Partneri za jaku mrežu

Tijekom sljedećih nekoliko mjeseci, Spar će proširiti maloprodajnu mrežu s četiri nova Interspar supermakera u Albaniji – u Korči, Elbasanu, Lješu i Tirani.
Maloprodajni lanac, podsjećamo, ušao je na albansko tržište skoro prije godinu dana, s vrlo ambicioznim planovima – u to je vrijeme bilo najavljeno da planiraju otvoriti 100 Interspar supermarketa i 10 hipermarketa. Trenutačno u Albaniji djeluju tri hipermarketa i 23 supermarketa, a Spar će s ispunjenjem plana postati najveći trgovac prehrambenim proizvodima na ovom tržištu.
Snažnu i prilično brzu ekspanziju omogućio je i poslovni model koji uključuje suradnju s manjim, neovisnim trgovcima s lokalnog tržišta – model koji koristi većina većih trgovaca.
Pravo na razvoj maloprodajne mreže na teritoriju Albanije drži albanska tvrtka Almark, koja je prošle godine postala primatelj master franšize lanca Spar. Tvrtka je odmah pozvala na partnerstvo te "otvorila vrata" za manje lokalne trgovce. Prema ovom poslovnom modelu, trgovci dobivaju priliku da uzmu pojedinačnu franšizu, rebrandiraju svoju trgovinu i tako se pridruže renomiranom lancu. Osim što rade pod poznatim brandom, trgovci mogu računati na prijenos znanja i najbolje prakse međunarodnog lanca, bolje uvjete kupnje i širenje asortimana proizvodima iz Njemačke, Austrije, Italije, Nizozemske...
Spar je jedan od najpoznatijih brandova u sektoru maloprodaje prehrambe. Osnovan je 1932. u Nizozemskoj, a danas je prisutan u 44 zemlje na četiri kontinenta i ima mrežu od 12.500 trgovina. Od zemalja ove regije, Spar već posluje u Hrvatskoj i Sloveniji. U Sloveniji se također širi kroz partnerski sustav.
pročitajte članke

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.