Slatki okus promjene
(Foto: Vanilica.rs)
Dragan Jakovljević, ravnatelj i vlasnik tvrtke, kaže da su za sljedeću godinu spremili novi brend za torte i kolače sa kojim će nastupiti na domaćem i inozemnom tržištu. – Redizajniramo logo i ambalažu, a planiramo nastupiti sa novim brendom na domaćem i inozemnim tržištima. Pohod na regiju započinjemo izvozom u Bosnu i Hercegovinu – kaže Jakovljević.
Pored toga unaprijedit će i internet prezentaciju i pokrenuti Facebook stranicu. – Fokus će biti na marketingu – ističe on.
Trenutačno su u pregovorima za otvaranje dvije franšize u Beogradu koje bi mogle početi sa radom u veljači. – Neke smo franšizne radnje, koje ne posluju najbolje, prisiljeni zatvoriti, ali otvaramo nove, na boljim lokacijama – kaže Jakovljević.
Kolači ove slatke kuće odoljeli su padu kupovne moći građana. Naime, promet tvrtke Slatka kuća „Vanilica“ porastao je u ovoj godini 30 odsto u odnosu na 2011. – Ako bismo to ponovili i naredne godine, bilo bi fantastično, mada će primarni cilj biti da sačuvamo postojeći obim poslovanja – kaže Jakovljević.
Za Valentinovo i 8. ožujak pripremili su specijalne popuste na tortu u obliku srca. Promocije će biti u svim franšiznim radnjama u Beogradu, a kuponi sa popustom moći će se kupiti i preko internet portala namjenjenih upravo prodaji proizvoda na sniženju, poput „Kupi me“. – Na tako sniženim proizvodima nema zarade, jer dva kilograma torte, prelivene čokoladom, košta 700 dinara, odnosno, oko 40 kuna. Logika je ipak da će netko pored torte kupiti još nešto. Promocije će za sada biti u beogradskim trgovinama, jer u unutrašnjosti teško da primaoci franšize mogu podnijeti tu cijenu – objašnjava Jakovljević.
pročitajte članke
Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.