Varšava čeka poduzetne

Sajam franšiza u Varšavi najveći je franšizni događaj u Centralnoj i Istočnoj Europi. Idealno mjesto za uspostavljanje kontakata te pronalaženje potencijalnih poslovnih partnera. Također, jedinstvena prilika za franšizne sustave koji žele pronaći primatelje franšize i na taj način razviti biznis u Poljskoj. Posjetitelji sajma, podsjećaju organizatori, uglavnom su poduzetnici te vlasnici malih i srednjih tvrtki koji su zainteresirani za kupnju franšize.
Ove će godine sajam privući 7.000 posjetitelja i 200 franšiznih sustava, a štandovi će biti raspoređeni u 13 prostorija Palače kulture i znanosti. Sve češće, izlagači svoje štandove grade kao vjerne replike poslovnih jedinica i lokala kako bi posjetitelji točno znali kako bi izgledale njihove podružnice ako se odluče za kupnju franšize.
– Sajam franšiza je događaj koji se ne smije propustiti ako tražite franšizne partnere. Dobro je sudjelovati i ako se želite dobro pozicionirati te održati dobar imidž na tržištu franšiza – kaže Grzegorz Karmowski, direktor Odjela za razvoj Nest banke.
Gastronomske franšize će, tradicionalno, biti najzastupljenije na sajmu u Varšavi. Organizatori očekuju da će se iz ovog sektora pojaviti više od 60 brandova, najviše restorana, a među njima bit će McDonald’s, Burger King, Salad Story, Telepizza, Kebab King, Biscuits, Dominos Pizza, Bafra Kebab, New York Pizza.
Očekuje se i veliki broj prodavaonica sladoleda te kafića, a neki od njih su Carte Dor, Chop ChopThai Ice Cream, Bonano, Lodolandia, Mangatto, Marsjano, Coffeeloffee, Coffee Feel, So! Coffee...
Foto: Sajam franšia u Varšavi; PROFIT system
U pravilu, veliku pozornost privlače i veliki trgovački lanci te specijalizirane trgovine. Ove će se godine predstaviti Carrefour, DelikatesyCentrum, Groszek, Intermarche, Żabka... Poduzetnici zainteresirani za financijski sektor i osiguranje moći će pogledati ponudu sustava poput PZU, Superpolisa, Credit Agricole, Eurobank, Getin Noble Bank, Nest Bank i Tax Care.
Na sajmu će se ove godine predstaviti i brojni internacionalni brandovi – iz SAD-a, Australije, Indije, Albanije, Bjelorusije, Nizozemske, Velike Britanije, Španjolske, Rumunjske i Ukrajine.
Glavni organizator sajma je PROFIT system, najveća konzultantska kuća iz oblasti franšizinga u Centralnoj i Istočnoj Europi. Kao i svake godine, čitatelji portala Franchising.hr mogu dobiti besplatne ulaznice za sajam – samo trebaju popuniti sljedeću kontakt-formu:
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?