Mnogo više uz DIS
Ivan Suleić, glasnogovornik tvrtke, kaže da u posljednjih osam godina bilježe konstantan rast franšizne mreže, te očekuju pozitivan trend i u narednoj godini.
Na ovakav način širenja mreže su se odlučili jer je veliki broj malih trgovaca, koji su surađivali sa tvrtkom DIS kroz veleprodaju, tražilo neki vid podrške. – Konkurencija je iz godine u godinu postajala sve jača. Na ovaj način smo „zaštitili” i pomogli malim trgovcima koji uredno posluju, a ujedno i proširili svoj maloprodajni lanac – objašnjava Suleić.
Da bi netko postao primatelj franšize, kako kaže Suleić, potrebno je da surađuje sa DIS veleprodajom minimum 90 dana i da poslovanje bude uredno. - Da bi netko ušao u našu franšizu i postao DIS partner, prvo mora biti kupac u DIS veleprodaji. Nije moguće otvoriti radnju i istog dana postati DIS partner. Upravo u tome leži tajna uspjeha našeg franšiznog lanca. DIS partner su jaki, stabilni mali trgovci koji, većinom, obiteljski vodi svoje maloprodajne objekte – naglašava Suleić.
DIS partneri nemaju nikakve financijske obveze prema davatelju franšize. S druge strane, imaju obvezu cjelokupan asortiman, sem cigareta i svježeg kruha, nabavljati u DIS veleprodaji. - DIS partner, uz to, mora primeniti sve standarde koje smo propisali i poštovati akcijske cijene svih artikala – kaže Suleić.
Unatoč tome što su na domaćem terenu već dokazali uspjeh, tvrtka DIS još uvijek ne razmišlja o širenju franšizne mreže u inozemstvu.Kada su 2005. započeli širenje maloprodaje kroz franšize, DIS je imao 40 primatelja franšiza, a danas mreža obuhvaća 428 primatelja koji posjeduju 650 maloprodajnih franšiznih objekata.
pročitajte članke
Vuna kao vrijedan resurs
/16.02.2021
Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije
Najbolje franšize? Bez iznenađenja
/23.02.2018
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Tvrtka Interact biz namjerava svoju Školu knjigovodstva proširiti kroz franšizu u Srbiji i zemljama regije.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.