Par klikova do hamburgera

Kako je nedavno objavljeno u američkim medijima, lanac brze hrane Burger King testira tehnologiju koja će omogućiti naručivanje te plaćanje hrane preko mobitela. Projekt je pokrenut u restoranima u području Miamija, a prema najavama danim agenciji Bloomberg, u narednih će nekoliko mjeseci ovu mogućnost dobiti na tisuće Burger King restorana diljem Amerike.
Iz McDonald’sa, pak, najavljuju da će ovu uslugu uvesti tek krajem 2017. godine, iako je tvrtka još u ožujku počela s testiranjem mobilne aplikacije u restoranima diljem Sjeverne Karoline. Ako, međutim, sve bude išlo po planu, nova će tehnologija od 2018. biti dostupna u 20.000 McDonald’s restorana u Sjedinjenim Američkim Državama, ali i šire.
Utrka za vodstvo u tehnološkim inovacijama zapravo je sljedeće poglavlje u suparništvu između dva diva brze hrane. Iako uslugu naručivanja i plaćanja putem mobitela već odavno koriste drugi veliki igrači poput Starbucksa, Domino’sa, Dunkin’ Donutsa ili Taco Bella, fast-food lanci tek sada "hvataju korak", pokušavajući na ovaj način spriječiti "odljev" mlađih potrošača.
Aplikacija koja omogućava naručivanje putem mobitela trebala bi, stoga, pomoći tvrtkama da izgrade čvršću vezu s kupcima. Činjenica je da mušterije danas traže lakši način za komunikaciju s velikim brandovima i, kako kaže Jose Cid, predsjednik Burger Kinga, ovaj lanac radi na tome da brand "stavi na dlan" svojih potrošača.
Plaćanje putem mobitela, međutim, tek je jedna od usluga koje "dodaju vrijednost" brandu, a iskustvo pokazuje da one moraju biti vezane s programima lojalnosti i drugim akcijama – popustima i promocijama, ako tvrtke žele privući i zadržati sve zahtjevnije mušterije. Ulog, stoga, nije beznačajan, pogotovo ako se zna da je tržište brze hrane u SAD prethodnih mjeseci zabilježilo pad prodaje. Na ovom je planu McDonald’s, ipak, u blagoj prednosti nad svojim najvećim rivalom – dok se Burger King ove godine morao boriti za kupce, McDonald’s je u posljednjem tromjesečju postigao iznenađujuće dobre rezultate.
Za obje tvrtke, međutim, izazov koji će izazvati plaćanje putem mobilne aplikacije – bit će isti. Na sreću, moći će učiti te unaprijediti uslugu ako se budu oslonili na iskustva drugih brandova – ponajviše Starbucksa. Američki je lanac kafeterija, naime, popularizacijom mobilne aplikacije te programa lojalnosti uspio privući čak 13,3 milijuna lojalnih mušterija na matičnom tržištu. S druge strane, ovo je povećanje pratio i rast broja mušterija koji su zaobilazili plaćanje na blagajni, što je stvaralo nova zagušenja na pultovima za preuzimanje narudžbe. Divovi brze hrane će se, stoga, morati dobro pripremiti prije no što uvedu novu uslugu.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?