Mlinar stigao u Srbiju

Kako navode iz Mlinara, ovo je prva u nizu franšiznih pekarnica koje će s primateljem franšize tvrtkom Mlinar Srb d.o.o. otvoriti u Srbiji. Pekarnica u Makedonskoj ulici u Beogradu nudi širok asortiman pekarskih delicija poput bureka, pizze, lisnatih peciva, kruščića i sendviča pripremljenih prema Mlinarovim standardima i recepturama.
Mlinar, osnovan 1903. godine, danas zapošljava 1.900 ljudi. Vlastitu maloprodajnu mrežu razvijaju na četiri tržišta: u Hrvatskoj (185 pekarnica), Sloveniji (24 pekarnice), Mađarskoj (7 pekarnica) i Njemačkoj (jedna pekarnica).
Osim vlasitith pekarnica, Mlinarov se brand na inozemnim tržištima širi i kroz franšizu. Prvi franšizni model implemenirali su u Slovačkoj 2015. godine, potom 2016. u Australiji i Švicarskoj, a u ožujku ove godine je otvorena prva Mlinar pekarnica u BiH u Sarajevu, a potom i pekarnica u Frankfurtu.
pročitajte članke

Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?