Preko sajma do kupaca

MiniPani, franšizni koncept iz Subotice, svoju frašiznu mrežu širi u nekoliko zemalja regije, ali namjeravaju proširiti poslovanje i na druga europska tržišta. Stoga su odlučili sudjelovati na sajmu Food Expo 2017 koji se održava od 1. do 3. lipnja u Varšavi.
– Ovo će biti naš prvi nastup na ovom sajmu, a cilj nam je predstaviti naše pekarske proizvode široj publici na najvećoj sajamskoj manifestaciji u Središnjoj i Istočnoj Europi. S obzirom da smo od 2016. godine prisutni na prostorima EU, želimo se i dalje širiti te se nadamo da će nam ovaj sajam za to pružiti šansu. Pored ponude koncepta in-store bakery – pečenja MiniPani brzo smrznutih peciva na licu mjesta u prodajnom prostoru – imat ćemo i sasvim novu ponudu, a to je proizvod Mini Burek za prodaju u komercijalnom pakiranju od 660g, koji je namijenjen za spremanje peciva kod kuće – kaže Kornelia Šild-Ferenc, rukovoditeljica direkcije prodaje i marketinga u tvrtki MiniPani.
Ona kaže da će novi proizvod biti dostupan svim primateljima franšize, na tržištima na kojima posluju, koji će na taj način upotpuniti svoju ponudu. – To znači da će se Mini Burek u zamrznutom stanju moći kupiti u svim MiniPani prodajnim mjestima – kaže ona.
S druge strane, zainteresirani kupci u Varšavi moći će kupiti ili poručiti MiniPani proizvod bez obveze ulaska u franšizni sustav, jer je ovoj kompaniji, za početak, cilj nove potrošače prvo upoznati s proizvodom.
Nakon nastupa u Varšavi, MiniPani se premješta u Opatiju, gdje će 7. i 8. lipnja izlagati na FEC-u, Sajmu franšiza, financijskih i konzultantskih usluga. – Ove će godine biti treći put kako sudjelujemo na franšiznom sajmu u Opatiji. Očekujemo da će nam pomoći u širenju mreže i to naročito na Primorju. Brend MiniPani je sve poznatiji u Hrvatskoj, i iz mjeseca u mjesec povećava se broj primatelja franšize – kaže Šild-Ferenc.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?