Luksuzni brand AccorHotela dolazi u regiju

Kao nositelj master franšize francuskog lanca AccorHotels, poljski Orbis Group je, naime, zadužen za razvoj Accorovih brandova te pronalazak novih franšiznih partnera u čak 16 zemalja Istočne i Središnje Europe –među njima su i Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Hrvatska, Makedonija, Slovenija i Srbija. Hotel MGallery by Sofitel Forest Resort & Spa, koji će se graditi u Tarčinu kod Sarajeva, i koji bi prve goste trebao primiti već u rujnu 2017, jedan je od luksuznih brandova francuske grupacije, a potpisivanjem franšiznog ugovora, investitor i primatelj franšize hotela postao je TIDC – Tarcin International Development Company d.o.o.
– Odlučili smo se za MGallery by Sofitel jer ovaj brand nudi jedinstven hotelski koncept koji u potpunosti oslikava viziju investitora: luksuzan smještaj u kombinaciji s dugo očekivanom fleksibilnošću arhitekture i dizajna interijera. U isto vrijeme, privukao nas je i know-how i jaka pozicija AccorHotels brendova – izjavio je Enes Kazazić, predstavnik Tarcin International Development Company.
Ulazak na novo tržište, s novim poslovnim partnerom za Orbis Group predstavlja tek početak razvoja. – Bosna i Hercegovina, kao i cijela regija Balkana, ima veliki poslovni potencijal. Ovaj kompleks potvrđuje našu želju da razvijamo mrežu AccorHotela i u ovom dijelu Europe. Stoga sam i uvjeren da će sljedeći ugovor biti potpisan vrlo brzo – kaže Gilles Clavie, generalni direktor hotelske grupe Orbis.
Resort u Tarčinu će nuditi usluge smještaja u 55 hotelskih soba, devet zasebnih vila, ugostiteljske usluge, veliki wellness centar s bazenom i fitnessom, kao i konferencijske dvorane. Kompleks će se prostirati na 350.000 četvornih metara, u dolini okruženoj s četiri planine, i na petnaestak minuta od sarajevskog aerodroma. MGallery by Sofitel Forest Resort & Spa naći će se u sustavu rezervacija AccorHotela od proljeća 2017. godine.
– Zahvaljujući dobroj praksi i standardima preuzetim od našeg partnera, francuske grupe AccorHotels, postali smo jedan od glavnih igrača u hotelskoj industriji u Središnjoj i Istočnoj Europi – kažu u Orbisu, koji je zadužen za prijenos znanja, obuku te potporu novim primateljima franšize.
Osim na matičnom tržištu u Poljskoj, Orbis već posluje u Litvi, Letoniji, Češkoj, Mađarskoj, Slovačkoj, Rumunjskoj, Bugarskoj, Makedoniji i upravlja mrežom od preko 100 hotela. Kako je već istaknuto, nove franšizoprimce, poduzetne ljude te hotelijere koji bi željeli započeti ili nastaviti poslovanje pod dobro poznatim AccorHotels brandovima – traže u svim zemljama ove regije.
pročitajte članke

– Turistički sektor se oporavlja, samim time raste i interes za franšizu CityPal-a – kaže Željko Gobac, osnivač platforme CityPal putem koje se turistima predstavljaju najbolje lokalne preporuke
Direct Booker je svoj franšizni portfelj ove godine proširio s dva nova tržišta – Sjevernom Makedonijom i Grčkom. Kakvi su planovi te očekivanja novih primatelja franšize?
Unatoč pandemiji koja je teško pogodila turistički sektor, franšizni sustav Direct Booker proširio je svoje poslovanje na talijansko tržište. Primatelj franšize stari je znanac.
CityPal, web platforma i brošure putem kojih lokalni stanovnici turistima predstavljaju najbolje iz ponude svog mjesta, dostupna je kroz franšizu. Za sada, CityPal posluje u Zagrebu i Puli.
Direct Booker, franšizni sustav turističkih agencija za iznajmljivanje i upravljanje privatnim smještajem, započinje poslovanje u Poljskoj. Franšiznu su mrežu proširili i u regiji.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.