Sljedeće će godine još dvije franšizne trgovine „Vanilica“ otvoriti svoja vrata u Beogradu, na tržištu će se pojaviti novi brend torti i kolača, a tvrtka pokreće izvoz u zemlje regije.
(Foto: Vanilica.rs)
Ponedjeljak
31.12.2012
Slatka kuća „Vanilica“ priprema novi brend za sljedeću godinu, pojačava marketing, pokreće izvoz i otvara još dvije franšize u Beogradu.
 

Dragan Jakovljević, ravnatelj i vlasnik tvrtke, kaže da su za sljedeću godinu spremili novi brend za torte i kolače sa kojim će nastupiti na domaćem i inozemnom tržištu. – Redizajniramo logo i ambalažu, a planiramo nastupiti sa novim brendom na domaćem i inozemnim tržištima. Pohod na regiju započinjemo izvozom u Bosnu i Hercegovinu – kaže Jakovljević.

Pored toga unaprijedit će i internet prezentaciju i pokrenuti Facebook stranicu. – Fokus će biti na marketingu – ističe on.

Trenutačno su u pregovorima za otvaranje dvije franšize u Beogradu koje bi mogle početi sa radom u veljači. – Neke smo franšizne radnje, koje ne posluju najbolje, prisiljeni zatvoriti, ali otvaramo nove, na boljim lokacijama – kaže Jakovljević.

Kolači ove slatke kuće odoljeli su padu kupovne moći građana. Naime, promet tvrtke Slatka kuća „Vanilica“ porastao je u ovoj godini 30 odsto u odnosu na 2011. – Ako bismo to ponovili i naredne godine, bilo bi fantastično, mada će primarni cilj biti da sačuvamo postojeći obim poslovanja – kaže Jakovljević.

Za Valentinovo i 8. ožujak pripremili su specijalne popuste na tortu u obliku srca. Promocije će biti u svim franšiznim radnjama u Beogradu, a kuponi sa popustom moći će se kupiti i preko internet portala namjenjenih upravo prodaji proizvoda na sniženju, poput „Kupi me“. – Na tako sniženim proizvodima nema zarade, jer dva kilograma torte, prelivene čokoladom, košta 700 dinara, odnosno, oko 40 kuna. Logika je ipak da će netko pored torte kupiti još nešto. Promocije će za sada biti u beogradskim trgovinama, jer u unutrašnjosti teško da primaoci franšize mogu podnijeti tu cijenu – objašnjava Jakovljević.