Subway u novom ruhu
Prvi put u posljednjih 20 godina Subway potpuno osvježava svoj vizualni identitet, tako da će, pored novog logotipa, predstaviti i novi dizajn interijera, ali i određena tehnička rješenja koja polako postaju dio standardne "ponude" restorana brze usluge. Sve to je dio globalne strategije kojom američki lanac nastoji "poboljšati cjelokupno korisničko iskustvo", navodi se u službenom priopćenju tvrtke.
U praksi to znači da će poduzetnici ili investitori koji sada kupe Subway franšizu, otvoriti restoran prema standardima novog dizajna – što će vrijedeti i za zainteresirane iz Hrvatske, gdje Subway trenutačno traži nove primatelje franšize. No, promjene će utjecati i na sve postojeće Subway restorane, a početkom 2018. godine vlasnici bi restorana trebali početi s renoviranjem. Ono što treba naglasiti jest da tvrtka Subway nema niti jedan restoran u svom vlasništvu – sve restorane, zapravo, vode primatelji Subway franšize, pa će se, shodno tome, financijski teret renoviranja naći u paketu njihovih obveza. Iz tvrtke, međutim, poručuju da će primateljima franšize biti ponuđeni vrlo primamljivi poticaji te "povoljni cjenovni paketi" za smanjenje ove investicije, naglašavajući da je većina franšiznih partnera rado prihvatila nova rješenja.
Nadahnuće nadohvat ruke
Prema najavama iz tvrtke, novi dizajn restorana podrazumijeva uvođenje svijetlih boja – bijele, žute, zelene, namještaja jednostavnih linija te bolje rasvjete. Inspiraciju za paletu boja tvrtka je, između ostalog, potražila u svježem povrću koje se svakodnevno koristi za pravljenje Subway sendviča, a da bi mušterije imale i "vidljiv dokaz" da je povrće zaista svježe te da se reže na licu mjesta (kako se to, inače, radi otkad Subway postoji), u nove Subway restorane bit će smješetene i otvorene vitrine sa svježim povrćem.
Osim modernijeg interijera, Subway restorani će dobiti i digitalne kioske za brzo naručivanje, tako da kupci koji nemaju vremena ili ne žele čekati u redu mogu "napraviti" i poručuti sendvič preko displaya, a narudžbu zatim preuzeti na zasebnom pultu. Tehnički detalji, poput mnoštva utičnica i bežične internetske mreže, također postaju obvezne značajke restorana. Uz novi dizajn, kako se najavljuje, Subway planira sljedeće godine uvesti i nove stavke na meni, pa će se u ponudi naći i salata pico de gallo, bezglutensko pecivo te veći izbor kava.
Fotografija: Subway
U korak s vremenom
– Ove su promjene rezultat globalnog trenda, ali i naše odluke da Subway, kao sustav, bude potpuno transparentan. Ne samo što pazimo da su sve namirnice uvijek svježe i da je hrana sigurna, već smo postigli da se više ne koriste umjetne boje, konzervansi ili arome u našim proizvodima, a tvrtka konstantno radi na smanjenju i potpunom izbacivanju mesa koje je tretirano antibioticima. Prema istraživanju provedenom u SAD-u, Subway je ove godine bio jedan od lanaca koji je napravio najveći pomak po tom pitanju – objašnjava za naš portal Vladimir Hanula, primatelj Suway franšize i vlasnik restorana koji je u travnju 2017. otvoren u Arena Centru u Zagrebu.
Hanula kaže da je Subway, sukladno tome, prošle godine promijenilo i slogan – umjesto Eat Fresh, sada je u upotrebi Be Fresh. – Vidi se potpuna promjena stava, koja ne obuhvaća samo pitanje hrane, već i ukupni odnos prema kupcima. Da bismo pokazali što znači transparentnost te da stojimo iza onoga što kažemo, na svakom pakiranju naših proizvoda, na svakoj deklaraciji, točno su navedeni svi sastojci, a što je najvažnije – sve su to prirodni sastojci za koje je kupac čuo, nema onoga što ne on razumije ili ne zna što je to – objašnjava Hanula i dodaje da se Subway u tome i izdvaja od sličnih koncepata na tržištu.
pročitajte članke
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Kako se poslovanje širilo, gdje vide prostora za razvoj te tko može biti idealni primatelj franšize, otkriva Sarah Vuković, master franšizer koncepta "Malac Genijalac" za tržište Hrvatske
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?