Za partnere – sve najbolje

Skoro da ne postoji važan trenutak u čovjekovom životu koji "ne prati" i odgovarajuća čestitka, a toga su, očito, bili svjesni i u švedskoj tvrtki Card Group kada su 1997. započinjali posao. Tvrtka se specijalizirala za dizajn i prodaju čestitki, ali i proizvoda za pakiranje poklona, asesoara za proslave, dječje rođendane, dekoraciju. Tijekom 20 godina poslovanja, uspjeli su uvelike prijeći granice matičnog tržišta – razvili su franšiznu mrežu u čak 45 zemalja, koja je i tijekom recesije poslovala "u plusu". Card Group je, tako, postao ne samo franšizni sustav s najvećim obujmom izvoza u Švedskoj, već i jedna od najrazvijenijih franšiza u svojoj branši na svijetu. Tvrtka i dalje radi na širenju mreže – ciljaju na nova tržišta te su u potrazi i za partnerom koji bi posao razvijao u Sloveniji.
Partner će biti primatelj master franšize, zadužen za organizaciju poslovanja u Sloveniji. To uključuje i opskrbu maloprodajnih objekata proizvodima Card Groupa, pronalaženje merchandisera te koordinaciju, razvoj ključnih operacija i potporu unutar lokalnog tima. Za teritorij Slovenije, primatelj master franšize bi trebao pronaći četiri merchandisera koji će svojim uslugama pokrivati unaprijed određena područja.
Svoje bi proizvode partneri mogli ponuditi nizu maloprodavača – supermarketima, knjižarama, gift shoppovima, cvjećarama, trgovinama igračaka, benzinskim crpkama, trafikama – popis mogućih klijenata je jako dugačak. Ono što preporuča te izdvaja partnera Card Groupa od drugih dobavljača jesu izuzetno povoljni uvjeti suradnje – maloprodavač bi plaćao samo onu robu koju proda. Na taj način, objašnjavaju u tvrtki, maloprodavacč uopće ne riskira, a među njima bit će i onih koji će početi zarađivati na asortimanu koji do tada nisu nudili u svom dućanu.
Da bi posao od samog početka tekao bez problema, Card Group, kao davatelj franšize, svojim partnerima jamči potporu koja obuhvata početnu obuku (u Švedskoj), konstantnu potporu biznisu u Sloveniji, dostavu prodajnog materijala, uspostavu intranet sustava, pristup maloprodajnim kanalima ...
Primatelj master franšize treba osigurati obrtni kapital u vrijednosti od 20.000 do 35.000 eura, što će biti dovoljno za uspješan početak i razvoj biznisa. Poželjno je da partner ima iskustva u prodaji i vođenju posla, ali to ne mora biti vezano za ovu branšu.
pročitajte članke

Milica Luković otvorila je prije više od godinu dana trgovinu nakita i asesoara "Brosh" u Beogradu. Što je uočila, i naučila, radeći kao primateljica franšize i poduzetnica?
Vedrana Kosanović, primateljica master franšize hrvatskog benda L'Arome, zadužena je za širenje mreže u Srbiji. U nešto više od godinu dana, na tom je tržištu otvoreno osam parfumerija.
Franšizni korneri pogodni su za trgovce koji žele obogatiti postojeću ponudu. Dobar primjer daju dvije poduzetnice iz Srbije koje su u svoje dućane dodale "kutak" za nakit Dvije šmizle.
Za koje je vrijeme moguće povratiti investiciju u L’Arome parfumeriju, koji su sve formati dostupni te u čemu je tajna brze ekspanzije branda, govori Davor Bagić, tvorac koncepta
U maloj se radionici All Nut već devet godina ručno prave kozmetika i jestivi proizvodi od koštica šljive i drugog voća. Osim dućana u Beogradu, radi i franšiza u Podgorici, a mreža bi se mogla proširiti i u druge zemlje regije.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednje izvješće o tržištu franšiza u ovoj zemlji.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Popularno na forumu
Franšizni sustav je poput velike obitelji
Svidza mi se .Trenutno trazim neku dobru fransizu za sebe...
Miris iskustva
svidja mi se miris iskusva neznam kako bih mogao da budem prhmaoc fransize i kako bih mogao to ostwariti molim odgowor, meil. nedzadm89@hotmail.com