kozmetika, nakit, pokloni
![](https://img.franchising.pl/sr/baa/49a/all_nut_nas.jpg)
Blago iz plodova podneblja
U maloj se radionici All Nut već devet godina ručno prave kozmetika i jestivi proizvodi od koštica šljive i drugog voća. Osim dućana u Beogradu, radi i franšiza u Podgorici, a mreža bi se mogla proširiti i u druge zemlje regije.
U maloj se radionici All Nut već devet godina ručno prave kozmetika i jestivi proizvodi od koštica šljive i drugog voća. Osim dućana u Beogradu, radi i franšiza u Podgorici, a mreža bi se mogla proširiti i u druge zemlje regije.
![](https://img.franchising.pl/sr/799/826/brosh_prim.jpg)
Poduzetne krasi predanost
Milica Luković otvorila je prije više od godinu dana trgovinu nakita i asesoara "Brosh" u Beogradu. Što je uočila, i naučila, radeći kao primateljica franšize i poduzetnica?
![](https://img.franchising.pl/sr/50a/661/laromenp.jpg)
Kad mali biznis „dobro miriše“
Vedrana Kosanović, primateljica master franšize hrvatskog benda L'Arome, zadužena je za širenje mreže u Srbiji. U nešto više od godinu dana, na tom je tržištu otvoreno osam parfumerija.
![](https://img.franchising.pl/sr/8d6/70d/stavka.jpg)
Kutak za bolje poslovanje
Franšizni korneri pogodni su za trgovce koji žele obogatiti postojeću ponudu. Dobar primjer daju dvije poduzetnice iz Srbije koje su u svoje dućane dodale "kutak" za nakit Dvije šmizle.
![](https://img.franchising.pl/sr/daa/ae0/stavka.jpg)
Od ideje do parfumerije
Za koje je vrijeme moguće povratiti investiciju u L’Arome parfumeriju, koji su sve formati dostupni te u čemu je tajna brze ekspanzije branda, govori Davor Bagić, tvorac koncepta
![](https://img.franchising.pl/sr/c8c/4c1/stavka.jpg)
„Fine note“ za uspjeh franšize
Franšizni sustav L’Arome se u proteklih godinu dana proširio na nekoliko tržišta. Zainteresiranima se nudi više franšiznih formata te dobri uvjeti suradnje.
![](https://img.franchising.pl/sr/2d0/e01/stavka.jpg)
Wycon „plijeni“ srbijansko tržište
Wycon, talijanski franšizni koncept i brand dekorativne kozmetike, dobio je drugo prodajno mjesto u Beogradu.
![](https://img.franchising.pl/sr/a13/9ae/stavka.jpg)
Za partnere – sve najbolje
Iako se daju kao mali, ali nezaobilazan znak pažnje, čestitke su, zapravo, veliki biznis. To potvrđuje i švedska tvrtka Card Group, s prodajnom mrežom u čak 45 zemalja. Franšizu sada žele razviti i u Sloveniji.
![](https://img.franchising.pl/sr/461/4ba/stavka.jpg)
Nove „Dvije šmizle“
Dvije poduzetnice iz Srbije odlučile su svoje višegodišnje iskustvo ponovno uložiti u privatni posao – postale su primateljice franšize te otvorile dućane nakita pod brandom Dvije šmizle.
![](https://img.franchising.pl/sr/af2/61a/stavka.jpg)
Biznis za energične i predane
Brosh je za sada otvorio dvije franšizne trgovine nakita, a Marina Erhartič, vlasnica koncepta, otkriva profil idealnog kandidata za primatelja i u kojim bi mjestima otvorili franšize
![](https://img.franchising.pl/sr/bb1/1ca/stavka.jpg)
Novi član „Brosh“ obitelji
Nakon samo nekoliko mjeseci od otvorenja prve franšize u Leskovcu, „Brosh“ je sredinom ožujka otvorio franšiznu trgovinu i u Beogradu.
![](https://img.franchising.pl/sr/091/42b/stavka.jpg)
Prvi u nizu
Samo prije nekoliko mjeseci Brosh iz Novog Sada ponudio je franšizu. Prvu franšiznu trgovinu nakita i modnih dodataka dobili su nedavno u Leskovcu.
![](https://img.franchising.pl/sr/36a/46f/stavka.jpg)
Desetljeće u franšizi
Suzana Daković iz Banjaluke prvi je primatelj franšize "Dvije šmizle". Sljedeće godine, slavi deset godina poslovanja.
![](https://img.franchising.pl/sr/a6f/52a/stavka.jpg)
Uvijek u trendu
Izgradili smo prepoznatljiv brand na tržištu i ljudi znaju što mogu očekivati od "Dvije šmizle". Poslu, kandidatima i primateljima prilazimo jako iskreno, ističe Milica Gavrilović, vlasnica "Dvije šmizle"
![](https://img.franchising.pl/sr/fba/404/stavkabrosh3.jpg)
Franšiza „s mašnom“
Pod brandom Brosh prodaju se nakit i modni dodaci u dvije trgovine u Novom Sadu. Odnedavno nude i – franšizu.
![](https://img.franchising.pl/sr/46a/7b9/stavka.jpg)
Iskustvo je dragulj franšize
Kako su postali primatelji franšize i kako danas posluju? Marko i Ivana Ognjenović već tri godine vode trgovinu nakita "Dvije šmizle".
![](https://img.franchising.pl/sr/55a/731/stavka.jpg)
Ponijeti nešto lijepo sa sobom
Radovi nekoliko desetaka dizajnera, kreativaca, umjetnika, smjestili su se u zagrebački dućan "Take me home" koji namjerava proširiti poslovanje i kroz franšizu.
![](https://img.franchising.pl/sr/21c/c35/stavka.jpg)
Iz svijeta luksuza i profinjenosti
Pod brandom L`ARÔME danas se diljem Hrvatske prodaju parfemi visoke kvalitete po prihvatljim cijenama. Mreža prodajnih jedinica procvjetala je zahvaljujući franšizi.
![](https://img.franchising.pl/sr/e3e/426/stavka.jpg)
Novi pristup za nova tržišta
Lanac trgovina nakita „Dvije šmizle“ poslovanje želi proširiti i na inozemna tržišta. Jedan od prvih koraka bit će internet trgovina.
![](https://img.franchising.pl/sr/38a/867/stavka2.jpg)
Franšiza za svako mjesto
Kako se razvijala franšiza Trafike, koji su uvjeti za primatelje franšize, te kakvu potporu dobijaju, govori Dragomir Stanković iz srbijanske tvrtke GrafArt
![](https://img.franchising.pl/sr/ebe/c4c/stavkaes.jpg)
Čudesno putovanje do Aque
Osim suvenira, Ekaterina Stankevič je s Jadrana „ponijela“ i želju otvoriti franšizu branda Aqua. Prvi je dućan ubrzo osvanuo na Krimu, da bi se biznis – nakon nedavnih previranja – preselio u Bugarsku.