„Ukusne krafne“ u Sarajevu

Kevin Schindler i Chris Ledesma su 2012. u Frankfurtu osnovali kompaniju Tasty Gastro, koja je vlasnik i davatelj franšize branda Tasty Donuts & Coffee. Trenutačno posluju na pet tržišta – Njemačkoj, Austriji, Nizozemskoj, Slovačkoj i, odnedavno, u Bosni i Hercegovini.
Koncept je prepoznatljiv, kako i samo ime kaže, po prodaji krafni i kave. – U našoj se ponudi nalazi 30 vrsta punjenih i nepunjenih krafni koje se ručno prave svaki dan. Po tome se i razlikujemo od drugih brandova. Usto, u ponudi imamo i kavu koja nam stiže iz njemačke pržionice, specijalno pripremljena za nas – kaže za naš portal Sabina Kaiser, direktorica marketinga i internacionalnog razvoja.
Uz krafne i kavu, u Tasty Donuts & Coffee mogu se naručiti smootiji te frape napici različitih okusa.
Nedavno su otvorili svoju prvu franšiznu radnju u Bosni i Hercegovini i to u Sarajevu. Primatelji franšize su Mirela i Admir Omanović. – Cilj nam je naš franšizni koncept proširiti diljem Europe, a svakako i u zemljama Adriatik regije. Zaista vidimo ogroman potencijal za daljnju ekspanziju – kaže Kaiser te dodaje da nude pojedinačne (single-unit) franšize za otvorenje jednog lokala ili, pak, franšizu za određeno područje koja podrazumijeva otvorenje više lokala.
Tasty Donuts & Coffee u ponudi ima nekoliko različitih opcija po pitanju formata prodajnih jedinica – jedna podrazumijeva lokal sa sjedećim mjestima, druga je koncept "za ponijeti", bez mogućnosti sjedenja. Osim toga, postoji i koncept mobilne franšize (u vidu pokretnog kamiona), ali i klasične distribucije (prodaja u supermarketima).
pročitajte članke

Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?