Mnogo više uz DIS

Ivan Suleić, glasnogovornik tvrtke, kaže da u posljednjih osam godina bilježe konstantan rast franšizne mreže, te očekuju pozitivan trend i u narednoj godini.
Na ovakav način širenja mreže su se odlučili jer je veliki broj malih trgovaca, koji su surađivali sa tvrtkom DIS kroz veleprodaju, tražilo neki vid podrške. – Konkurencija je iz godine u godinu postajala sve jača. Na ovaj način smo „zaštitili” i pomogli malim trgovcima koji uredno posluju, a ujedno i proširili svoj maloprodajni lanac – objašnjava Suleić.
Da bi netko postao primatelj franšize, kako kaže Suleić, potrebno je da surađuje sa DIS veleprodajom minimum 90 dana i da poslovanje bude uredno. - Da bi netko ušao u našu franšizu i postao DIS partner, prvo mora biti kupac u DIS veleprodaji. Nije moguće otvoriti radnju i istog dana postati DIS partner. Upravo u tome leži tajna uspjeha našeg franšiznog lanca. DIS partner su jaki, stabilni mali trgovci koji, većinom, obiteljski vodi svoje maloprodajne objekte – naglašava Suleić.
DIS partneri nemaju nikakve financijske obveze prema davatelju franšize. S druge strane, imaju obvezu cjelokupan asortiman, sem cigareta i svježeg kruha, nabavljati u DIS veleprodaji. - DIS partner, uz to, mora primeniti sve standarde koje smo propisali i poštovati akcijske cijene svih artikala – kaže Suleić.
Unatoč tome što su na domaćem terenu već dokazali uspjeh, tvrtka DIS još uvijek ne razmišlja o širenju franšizne mreže u inozemstvu.Kada su 2005. započeli širenje maloprodaje kroz franšize, DIS je imao 40 primatelja franšiza, a danas mreža obuhvaća 428 primatelja koji posjeduju 650 maloprodajnih franšiznih objekata.
pročitajte članke

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije

Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.