svijetu, na više od 1.100 uspješnih franšiza u 48 zemalja.
Za Vas je ovo obiteljski biznis, u pravom smislu tih riječi. Kako ste podijelili zaduženja?
Kako sam već naglasio, puno nam se ljudi javlja za franšizu, puno se pitanja postavi, tako da ti razgovori znaju potrajati i po nekoliko sati – a to je dio koji moram obaviti osobno. Za to vrijeme, supruga Suzana, sin Danijel i snaha Marina se javljaju na telefonske narudžbe, riješavaju internet narudžbe, organiziraju dostavu hrane u Zagrebu i okolici, dok kurirskom službom šaljemo Husse proizvode po cijeloj Hrvatskoj.
pročitajte članke

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.