Orbis proširuje portfelj

Orbis, najveći lanac hotela u Središnjoj i Istočnoj Europi, potpisao je ugovor o master franšizi s hotelskom grupom Adagio, čime je dobio pravo upravljati te razvijati mrežu apart-hotela pod brandovima Adagio, Adagio Acces i Adagio Premium. Prema službenom priopćenju, licenca pokriva osam zemalja Središnje i Istočne Europe – među njima su Poljska, Češka, Mađarska, Rumunjska, Srbija, Estonija, Litva i Latvija.
Potpisivanjem ugovora, Orbis dobiva pristup cjelokupnom know-how-u Adagio grupe, njenim poslovnim alatima, uslugama i podršci. Kao nositelj master franšize, poljska će grupa imati pravo razvijati mrežu hotela samostalno, ali i preko menadžment i sub-franšiznih ugovora, što znači da će licence ili pojedinačne franšize moći davati trećoj strani – poduzetnicima, investitorima i hotelijerima iz zemalja koje pokriva master licenca.
Ugovor o master franšizi potpisan je na razdoblje od 15 godina, uz mogućnost produženja na još pet godina.
Apart-hotel Adagio osnovan je 2007. kao joint venture dvije hotelske grupe Pierre & Vacances Center Parcs i AccorHotels. – Adagio je najbolji izbor za one koji traže udobnost apartmana, ali sa svim hotelskim uslugama za maksimalnu udobnost. Ovo je snažan brand koja nudi prostor za život prije nego hotelsku sobu. Savršeno rješenje za srednjoročne ili dugoročne boravke. Kao novi brand u portfelju Orbisa, Adagio otvara nove horizonte u našoj razvojnoj strategiji – izjavio je Gilles Clavie, predsjednik Upravnog odbora i izvršni direktor tvrtke Orbis S.A.
– Istočna Europa je značajan dodatak našoj mreži. Veliki broj naših sadašnjih korporativnih klijenata ima ogromnu potrebu za smještajem u ovom dijelu Europe. Sretni smo što će naš brand predstavljati Orbis, najveći lanac hotela u Poljskoj i Istočnoj Europi – kaže Karim Malak, zamjenik generalnog direktora grupacije Adagio.
Adagio nudi apartmane u rasponu od ekonomičnih do luksuznih, a poznat je po tome što spaja najbolje odlike apartmana – udobnost, autonomiju, prostranost – s hotelskim uslugama.
U ovom trenutku, Orbis upravlja mrežom od 117 hotela, strateški je partner i jedini nositelj master franšize za brandove francuske hotelske grupe AccorHotels. Ima pravo razvijati mrežu hotela pod brandovima Sofitel, Pullman, M Gallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget – u 16 zemalja Središnje i Istočne Europe, uključujući Sloveniju, Hrvatsku, Srbiju, Bosnu i Hercegovinu, Makedoniju.
pročitajte članke

– Turistički sektor se oporavlja, samim time raste i interes za franšizu CityPal-a – kaže Željko Gobac, osnivač platforme CityPal putem koje se turistima predstavljaju najbolje lokalne preporuke
Direct Booker je svoj franšizni portfelj ove godine proširio s dva nova tržišta – Sjevernom Makedonijom i Grčkom. Kakvi su planovi te očekivanja novih primatelja franšize?
Unatoč pandemiji koja je teško pogodila turistički sektor, franšizni sustav Direct Booker proširio je svoje poslovanje na talijansko tržište. Primatelj franšize stari je znanac.
CityPal, web platforma i brošure putem kojih lokalni stanovnici turistima predstavljaju najbolje iz ponude svog mjesta, dostupna je kroz franšizu. Za sada, CityPal posluje u Zagrebu i Puli.
Direct Booker, franšizni sustav turističkih agencija za iznajmljivanje i upravljanje privatnim smještajem, započinje poslovanje u Poljskoj. Franšiznu su mrežu proširili i u regiji.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednje izvješće o tržištu franšiza u ovoj zemlji.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.