kozmetika, nakit, pokloni

regija | 09.11.2018

Blago iz plodova podneblja

U maloj se radionici All Nut već devet godina ručno prave kozmetika i jestivi proizvodi od koštica šljive i drugog voća. Osim dućana u Beogradu, radi i franšiza u Podgorici, a mreža bi se mogla proširiti i u druge zemlje regije.

U maloj se radionici All Nut već devet godina ručno prave kozmetika i jestivi proizvodi od koštica šljive i drugog voća. Osim dućana u Beogradu, radi i franšiza u Podgorici, a mreža bi se mogla proširiti i u druge zemlje regije.

moja franšiza | 28.10.2017

Kutak za bolje poslovanje

Franšizni korneri pogodni su za trgovce koji žele obogatiti postojeću ponudu. Dobar primjer daju dvije poduzetnice iz Srbije koje su u svoje dućane dodale kutak za nakit Dvije šmizle.

intervju tjedna | 18.09.2017

Od ideje do parfumerije

Za koje je vrijeme moguće povratiti investiciju u L’Arome parfumeriju, koji su sve formati dostupni te u čemu je tajna brze ekspanzije branda, govori Davor Bagić, tvorac koncepta

regija | 13.09.2017

„Fine note“ za uspjeh franšize

Franšizni sustav L’Arome se u proteklih godinu dana proširio na nekoliko tržišta. Zainteresiranima se nudi više franšiznih formata te dobri uvjeti suradnje.

regija | 04.09.2017

Wycon „plijeni“ srbijansko tržište

Wycon, talijanski franšizni koncept i brand dekorativne kozmetike, dobio je drugo prodajno mjesto u Beogradu.

regija | 03.07.2017

Za partnere – sve najbolje

Iako se daju kao mali, ali nezaobilazan znak pažnje, čestitke su, zapravo, veliki biznis. To potvrđuje i švedska tvrtka Card Group, s prodajnom mrežom u čak 45 zemalja. Franšizu sada žele razviti i u Sloveniji.

regija | 06.04.2017

Nove „Dvije šmizle“

Dvije poduzetnice iz Srbije odlučile su svoje višegodišnje iskustvo ponovno uložiti u privatni posao – postale su primateljice franšize te otvorile dućane nakita pod brandom Dvije šmizle.

intervju tjedna | 05.04.2017

Biznis za energične i predane

Brosh je za sada otvorio dvije franšizne trgovine nakita, a Marina Erhartič, vlasnica koncepta, otkriva profil idealnog kandidata za primatelja i u kojim bi mjestima otvorili franšize

regija | 14.03.2017

Novi član „Brosh“ obitelji

Nakon samo nekoliko mjeseci od otvorenja prve franšize u Leskovcu, „Brosh“ je sredinom ožujka otvorio franšiznu trgovinu i u Beogradu.

regija | 03.10.2016

Prvi u nizu

Samo prije nekoliko mjeseci Brosh iz Novog Sada ponudio je franšizu. Prvu franšiznu trgovinu nakita i modnih dodataka dobili su nedavno u Leskovcu.

moja franšiza | 15.09.2016

Desetljeće u franšizi

Suzana Daković iz Banjaluke prvi je primatelj franšize Dvije šmizle. Sljedeće godine, slavi deset godina poslovanja.

intervju tjedna | 25.07.2016

Uvijek u trendu

Izgradili smo prepoznatljiv brand na tržištu i ljudi znaju što mogu očekivati od Dvije šmizle. Poslu, kandidatima i primateljima prilazimo jako iskreno, ističe Milica Gavrilović, vlasnica Dvije šmizle

regija | 20.06.2016

Franšiza „s mašnom“

Pod brandom Brosh prodaju se nakit i modni dodaci u dvije trgovine u Novom Sadu. Odnedavno nude i – franšizu.

moja franšiza | 24.05.2016

Iskustvo je dragulj franšize

Kako su postali primatelji franšize i kako danas posluju? Marko i Ivana Ognjenović već tri godine vode trgovinu nakita Dvije šmizle.

regija | 01.04.2016

Ponijeti nešto lijepo sa sobom

Radovi nekoliko desetaka dizajnera, kreativaca, umjetnika, smjestili su se u zagrebački dućan Take me home koji namjerava proširiti poslovanje i kroz franšizu.

regija | 08.03.2016

Iz svijeta luksuza i profinjenosti

Pod brandom L`ARÔME danas se diljem Hrvatske prodaju parfemi visoke kvalitete po prihvatljim cijenama. Mreža prodajnih jedinica procvjetala je zahvaljujući franšizi.

regija | 18.02.2016

Novi pristup za nova tržišta

Lanac trgovina nakita „Dvije šmizle“ poslovanje želi proširiti i na inozemna tržišta. Jedan od prvih koraka bit će internet trgovina.

intervju tjedna | 25.12.2015

Franšiza za svako mjesto

Kako se razvijala franšiza Trafike, koji su uvjeti za primatelje franšize, te kakvu potporu dobijaju, govori Dragomir Stanković iz srbijanske tvrtke GrafArt

moja franšiza | 04.12.2015

Čudesno putovanje do Aque

Osim suvenira, Ekaterina Stankevič je s Jadrana „ponijela“ i želju otvoriti franšizu branda Aqua. Prvi je dućan ubrzo osvanuo na Krimu, da bi se biznis – nakon nedavnih previranja – preselio u Bugarsku.

2
3