Kada su 2005. započeli širenje maloprodaje kroz franšize, DIS je imao 40 primatelja franšiza, a danas mreža obuhvaća 428 primatelja koji posjeduju 650 maloprodajnih franšiznih objekata.
Ponedjeljak
24.12.2012
Tvrtka DIS očekuje da se broj njihovih franšizanata i franšiznih radnji u narednoj godini poveća za 10 odsto.
 

Ivan Suleić, glasnogovornik tvrtke, kaže da u posljednjih osam godina bilježe konstantan rast franšizne mreže, te očekuju pozitivan trend i u narednoj godini.

Na ovakav način širenja mreže su se odlučili jer je veliki broj malih trgovaca, koji su surađivali sa tvrtkom DIS kroz veleprodaju, tražilo neki vid podrške. – Konkurencija je iz godine u godinu postajala sve jača. Na ovaj način smo „zaštitili” i pomogli malim trgovcima koji uredno posluju, a ujedno i proširili svoj maloprodajni lanac – objašnjava Suleić.

Da bi netko postao primatelj franšize, kako kaže Suleić, potrebno je da surađuje sa DIS veleprodajom minimum 90 dana i da poslovanje bude uredno. - Da bi netko ušao u našu franšizu i postao DIS partner, prvo mora biti kupac u DIS veleprodaji. Nije moguće otvoriti radnju i istog dana postati DIS partner. Upravo u tome leži tajna uspjeha našeg franšiznog lanca. DIS partner su jaki, stabilni mali trgovci koji, većinom, obiteljski vodi svoje maloprodajne objekte – naglašava Suleić.

DIS partneri nemaju nikakve financijske obveze prema davatelju franšize. S druge strane, imaju obvezu cjelokupan asortiman, sem cigareta i svježeg kruha, nabavljati u DIS veleprodaji. - DIS partner, uz to, mora primeniti sve standarde koje smo propisali i poštovati akcijske cijene svih artikala – kaže Suleić.

Unatoč tome što su na domaćem terenu već dokazali uspjeh, tvrtka DIS još uvijek ne razmišlja o širenju franšizne mreže u inozemstvu.

Kada su 2005. započeli širenje maloprodaje kroz franšize, DIS je imao 40 primatelja franšiza, a danas mreža obuhvaća 428 primatelja koji posjeduju 650 maloprodajnih franšiznih objekata.